Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Ik was tegen het einde van de treining ook echt leeg, dat gebeurt niet vaak meer.
, ook al voelde het zo licht!
.
, voordeel ervan is dat je echt puur op kracht is een oefening hebt
ja, maar ik ga bij decline met de bar tot onder de tepels. Het moeilijkste is dat het soms ongewennig kan zijn voor de polsen als je de bar eruit hebt genomen en dat je dan best hem eropnieuw uitneemt om je polsen beter te zettenmet wendler traint iedereen eerst licht die halen ook allemaal resultaat je hoeft niet elke training zwaar te gaan.
Ja ga je tot borst of niet ik wil hem zelf ook doen dus is handig om te weten.

ik ga er morgen mee beginne, het is gewoon heel simpel je lichaam wordt niet zomaar sterker, langzaam steeds meer pakke, dus niet ene dag 70kg dan weer 75kg dan weer 72.5kg
, de oefeningen pak ik volgens een zelfde systeem of gewoon via een gewicht dat op dat moment aanvoelt en dan via een systeem werken waarbij ik op 8 herhalingen mik, kan ik er 10 dan verhoog ik het gewicht, doe ik er 6 of minder dan verlaag ik het gewicht?
, ga zien dat ik nu nog maar af en toe mijn pre work out neem(ignitro). In iedergeval super goeie training gehad!
! Omdat ik eergisteren benen had getraint heb ik 1 oefening(leg extension) niet gedaan. En vanaf nu ga ik dan squat en lunges alterneren
. Vandaag was ik ook echt benieuwd om bepaalde grenzen te verkennen dus heb hier en daar is PR gezet
. Heb ook de indruk dat ik snel aan het bijkomen ben, dus ga zien dat men onderhoud ietsje hoger komt te liggen d.m.v. cardio zodat het bulken iets trager gaat
. 1ste onder par en 2de par.)
! Ik wou men preworkout maken, zat de dop niet goed vast, smos ik er dus vanalles uit. Dan alles is opgekuist, wil ik weer schudden. Had ik de dop nog niet toegedaan
, nog meer eruit. Ok slecht begin maar goed...
. Dan kom ik toe in de fitness, ben ik toch wel men handschoendjes niet vergeten + boekje zodat ik men gewichten niet meer wist. Al bij al nog geen slechte training maar kon veele beter volgens mij.
.