AndroidHealthClinic

seizoen 2018

Bezoekers in dit topic

Eerst was je nog zo te spreken over hem? Waarom probeer je milos sarcev niet?
 
Eerst was je nog zo te spreken over hem? Waarom probeer je milos sarcev niet?

klopt in het begin was ik over te spreken, ik won veel 'massa' maar achteraf gezien was dat geen kwaliteitsmassa en stond
ik met minder massa op het podium als ervoor. De laatste weken waren niet ok.
de laatste week te diep moeten gaan, de producten waren teveel voor me en ik heb dat nooit kunnen opladen.
Ik moest diep gaan met vochtafdrijvers maar mocht amper laden. Ik was letterlijk en figuurlijk een dweil.
 
update 03/03/2018
update inzake sponsors :)

Dedicated Nutrition steunt me ondertussen (www.dedicatednutrition.eu, TIMWEVER10 geeft jullie 10% korting)
Ik ben ook in onderhandeling met een Belgisch merk (toch opgemerkt), ik hoop spoedig een contract te tekenen.
 
update 07/03/2018
deze foto is van vorige week vrijdag (9 weeks out)
2d8l1yr.jpg
 
Nette shape man, succes !
 
Netjes idd! :thumbs:

Neemt de potentiële Belgische sponsor geen risico dan vanwege je middelengebruik en de Belgische hetze tegen die middelen?
 
Netjes idd! :thumbs:

Neemt de potentiële Belgische sponsor geen risico dan vanwege je middelengebruik en de Belgische hetze tegen die middelen?

ik doe niet mee aan Belgische wedstrijden. EN (echt waar) ben al 2 x gecontroleerd geweest in de gym (de typische invallen) en was 2 x negatief!
Maar ik begrijp uw opmerking wel ergens...
 
Mooie shape, als ik zulke foto's zie dan merk ik dat ik nog ff wat te doen heb :o
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goed fysiek en succes

ik doe niet mee aan Belgische wedstrijden. EN (echt waar) ben al 2 x gecontroleerd geweest in de gym (de typische invallen) en was 2 x negatief!
Maar ik begrijp uw opmerking wel ergens...
Ben je natty dan?
 
update 10/03/2018
Gisteren heb ik een contract mogen tekenen bij Performance Sports Nutrition, dit Belgisch bedrijf heeft mij een heel mooi contract gegeven. Bij deze nogmaals dank aan Nutrico (het bedrijf achter Performance).

De shape gaat heel goed vooruit nu, ik zorg voor pics binnenkort.

Ik heb me even laten meten, hieronder de resultaten - dit met nog 8 weken te gaan:

borst: 3,2
rug: 8
rug zij: 3,6
tricep: 4,2
buik: 6,5
buik zij: 4,4
been: 5,5
kuit: 4,8
bicep: 2,6

volgens de 7 punt meting sta ik op 4,74 %
4 punt = 5,07 %
3 punt = 4,39 %

Deze week begon ik ook met het hardingsproces, heeft al voor een groot verschil gezorgd, maar belangrijk is nu heel kritisch te zijn. Ik bedoel hiermee, 'vocht' is meestal nog vet...
Mijn rug is een 'vet' punt dus daar moet ik met een heel nuchtere bril naar kijken.
 
update 17/03/2018 - 7weeks out
2cwms0j.jpg
 
meet me at fibo
aan allen, kom gerust eens langs!!

acu0xy.jpg
 
Back
Naar boven