Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Afzuigkapje?Dat breng me op een leuke grap: hoe heet het sletterige zusje van roodkapje??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afzuigkapje?Dat breng me op een leuke grap: hoe heet het sletterige zusje van roodkapje??
Lekker man !
Huhh , een beer scheurt je als je pech hebt aan stukken. En speelt nog met zijn prooi ook.
Wrm niet met een man in het bos dan. We ain't all bad 😘
Wat is dit nu voor femonazi gedoe.
We are a team man en vrouw samen , wrm moeten we nu weer zo tegenover elkaar gezet worden.
Je ziet gwn beren op de weg.
In ander nieuws.
![]()
In Gambia dreigt genitale verminking weer legaal te worden
In het West-Afrikaanse land wordt vrouwelijke genitale verminking, ook wel meisjesbesnijdenis genoemd, mogelijk weer toegestaan, tot grote vrees van slachtoffers.nos.nl
Hij noemt het verbod op meisjesbesnijdenis een "westers complot" en zegt dat het "onzin" is dat meisjesbesnijdenis gevaarlijk of traumatisch zou zijn.
Dat klote Westen ook altijd. Je zal er maar geboren zijn.
Er zijn helaas nogal wat “mannen” die de eigen sexuele impulscontrole onvoldoende onder controle hebben. Vrouwen, en eigenlijk al jonge meiden, merken dat doorgaans vanaf zeer jonge leeftijd al. Hiermee is niet gezegd dat elke vrouw denkt dat elke “man” een probleem heeft met de impulscontrole maar voorzichtig zijn met signalen uitstralen is helaas raadzaam. Dit is iets anders dan volstrekt paranoïde rondlopen. Zou ook niet gezond zijn.
En wat is jouw wijze visie over beren?Er zijn helaas nogal wat “mannen” die de eigen sexuele impulscontrole onvoldoende onder controle hebben. Vrouwen, en eigenlijk al jonge meiden, merken dat doorgaans vanaf zeer jonge leeftijd al. Hiermee is niet gezegd dat elke vrouw denkt dat elke “man” een probleem heeft met de impulscontrole maar voorzichtig zijn met signalen uitstralen is helaas raadzaam. Dit is iets anders dan volstrekt paranoïde rondlopen. Zou ook niet gezond zijn.
Die beer is er slechts om te benadrukken hoe “mannen” met die slechte impulscontrole kunnen zijn. Ik denk dat het iets zegt over de mate van kwetsbaarheid die vrouwen voelen.
Als je te hard focus op wat een enkele man heeft gedaan en dat extrapoleert naar wat alleen mannen waarschijnlijk ook zouden doen dan snap je de basis niet.Als je te hard focust op wat een beer kan doen, dan snap je het niet/pak je het te letterlijk op.
Ja steks jij snapt het gewoon niet domme jongen.
Als je te hard focus op wat een enkele man heeft gedaan en dat extrapoleert naar wat alleen mannen waarschijnlijk ook zouden doen dan snap je de basis niet.
Prima, maar dat ligt dan minstens net zoveel bij de vrouwen als bij de mannen.Die beer is er slechts om te benadrukken hoe “mannen” met die slechte impulscontrole kunnen zijn. Ik denk dat het iets zegt over de mate van kwetsbaarheid die vrouwen voelen.
Ik heb het gisteren even aan mijn vrouw gevraagd, maar die snapte het ook niet.
"The assertion that women would prefer to encounter a bear is based on evidence about the rate of male violence against women, and on a lifetime of learning to fear and anticipate this violence. This is especially true of sexual violence, something which would not be associated with encountering a bear."
Hoe bedoel he dit?Prima, maar dat ligt dan minstens net zoveel bij de vrouwen als bij de mannen.
JaMoet ik het vertalen voor degenen die dit in het Nederlands willen lezen?
Hey die uitspraak heb ik over een andere bevolkingsgroep ook wel eens gehoord dacht ik.het is niet elke man, maar het is wel 99% van de tijd een man. En we weten niet wie.
Nee tuurlijk niet omdat die niet op tiktok leeft. Heb er in de real world ook geen een vrouw uit mijn leven over gehoord. Als die over zulke dingen klagen gaat het om buitenlanders.Ik heb het gisteren even aan mijn vrouw gevraagd, maar die snapte het ook niet.
Het gaat dus om een gevoel. Dan is een interne kwestie van de persoon die dat ervaart.