Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Nog nooit van gehoord maar verbaast me niks aangezien het bijde een semitisch geloof betreft.Nee zoals Isaac met zijn 3 jarige Rebecca in de Bijbel![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit van gehoord maar verbaast me niks aangezien het bijde een semitisch geloof betreft.Nee zoals Isaac met zijn 3 jarige Rebecca in de Bijbel![]()
Nee?
Je had het deels kunnen voorkomen om de introductie van de beer met meer duiding te doen.
Er is eigenlijk niet zo heel veel bekend over motieven, kenmerken, aantallen en achtergronden van zedendelinquenten. De meeste cijfers gaan over vaak over verschillende delicten of alles bij elkaar. Met name kindermisbruik.Gaat mij om het feit dat wordt gezegd dat de meeste pedofielen/pedoseksuelen van Nederlandse afkomst zijn, iets wat dus absoluut niet waar is.
Eens. Dat is wel een uitdaging voor bepaalde groepen. Daarom noemde ik eerder ook dat een bepaalde dosis van gezonde voorzichtigheid, laat ik het zo maar omschrijven, iets anders is dan paranoïde rondlopen dat namelijk niet gezond is. Geen controle hebben, of gevoelens van controleverlies, is iets dat slachtoffers lang kan achtervolgen. Veel slachtoffers vragen zich af of ze het zelf hadden kunnen voorkomen. Wat hebben ze gemist, waar zijn ze de fout in gegaan. Om zichzelf te beschermen kan er dan gedrag optreden dat praktisch iedereen wantrouwend tegemoet wordt getreden. Nogal uitputtend en bemoeilijkt het aangaan van relaties, laat staan intimiteit. Maar het is voor het slachtoffer een gevoel van controle dat veiligheid biedt. Of dit nou terecht is of niet. Therapie kan hierover ook gaan.maar dan moet de dadergroep ook niet generaliserend benaderd worden.
Nog nooit van gehoord maar verbaast me niks aangezien het bijde een semitisch geloof betreft.
Ahhh dus al die jonge jongetjes daar in het midden oosten vinden het gewoon hartstikke lekker en lijken veel jonger dan ze zijn? Check.In Islam moet er minstens puberteit zijn begonnen. Ook moeten beiden partijen zelf vrijwillig toestemming geven.
Blijkt niet uit de context dat het om een jonge vrouw ging die zelf beslissingen nam?
Ik snap dat er meer verschillende mogelijkheden zijn bij het geval van de man, maar de angst om mogelijk levend opgegeten te worden door een monster welke fysiek vele malen meer overmacht heeft dan welk mens ook en de onberekenbaarheid van een wild dier moeten toch eigenlijk zwaarder wegen?Als je enkel en alleen "de angst om gedood te worden" pakt, ja dan is het gelijk of bij de beer groter.
Maar het gaat niet enkel om de angst om gedood te worden. Het is zoveel breder dat veel puntjes enkel bij 'de man' aanwezig zijn en niet bij 'de beer'.
(Zie de reeks fotos die ik eerder plaatste, staan voorbeelden).
Er was in Amsterdam, pakweg twintig jaar geleden, een groot probleem met jonge Marokkanen die zichzelf prostitueerde. Ze praten nauwelijks met hulpverlening, nauwelijks met justitie enzovoorts. Wat bleek nou. Ze werden gedwongen door een broer, een neef of een oom. De cultuur binnen de familie zorgde ervoor dat dit niet uitkwam.Ahhh dus al die jonge jongetjes daar in het midden oosten vinden het gewoon hartstikke lekker en lijken veel jonger dan ze zijn? Check.
Dacht al dat het redelijk in lijn lag met hun normen en waarden aan de hand van dat malle boekje maar daar zat ik dus fout!
Juist dan verdwijnt alle nuance.Aangezien het zo'n viral trend is, had ik dit niet nodig geacht.
Ahhh dus al die jonge jongetjes daar in het midden oosten vinden het gewoon hartstikke lekker en lijken veel jonger dan ze zijn? Check.
Dacht al dat het redelijk in lijn lag met hun normen en waarden aan de hand van dat malle boekje maar daar zat ik dus fout!
Blijkt niet uit de context dat het om een jonge vrouw ging die zelf beslissingen nam?
Daarom benoem ik ook beide. want op basis van welke data baseer jij dat Nederlanders doorgaans meer zedendelicten plegen?Pedofilie is niet hetzelfde als pedoseksueel.
Ik had het over pedofielen.
Nog nooit van gehoord raar verhaal als je altijd hoort hoe erg deze men tegen zulke praktijken zijn. Ik doelde meer op het fenomeen van de thee boys in het midden oosten die daar dagelijks misbruikt worden door leden van de lokala politie/militie danwel een of ander wazig stamhoofd.Er was in Amsterdam, pakweg twintig jaar geleden, een groot probleem met jonge Marokkanen die zichzelf prostitueerde. Ze praten nauwelijks met hulpverlening, nauwelijks met justitie enzovoorts. Wat bleek nou. Ze werden gedwongen door een broer, een neef of een oom. De cultuur binnen de familie zorgde ervoor dat dit niet uitkwam.
Ik snap dat er meer verschillende mogelijkheden zijn bij het geval van de man, maar de angst om mogelijk levend opgegeten te worden door een monster welke fysiek vele malen meer overmacht heeft dan welk mens ook en de onberekenbaarheid van een wild dier moeten toch eigenlijk zwaarder wegen?
Verder snap ik dat het hele gedachtenscenario een irrationele uiting van angst is en eigenlijk niet letterlijk opgevat moet worden, maar daardoor gaan zulke argumenten ervoor ook mis denk ik. (wellicht is er een betere uitleg voor die kwestie mogelijk) En het is niet lief tegenover mannen in het algemeen, maarja.
Als vrouwen daarover gehoord moeten worden, wat vind je er dan van dat we als man bij elke ontmoeting of initiatief om interesse te tonen bij vrouwen angst kunt hebben als verkrachter oid opgevat te worden, zo ook ons leven niet zeker zijn.
Dat laat imo vooral zien dat (sommige) vrouwen irrationele wezens zijn.Het zou zwaarder moeten wegen, klopt. Het feit dat het voor ontzettend veel vrouwen dit niet zwaarder weegt, zou tot denken aan moeten zetten.
Daarom benoem ik ook beide. want op basis van welke data baseer jij dat Nederlanders doorgaans meer zedendelicten plegen?
Dat plegen ze dus niet op elke categorie.want op basis van welke data baseer jij dat Nederlanders doorgaans meer zedendelicten plegen?
Dat laat imo vooral zien dat (sommige) vrouwen irrationele wezens zijn.
U stelt dus u bewijst maar. Voor zover ik weet is dit gewoon niet zo.Ik had het over pedofilie. Dat zijn doorgaans vaker Nederlanders.