MuscleMeat

Seksschandalen & Zedenzaken

Nee zoals Isaac met zijn 3 jarige Rebecca in de Bijbel :)
Zijn er nu nog mensen die zich daarop beroepen? En hoe zit dat met Aisha? En hoe zit het met het verschil tussen trouwen en het consumeren van het huwelijk?

Buiten het feit dat ik die leeftijd niet uit de Bijbel haal, zijn die verhalen in de Bijbel al veel ouder dan de verhalen over Mohammed.

Waarom toch altijd van die jij-bakken? Al snap ik het deels, want de Islam wordt ook overal aan z'n baard erbij gesleept.

Zijn er nu nog mensen die zich daarop beroepen? En hoe zit dat met Aisha? En hoe zit het met het verschil tussen trouwen en het consumeren van het huwelijk?

Buiten het feit dat ik die leeftijd niet uit de Bijbel haal, zijn die verhalen in de Bijbel al veel ouder dan de verhalen over Mohammed.

Waarom toch altijd van die jij-bakken? Al snap ik het deels, want de Islam wordt ook overal aan z'n baard erbij gesleept.

Ik haalde 3 jarige Rebecca erbij omdat Aisha erbij werd gehaald.

Tegen hem? Nee. Ook daar heb ik redenen voor maar ik zie het al gebeuren dat jij of anderen dan weer gaan mekkeren.
Het komt erop neer dat mijn 'nee' redenen heeft die heel veel vrouwen in eenzelfde situatie ook hebben.
Dus een schuldig persoon laat jij vrijuit gaan en onschuldige personen beschuldig je.

Dus een schuldig persoon laat jij vrijuit gaan en onschuldige personen beschuldig je.

Welke onschuldige personen heb ik beschuldigd van welke feiten?

Geen antwoord nodig, is een retorische vraag. Ik beschuldig niemand. Ik ging niet naar de politie omdat politie weinig eraan kan doen, het kan de mishandelingen erger maken (is bewezen) want 9 van de 10 keer plaatst de politie de verdachte gewoon weer terug bij het slachtoffer.

Gelukkig pas ik mij niet aan aan wat jij leuker vindt.
Je jankt dat ik niet eerder wegging, je jankt dat het mij 'niet leuker' heeft gemaakt.

Ga elders janken.
Ik heb al 10 tallen jaren niet gejankt. Dat is voorbehouden aan vrouwen in de slachtofferrol. En volgens mij vind je dit wel kicken en een turn on, deze negatieve aandacht. Anders doe je dit niet keer op keer👍👍

De meeste vrouwen hebben geen flauw benul van de uitwerking van een partner die jaren lang het bloed onder je nagels vandaan.

Ik heb het op dat vlak wel getroffen met mijn vrouw.
De meeste vrouwen hebben geen benul, op de uitwerking van jarenlang het bloed onder de nagels halen bij de man.
Dus wat het doet met constante irritatie in een relatie. en de vrouw dan maar klagen dat ze geestelijk wordt mishandeld....

Ik heb al 10 tallen jaren niet gejankt. Dat is voorbehouden aan vrouwen in de slachtofferrol. En volgens mij vind je dit wel kicken en een turn on, deze negatieve aandacht. Anders doe je dit niet keer op keer👍👍
Ik wel, een soms echt een emo papa.

Als je relatie zo verrot is, moet je snel uit elkaar gaan. Genoeg mannen die door verrotte relatie aan de drank raken of erger

Nee, dat zei ik niet. Dat is ook niet waarom het man vs beer is.
Ik raad je aan het zelf te Googlen, ik ga het niet meer proberen :)
Google spreekt geen waarheid. Het laat enkel zien waar je naar op zoek bent. Dus die is niet neutraal en het algoritme is al helemaal niet neutraal als je bepaalde dingen hebt opgezocht.

Ik heb wel het gevoel dat iemand in een topic post, die vaak situaties op zichzelf betrekt.

Je mag één keer raden wie dat is

Terug
Naar boven