AndroidHealthClinic

Seksschandalen & Zedenzaken

Ik haalde 3 jarige Rebecca erbij omdat Aisha erbij werd gehaald.
Dat kan (deels snap ik dat, dat schreef ik al), je merkwaardige uitspraak over blanke mannen is daar ook deel aan, maar in ieder geval roep je dan mede zelf de zoveelste zinloze discussie over jezelf af.

Zonder jou te willen vertellen hoe je moet reageren, een reactie zou ook kunnen zijn dat er onduidelijkheid is over de leeftijd van Aisha en de leeftijd van het consumeren van het huwelijk en dat je dat binnen de context van die tijd moet plaatsen en dat de meeste moslims in de meeste moslimlanden dat gewoon niet doen en dat er ook culturele factoren een rol spelen.

Of je kan er niet op ingaan, want het voegt weinig aan de lopende discussie toe, maar iedereen weet dat je er toch op hapt. Negeren kan je wel, want ook in mijn posts doe je eruit cherry picking waar je op ingaat en dat moet je ook lekker zelf weten.

Maar als je echt wilt, nog even los van mijn onbeantwoorde vragen: Rotherham, Telfort, enz? Verkrachtingscijfers Duitsland? Malmö als no-go zone, met als voorbeeld een single vrouw die honden heeft en op haar terras wijn drinkt met vriendinnen en daarom door mannen (en vrouwen) wordt lastiggevallen?

Er was hier een bekeerd forumlid die met een filmpje wilde laten zien dat "bedekte vrouwen" een stuk minder werden lastiggevallen. Alsof je dan niet het probleem bij de vrouwen legt?

Sterkte ermee!

Laatst bewerkt:
je merkwaardige uitspraak over blanke mannen

Welke?

Zonder jou te willen vertellen hoe je moet reageren, een reactie zou ook kunnen zijn dat er onduidelijkheid is over de leeftijd van Aisha en de leeftijd van het consumeren van het huwelijk en dat je dat binnen de context van die tijd moet plaatsen en dat de meeste moslims in de meeste moslimlanden dat gewoon niet doen en dat er ook culturele factoren een rol spelen.

Of je kan er niet op ingaan, want het voegt weinig aan de lopende discussie toe, maar iedereen weet dat je er toch op hapt. Negeren kan je wel, want ook in mijn posts doe je eruit cherry picking waar je op ingaat en dat moet je ook lekker zelf weten.

Dat klopt, normaal leg ik ook uit dat er onduidelijkheden over zijn (al ligt dat er erg aan wie erover begint) en anderzijds negeren, kan ook en ja ook doe ik dat af en toe bij jou, maar ook anderen.
Dit keer was ik er gewoon klaar mee dat het er elke keer erbij gehaald moest worden.
Al kan ik wel inzien dat het ook wel oneerlijk was van mij om dan te beginnen over een religie, welke die persoon hoogstwaarschijnlijk ook niet eens volgt.

Maar als je echt wilt, nog even los van mijn onbeantwoorde vragen: Rotherham, Telfort, enz? Verkrachtingscijfers Duitsland? Malmö als no-go zone, met als voorbeeld een single vrouw die honden heeft en op haar terras wijn drinkt met vriendinnen en daarom door mannen (en vrouwen) wordt lastiggevallen?

Ik wil best reageren, maar ik begrijp niet goed wat je beantwoordt wilt hebben hier. Ik snap je vraag niet?

Er was hier een bekeerd forumlid die met een filmpje wilde laten zien dat "bedekte vrouwen" een stuk minder werden lastiggevallen. Alsof je dan niet het probleem bij de vrouwen legt?

Het probleem ligt dan nog steeds bij degenen die de vrouwen lastig valt. Het laat enkel zien (want ik heb die filmpjes ook gezien) dat vrouwen vaak zichzelf op meerdere manieren moeten beschermen.
Ook al is het al wel bewezen dat kleding in verkrachtingszaken (mbt onbekenden dan) niks uitmaakt.

Het is dan ook de vraag of men de bedekte vrouwen minder lastig valt omdat ze weten dat ze toch niet eventueel heel misschien alsnog een 'ja' of wat aandacht krijgen?

Maar het probleem ligt alsnog bij degene die lastig valt.

Wel lekker die scheur open gooien en klagen maar onder geen enkele omstandigheid zelf er iets aan willen doen.

Waarom denk je dat ik er niks aan doe?
Het enige 'iets eraan doen' is aangifte doen?

Niks anders? Bijzonder. Ik heb er zelf al heel lang niks meer over gezegd; mindcontrol (belachelijk ironische naam ook) begon ermee. Hij haalde het erbij. Niet ik.

Bijlagen

De vrouw van Izaak, u weet wel van Abraham, Izaak en Jacob, de aartsvaders of patriarchen uit het Oude Testament.

Since Isaac was twenty-six years old at the time, and forty when he married Rebekah (Gen. 25:20), she was thus fourteen years old when she married (Seder Olam Rabbah 1). Another tradition gives her age as three years and three days when she left her father's house (Tractate Soferim, Hosafah [addition] 1, 1:4).

Zal denk ik altijd wel een touwtrekken zijn..punt was meer dat Islam altijd wordt aangehaald mbt pedofiel of kindermisbruik..maar christendom/bijbel kan er heel veel meer van.
Zinloze en vaak scheve vergelijking, bovendien denk ik niet dat het zo is en kan jij ook geen cijfers geven dst het niet zo is.

Zinloze en vaak scheve vergelijking, bovendien denk ik niet dat het zo is en kan jij ook geen cijfers geven dst het niet zo is.

Je ontkend de seksuele misbruiken binnen de katholieke kerk?
Al zou het hetzelfde zijn (wat ik niet denk en ook jij niet kunt bewijzen) dan alsnog is het raar dat Islam er steeds bij betrokken wordt, ipv katholicisme.

Al zou het hetzelfde zijn (wat ik niet denk en ook jij niet kunt bewijzen) dan alsnog is het raar dat Islam er steeds bij betrokken wordt, ipv katholicisme.

Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen mevrouw ik ken de wet tot in de details. Er is niks anders dan verklaringen van gebeurtenissen van 50 jaar oud.

De Bijbel was er een paar honderd jaar eerder. Het eerste deel van de Koran kent zelfs grote gelijkenissen, dit heeft ook zijn redenen wie het verhaal kent.

De islam was lange tijd toleranter dan het christendom op seksueel gebied. Er is ook veel oude Arabische homo-erotische poëzie bewaard gebleven. https://www.gale.info/en/database/reading/seksuele-diversiteit-in-de-koran

Islam is iets wat niet van hier is en hier niet hoort. Katholieke kerk wel dus we schoppen graag tegen de dingen die hier niet vandaan komen.

Het ging toch over het lastig vallen en misbruiken van vrouwen, niet om jongetjes?

Over wat voor beer gaat?
Neusbeer? Rode panda? Of een ijsbeer?

Zolang dat niet duidelijk is kun je de keus niet maken.

Terug
Naar boven