- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Dat kan (deels snap ik dat, dat schreef ik al), je merkwaardige uitspraak over blanke mannen is daar ook deel aan, maar in ieder geval roep je dan mede zelf de zoveelste zinloze discussie over jezelf af.Ik haalde 3 jarige Rebecca erbij omdat Aisha erbij werd gehaald.
Zonder jou te willen vertellen hoe je moet reageren, een reactie zou ook kunnen zijn dat er onduidelijkheid is over de leeftijd van Aisha en de leeftijd van het consumeren van het huwelijk en dat je dat binnen de context van die tijd moet plaatsen en dat de meeste moslims in de meeste moslimlanden dat gewoon niet doen en dat er ook culturele factoren een rol spelen.
Of je kan er niet op ingaan, want het voegt weinig aan de lopende discussie toe, maar iedereen weet dat je er toch op hapt. Negeren kan je wel, want ook in mijn posts doe je eruit cherry picking waar je op ingaat en dat moet je ook lekker zelf weten.
Maar als je echt wilt, nog even los van mijn onbeantwoorde vragen: Rotherham, Telfort, enz? Verkrachtingscijfers Duitsland? Malmö als no-go zone, met als voorbeeld een single vrouw die honden heeft en op haar terras wijn drinkt met vriendinnen en daarom door mannen (en vrouwen) wordt lastiggevallen?
Er was hier een bekeerd forumlid die met een filmpje wilde laten zien dat "bedekte vrouwen" een stuk minder werden lastiggevallen. Alsof je dan niet het probleem bij de vrouwen legt?
Sterkte ermee!
Laatst bewerkt: