Ah, mensen die iets snappen, zijn mensen met het syndroom van Down.
Noem je hen nu slimmer dan jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komen ook onder een steen of op zijn minst een doekje of tabberd vandaan.Er zijn mensen die het wèl begrepen. Wat zegt dat over hen?
En dan zijn we weer het cirkeltje rond, het ligt weer aan de ander en niet aan Hell.En dan zijn we weer het cirkeltje rond waar ik zeg; je denkt te letterlijk.
Noem je mij nu dom?Ah, mensen die iets snappen, zijn mensen met het syndroom van Down.
Noem je hen nu slimmer dan jij?
En dan zijn we weer het cirkeltje rond, het ligt weer aan de ander en niet aan Hell.

Er zitten ook hele slimme mensen de hele dag dat soort onzin te kijken natuurlijk...Het gaat zodanig viraal waarbij ontzettend veel vrouwen hetzelfde zeggen; je kunt niet zeggen dat het aan mij ligt dat jij het niet snapt.
Geeft niks, heel veel mannen snappen het niet en ook die gaan viraal. Gelukkig een hoop wel![]()
Er zitten ook hele slimme mensen de hele dag dat soort onzin te kijken natuurlijk...
Mensen met een redelijk denkniveau kijken dat soort biased ONZIN niet
Jouw aangedragen LVB kanaaltjes iig niet.
Tiktok. LMFAO.
Tiktok. LMFAO.
Wat een treurig stuk verdriet kan je ook zijn.
Als je het kennelijk allemaal zo lachwekkend vindt laat het dan lekker gaan. Lekker verder scrollen. Maar je kiest ervoor om te reageren op iets dat je lachwekkend vindt en daarbij iemand nog even een treurig stuk verdriet noemt. Vind ik vrij apart allemaal, zeker gezien jouw username.Tiktok. LMFAO.
Wat een treurig stuk verdriet kan je ook zijn.
Dat het viraal gaat of niet is niet relevant. Je denkt toch niet dat ik ook nog tijd heb om dat allemaal bij te houden.Het gaat zodanig viraal waarbij ontzettend veel vrouwen hetzelfde zeggen; je kunt niet zeggen dat het aan mij ligt dat jij het niet snapt.
Geeft niks, heel veel mannen snappen het niet en ook die gaan viraal. Gelukkig een hoop wel![]()
Als je het kennelijk allemaal zo lachwekkend vindt laat het dan lekker gaan. Lekker verder scrollen. Maar je kiest ervoor om te reageren op iets dat je lachwekkend vindt en daarbij iemand nog even een treurig stuk verdriet noemt. Vind ik vrij apart allemaal, zeker gezien jouw username.
Dat het viraal gaat of niet is niet relevant. Je denkt toch niet dat ik ook nog tijd heb om dat allemaal bij te houden.
Jij introduceert dat dilemma hier en geeft je keuze zonder nuance of uitleg. Dat er dan een discussie volgt waarbij we twee partijen elkaar niet (meer willen) begrijpen is jou aan te rekenen.
Top. Bedankt voor de introspectie.Lachwekkend, treurig, komisch ,zielig en dat allemaal tegelijk
Mag jij allemaal apart vinden. Was een openbaar platform toch volgens onze kopvod? Dus er mag gewoon met gestrekt been ingegaan worden.
Tis ook een stuk verdriet, daar meen ik elk woord van en neem ik ook zeker niet terug.
De meeste vrouwen hebben geen nuance of uitleg nodig.
Ik zei gewoon dat ik de beer zou kiezen.
Net zoals honderduizenden vrouwen (en ook mannen) met mij.
Als jij meer informatie nodig hebt of meer wilt weten alvorens je een keuze maakt; is er niet.
Kom je (1) liever een (1) beer in de wildernis tegen of een (1) man?
(1) = Er is er één van.