XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

En dan zijn we weer het cirkeltje rond, het ligt weer aan de ander en niet aan Hell.
nee nee nee steks als ik meer als 100 kroegen word uitgestuurd ligt dat niet aan mijn gedrag maar spannen al die kroegeigenaren samen tegen mij. Net als wij nu tegen hell jij gemene man.
Net zoals honderduizenden vrouwen (en ook mannen) met mij.
Scheelt dat we er een paar miljarden hebben en we die paar honderdduizend wel kunnen missen in de genenpoel.

Interessant. Wat denk ik dan. Ben jij van de gedachtepolitie?

Wat denk jij dat ik dacht toen ik dit bedacht heb ?
Je kan interessant doen maar je maakt me de pis niet lauw.

Mindcontrol. Het is voor mij een weet en zal voor jou een mysterie blijven.

Wat denk jij dat ik dacht toen ik dit bedacht heb ? Je kan interessant doen maar je maakt me de pis niet lauw.

Mindcontrol. Het zal voor mij een weet zijn en voor jou een mysterie blijven.
Zo werkt het niet. Jij stelt iets en ik ben wel benieuwd naar een inkijkje in jouw brein.
Mede aangewakkerd door wat in jouw handtekening staat te lezen.

“My brain form blows people away like desert storm”

Jij wilt niet weten wie ik als persoon ben, dat kan ik wel beloven. 🫡

Jij wilt niet in mijn brein kijken. Dan slaap je zo slecht de komende jaren, moet je ook aan de teddybeertjes net als Hell.
Ik hoef in ieder geval geen kuurtjes te doen om boven de 100kg te benchen halve tamme.

Nee maar hell het ging toch viraal? Zijn die miljarden anderen dan degene die onder die steen leven of zijn het die paar honderdduizend?

Ik heb geen mogelijkheid om te weten hoeveel mensen het bereikt heeft. Het feit dat er memes van zijn, videos op YouTube, nieuws artikelen, Instagram en (begonnen op) TikTok, zegt mij dat het viraal is gegaan.

Niet alles dat viraal is gegaan, is door iedereen gezien. Ik weet dat er een foto van een onthoofde baby viraal is gegaan, want dat werd gezegd, je las er overal over. Betekent niet dat ik de foto heb gezien.

Mijn vrouw kiest ook voor de beer.
Nu ziet ze elke avond mijn behaarde rug. Dus ergens kan ik haar keuze wel begrijpen.
Zelf had ze geen negatieve ervaring met mannen.

Heb maar 1 sec nodig met jou, dat is een garantie.

Halve tamme. Ben benieuwd of dat IRL ook zo gezegd word. Wel face to face. Zie je PB wel verschijnen. Riddertje van me

Parkje he?
Hoe oud ben je? Wil je echt afspreken via een forum? Wat een teer zieltje. Ga toch weg.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: mat
Hahahahaha. Het is toch ook vaak hetzelfde hier met die slappe nitwitten. Hoe oud ben je? Wil je echt afspreken via een forum omdat je ego het niet aankan? Wat een teer zieltje. Ga toch weg.

Oo nu gaan we het zo spelen. Says it all. Riddertje van me😍

Terug
Naar boven