AndroidHealthClinic

Seksschandalen & Zedenzaken

Grisley Beer :roflol:

Goede naam voor een biermerk.

• Like
Waarderingen: mat
Ook voor @Hell93 excuses. Ik ging over het randje met mijn opmerkingen jegens jou. Je bent totaal niet mijn type mens maar dan moet ik alsnog binnen de lijntjes kleuren en niet te grof zijn. 👍

Ik snap niet goed wat het probleem nu is.
Iemand haalde Muhammad erbij, ik haalde Isaac erbij. Ik gaf aan dat dit onnodig was van mij.

Wat nu verder? Wat is er nog aan de hand?
Daarna haal je het Christendom en Katholieken erbij.

Dus eigenlijk doe je nogmaals hetzelfde.

Canada blijft een bijzonder land.

Al is oordelen over zaken die je niet in detail kent altijd makkelijk.

toch christendom en katholiek? :o
Of heb ik niet goed opgelet?
Oehhhh laat het ze niet horen. Allemaal verschillende variaties op hetzelfde achterlijke semitische geloof en allemaal vinden ze dat hun manier beter is. Protestants, rooms katholiek en orthodox zijn de 3 hoofd stromingen binnen het "christendom" al word het er soms ook los van gezien liggend aan wie je het vraagt.

Ook zit er daadwerkelijk wel verschill tussen de boeken van de othodoxen en de rest.

Canada blijft een bijzonder land.

Al is oordelen over zaken die je niet in detail kent altijd makkelijk.

Ikke Googlen natuurlijk.
Er blijkt dat er een heeeeeeeel proces aan vooraf is gegaan met meerdere rechtszaken, echt jarenlang.

Uiteindelijk heeft hij een verbod gekregen op bepaalde zaken, oa zn dochter bij haar geboortenaam noemen ipv zijn nieuwe naam, en dat deed hij uiteindelijk wel en daarom dus de gevangenis in.

"Hoogland had violated “a publication ban designed to protect the privacy and dignity of a young and vulnerable person.” "

Edit:
"A judgment issued earlier this month said Robert Hoogland did not have to spend any more time behind bars, and the court dropped an order for him to pay a $30,000 fine."
Pakweg 2 mnd in gevangenis gezeten.

Nu die andere opzoeken :o

Laatst bewerkt:
Martin has also been placed on probation for two years, is banned from having weapons and is not to come into contact with children or be at locations where children are known to be, including schools, playgrounds and community centres for 10 years. He is also not to be in a position of trust or authority over children during that time period.

Hij heeft meermaals excuses aangeboden, stopte direct toen hij wist dat de jongen niet meerjarig was en hij heeft een schuldbekentenis afgelegd, wat heeft geleid tot voorwaardelijke straf (dit had 2 jaar gevangenis kunnen zijn), met huisarrest (+ bovenstaande citaat).

Blijft apart natuurlijk, maar details zijn wel belangrijk :o

In navolging van de beren discussie.

Ik ben benieuwd wat de uitkomst zou zijn als dezelfde vragen worden gesteld aan mannen.

In navolging van de beren discussie.

Ik ben benieuwd wat de uitkomst zou zijn als dezelfde vragen worden gesteld aan mannen.

Ben ik ook benieuwd naar.
Ik ben wel blij dat dit meer en meer aan het licht komt..We (vrouwen) zijn lang genoeg stil gehouden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.735

Die vrouw is op het eerste zicht sowieso ietwat...

Confused Little Girl GIF

• #1.738
Of je kan het zien als humanitair werk voor gevangenen.

• #1.740
Awkward Season 4 GIF by The Office

Terug
Naar boven