apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks aan de hand verder.Dus bij een openbaar excuses naar @Derksen .
Had verstandiger moeten reageren. Aard van het beestje kwam even boven maar zit weer in zn hok nu
Ook voor @Hell93 excuses. Ik ging over het randje met mijn opmerkingen jegens jou. Je bent totaal niet mijn type mens maar dan moet ik alsnog binnen de lijntjes kleuren en niet te grof zijn. 👍

Daarna haal je het Christendom en Katholieken erbij.Ik snap niet goed wat het probleem nu is.
Iemand haalde Muhammad erbij, ik haalde Isaac erbij. Ik gaf aan dat dit onnodig was van mij.
Wat nu verder? Wat is er nog aan de hand?
Daarna haal je het Christendom en Katholieken erbij.
Dus eigenlijk doe je nogmaals hetzelfde.
Oehhhh laat het ze niet horen. Allemaal verschillende variaties op hetzelfde achterlijke semitische geloof en allemaal vinden ze dat hun manier beter is. Protestants, rooms katholiek en orthodox zijn de 3 hoofd stromingen binnen het "christendom" al word het er soms ook los van gezien liggend aan wie je het vraagt.toch christendom en katholiek?
Of heb ik niet goed opgelet?
Canada blijft een bijzonder land.
Al is oordelen over zaken die je niet in detail kent altijd makkelijk.
Canada blijft een bijzonder land.
Al is oordelen over zaken die je niet in detail kent altijd makkelijk.
www.city-journal.org

Martin has also been placed on probation for two years, is banned from having weapons and is not to come into contact with children or be at locations where children are known to be, including schools, playgrounds and community centres for 10 years. He is also not to be in a position of trust or authority over children during that time period.
In navolging van de beren discussie.
![]()
Vrouwelijke reizigers trekken aan bel over onveilig gevoel: ‘Doe alsof ik druk aan appen of bellen ben’
Negen van de tien vrouwen voelen zich niet op hun gemak op een ov-station. Van de vrouwen ervaart 80 procent het openbaar vervoer sowieso als onveilig. Dat blijkt uit een enquête onder meer dan 7400 vrouwen, uitgevoerd door tv-programma <i>Pointer </i>van KRO-NCRV in samenwerking met deze site.www.ad.nl
Ik ben benieuwd wat de uitkomst zou zijn als dezelfde vragen worden gesteld aan mannen.
![]()
Woman charged with misconduct over prison officer sex video
Linda De Sousa Abreu, who was revealed to be the woman in the video by MailOnline on Friday, will appear in custody at Uxbridge Magistrates' Court on Monday, the Met Police said.www.dailymail.co.uk
![]()
Of je kan het zien als humanitair werk voor gevangenen.