Fitness Seller

Serie: Banshee

Denk dat die soldaten nu gaan jagen op hood en zn team. Die baas verdenkt carrie al denk ik.

Ep8 was best wel sick, vind trouwens seizoen 3 tot nu het beste. Vraag me ook af wat er tussen burton en rebecca gaat gebeuren, die 2 worden niet elkaars beste vriendjes :D

vette episode guys!
Redelijk wat opgeschoten met de verschillende verhaallijnen.

Burton is dus flink bang aan de kant geschoven te worden door Kai. En heeft geen lul meer, arme vent.
Rebecca heeft dr oom
........
en rebecca gaat denk ik naar burton toe voor hulp; hoop niet dat burton aan het kortste eind trekt als kai moet kiezen tussen rebecca en burton. die rebecca mag wel een keer dood van mij.

Ergens denk ik toch dat Kai gaat voor loyaliteit boven familie, aangezien Rebecca hem heeft verraden door achter zijn rug om zaken te doen. En dus tegen zijn wil in.
Rebecca heeft inderdaad haar tijd gehad, nu is ze gewoon een last.

ik denk dat het verhaal wat uitgerekt gaat worden komende 2 afleveringen, zodat ze in het nieuwe seizoen meer in kunnen gaan op de soldaatjes die hun geld gaan zoeken en de drugsbendes die met kai en rebecca in de weer zijn. als ze dat nu in 2 episodes gaan proppen worden het een slordig uitgewerkt verhaal vrees ik en hebben ze niks meer voor volgend seizoen

Denk sowieso dat volgend seizoen nie in banshee afspeelt, aangezien ze op een andere locatie gaan filmen.

denk richting die grote stad van die 2 gangs die bij proctor afnemen

Faaaaaaack wat een ep, baal serieus dat volgende week al de laatste is. Hoop echt op een dubbele aflevering oid.
Wel nice dat eindelijk die Nazi eens een beetje actie heeft gehad.

komt er geen nieuwe Season?

Ik snap best dat ze er maar 8/10 eps per seizoen doen, zo kunnen ze kwaliteit blijven leveren.

Goede ep vandaag. Wat was de rol nou van die nazi? Hoezo kickte hij die anderen?

En wel jammer dat burton niet echt een goede actie scene had

Goede aflevering, jammer dat Burton net niet in actie kwam.

Geen idee waarom ik vorige week dacht dat we al bij 10 waren :o

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Hij kickte ze in elkaar omdat ze hem bedreigde. Zou hij er niet ingekomen zijn voor season 3? Denk dat het wel vette storyline kan worden.

Vond het wel echt een brute scene, hier nogmaals:
http://www.youtube.com/watch?v=1QvuHSslKjY

Volgens mij ging hij daar heen om zich af te reageren, hij wist ook wel dat ze hem geen high five zouden geven als hij daar aankwam in politie uniform.

Dikke episode, nu nog ff die soldier en zn buttbuddies afmaken.

Hoopte wel op burton actie maar helaas.

Waarom is die haat tussen Proctor en Hood ookalweer zo hoog opgelaaid?
Was zon aflevering dat hood uit het niets die stripclub binnenviel en hem dood wilde maken, maar waarom in een keer zo spontaan terwijl ze daarvoor re-de-lijk goed samen konden en elkaar zelfs hebben geholpen

Omdat proctor die ene "zoon" van de echte hood heeft vermoord.

Net de laatste episode van dit seizoen gezien, brute episode paar vette stukken. Voor de mensen die SOA hebben gezien zullen een herkenbaar moment herleven.

Terug
Naar boven