- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Dat dat wijf in de schuur hem gaat helpen terwijl hij haar net met de dood heeft bedreigd gaat toch werkelijk nergens over? Zoiets verpest voor mij meteen de hele aflevering.
Ja vond ik ook man. Deze aflevering ergerde ik me ook meer dan gebruikelijk. Gordon die ineens heel behoorlijk kan vechten terwijl hij in seizoen 1 nog geen deuk in een pakje boter kon slaan. Die vrouw die Chayton helpt in die schuur ging ook nergens over. Chayton word altijd neer gezet als één of andere koelbloedige moordenaar maar ook hij krijgt flashbacks van het doden van Siobhan, terwijl zij niets voor hem zou moeten betekenen. En de geloofwaardigheid van die colonel daar zal ik het ook maar niet over hebben
.Verder wel een vette aflevering hoor, vooral het camerawerk tijdens die heist vond ik wel mooi gedaan. Ik had ook verwacht dat Rebecca eerder iets van wraak zou nemen op Emily omdat zij eigenlijk Proctor een beetje aan het veranderen is maar ik had niet verwacht dat ze nu zelf een eigen business zou opstarten. Ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Chayton had van mij 2 afleveringen geleden al wel kapot geschoten mogen worden dus ik hoop niet dat dat te lang gaat duren.

?! Nooooo da mag echt niet.
.

.
.