- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chayton leeft nog gewoon toch? Hij sprong in het water en is toen gok ik ontsnapt, hij wist natuurlijk wel waar hij heen aan het rennen was.
.Kwam hier pas op de helft van s01 achterDeze vraag was al beantwoord als je na elke episode de aftiteling afkijkt daarna is er nog een stukje van ongeveer 10sec en daar zag je het antwoord op jou vraag [emoji14].

Deze vraag was al beantwoord als je na elke episode de aftiteling afkijkt daarna is er nog een stukje van ongeveer 10sec en daar zag je het antwoord op jou vraag.
jammer dat Chayton niet dood is, vreselijke verhaallijn.
jammer dat Chayton niet dood is, vreselijke verhaallijn.
wel jammer dat hij die ene politieslet niet heeft doodgeknepen
Ja die debiele scene waarin ze chayton geforceerd hardcore proberen te maken. "Kijk eens hoe intimiderend hij is en zij toch niks durft te doen". Ook geen afstand houden niks. Hoop wel dat er nog een naaktscene met haar komt.
---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------
Kunnen we trouwens niet zonder spoiler praten, als je niet bij bent kun je het topic toch gewoon overslaan lijkt me. Discussie topic zonder spoilers lijkt me toch niet zo zinvol.
Faaack wat een ep.
Hoe zat het ook alweer, waarom was Rebecca weg gelopen bij die Amish family? Proctor lijkt srs bijna een goodguy te worden na deze ep.
Faaack wat een ep.
Hoe zat het ook alweer, waarom was Rebecca weg gelopen bij die Amish family? Proctor lijkt srs bijna een goodguy te worden na deze ep.