Fitness Seller

Serie: Banshee

ik denk dat Rebecca die Emily gaat vermoorden, en dat dan die ex, die half kale cop achter Rebecca aangaat:eek:

Mooi hoe (keiharde)actie ook wel met drama wordt afgewisseld.

Chayton leeft nog gewoon toch? Hij sprong in het water en is toen gok ik ontsnapt, hij wist natuurlijk wel waar hij heen aan het rennen was.

Deze vraag was al beantwoord als je na elke episode de aftiteling afkijkt daarna is er nog een stukje van ongeveer 10sec en daar zag je het antwoord op jou vraag :P.

Deze vraag was al beantwoord als je na elke episode de aftiteling afkijkt daarna is er nog een stukje van ongeveer 10sec en daar zag je het antwoord op jou vraag :P.

Kom ik nu ook nog eens achter. Maar was niet echt een vraag, meer een reactie op dat
iemand zei dat Chayton wel meer pijn had mogen lijden. Ik doelde er hiermee op dat hij nog leeft en dat dat dus nog wel zal gaan gebeuren.

jammer dat Chayton niet dood is, vreselijke verhaallijn.

jammer dat Chayton niet dood is, vreselijke verhaallijn.

Persoonlijk verwacht ik dat hij op zen minst tot het einde van dit seizoen aanwezig zal zijn. Hij is ondertussen een grotere rol gaan spelen in het verhaal, en die gaan ze niet zomaar in een aflevering eruit doen. Nola had een vele kleinere rol dan Chayton.

wel jammer dat hij die ene politieslet niet heeft doodgeknepen

Ja die debiele scene waarin ze chayton geforceerd hardcore proberen te maken. "Kijk eens hoe intimiderend hij is en zij toch niks durft te doen". Ook geen afstand houden niks. Hoop wel dat er nog een naaktscene met haar komt.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Kunnen we trouwens niet zonder spoiler praten, als je niet bij bent kun je het topic toch gewoon overslaan lijkt me. Discussie topic zonder spoilers lijkt me toch niet zo zinvol.

Ja die debiele scene waarin ze chayton geforceerd hardcore proberen te maken. "Kijk eens hoe intimiderend hij is en zij toch niks durft te doen". Ook geen afstand houden niks. Hoop wel dat er nog een naaktscene met haar komt.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Kunnen we trouwens niet zonder spoiler praten, als je niet bij bent kun je het topic toch gewoon overslaan lijkt me. Discussie topic zonder spoilers lijkt me toch niet zo zinvol.

Wat mij betreft wel haha.
Anyway vind haar dr echt uitzien als een knaagdier. Arrogante snol ook. Hou k nie van

Dikke aflevering weer, vond die flashbacks ook tof gedaan. Ben erg benieuwd wat Rebecca allemaal van plan is volgende ep.

Faaack wat een ep.
Hoe zat het ook alweer, waarom was Rebecca weg gelopen bij die Amish family? Proctor lijkt srs bijna een goodguy te worden na deze ep.

Ik vond het eigenlijk een wat mindere ep. Irritant gedoe met die indiaan en Hood die een beetje dom voor zich uit staat te staren de hele tijd.

Faaack wat een ep.
Hoe zat het ook alweer, waarom was Rebecca weg gelopen bij die Amish family? Proctor lijkt srs bijna een goodguy te worden na deze ep.

Phoee, was een tijd geleden, volgens mij aan het einde ergens in seizoen 1. Ik kan me nog herinneren dat haar hele familie buiten op de veranda van het huis stond en dat haar vader een zak met spullen op de grond liet gooide met daarin spullen die ze niet mocht hebben. Boeken, bladen en sigaretten enzo. Ze was in ieder geval niet weggelopen maar weggestuurd.

Laatst bewerkt:
Faaack wat een ep.

roken/mp3/niet amish-kleding/etc. Ze gedroeg zich gewoon niet als een -goede- amish.

Dat einde..... Na zoon heist niet het minste blij zijn, ook al ging het kut. 3 Shotgun shells recht in ze vest, niet gewoon afmaken.. Zodra hij in die auto is(na 24 genkeusde ribben van die shotgun) kan hij opeens 1v3 bijna winnen terwijl Hood hem beneden al redelijk aan kon 1v1...

Verder keiharde aflevering :D

Ik vond de vader/moeder kickass scene wel echt legendarisch, hahaha.

Vond het gewoon weer echt een harde ep. Zeker de beste serie atm.

Goede ep maar bizar dat er niet een stukje hagel bij die gast in zn strot is gevlogen. 3 shells point blank? kom nou..

vond die camera perspectieven wel echt supervet gedaan.
burton mag van mij wel weer grotere rollen krijgen en chayton mag fking hard dood, vuile eikel.
Wond in zn been is bijzonder snel hersteld though. Hood had dat mes 10 cm diep zitten en flink lopen draaien. die spier hoort helemaal naar de t*ring te zijn en dat komt niet meer goed

Eens

Dat dat wijf in de schuur hem gaat helpen terwijl hij haar net met de dood heeft bedreigd gaat toch werkelijk nergens over? Zoiets verpest voor mij meteen de hele aflevering.

Terug
Naar boven