XXL Nutrition

Serie: Banshee

• Topic Starter Topic Starter
net nr 6 gezien... The Albino is one sick ****. ****ing lekkere aflevering.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf welke dag is er nou elke keer een nieuwe ep te downloaden?

Die albino lift tenminste daar.. :windup:

Vanaf welke dag is er nou elke keer een nieuwe ep te downloaden?

wordt vrijdags uitgezonden (10 pm) dus zaterdag

tip: handige site waar je al je series kan aanduiden

http://www.pogdesign.co.uk/cat/

Ik snap niet dat jullie zo moeilijk doen, maak een account op bierdopje.com ( een nederlandse site ipv die UK shit ). Ga naar je series toe, voeg ze aan je favorieten toe, en vanaf dan als er een nieuwe aflevering is zie je dat op je homepage en je kan je maandelijkse overzicht nog zien en daar zie je stuk voor stuk welke serie er die maand aan zitten te komen en exact welke dag.

En de database is gelinked aan TVDB en dat is de algemene serie site, en je kan er nederlandse subs en engelse subs downloaden.

het kan nog veel makkelijker met sickbeard:D

Zoals ik het nu lees download sickbeard automatisch de nieuwe afleveringen? Maar dan wel van nieuwsgroepen, gebruik ik niet. Maar klinkt wel super handig.

het kan ook met torrents

Ik snap niet dat jullie zo moeilijk doen, maak een account op bierdopje.com ( een nederlandse site ipv die UK shit ). Ga naar je series toe, voeg ze aan je favorieten toe, en vanaf dan als er een nieuwe aflevering is zie je dat op je homepage en je kan je maandelijkse overzicht nog zien en daar zie je stuk voor stuk welke serie er die maand aan zitten te komen en exact welke dag.

En de database is gelinked aan TVDB en dat is de algemene serie site, en je kan er nederlandse subs en engelse subs downloaden.

Heb allang een bierdopje account, daar haal ik mn ondertitels vandaan.

Damn wat is die nicht van Kai toch lekker.

Wat een serie, staat sowieso nu al in mn top 5, altijd al gedacht dat er een soort van Kai Proctor vs Rabbit zou komen, ben benieuwd :D

Dat gevecht vond ik wel te overdreven, alsof ze zoveel klappen kan incasseren. Beetje realisme mag wel.

Dat gevecht vond ik wel te overdreven, alsof ze zoveel klappen kan incasseren. Beetje realisme mag wel.

Boeiend, heb je in elke serie wel, vind het iig een stuk realistischer dan de gemiddelde serie. Bijv. tegen die kooivechter, ik was bang dat Starr die gast helemaal de t*ring in zou trappen, maar hij won op het nippertje, zoals het hoort.

Boeiend, heb je in elke serie wel, vind het iig een stuk realistischer dan de gemiddelde serie. Bijv. tegen die kooivechter, ik was bang dat Starr die gast helemaal de t*ring in zou trappen, maar hij won op het nippertje, zoals het hoort.

Ja dat was goed gedaan, daarom vind ik deze dus teleurstellend.

Ja dat was goed gedaan, daarom vind ik deze dus teleurstellend.

Duurde idd wel iets te lang, vind sowieso een vrouw die het van een man wint ongeloofwaardig, zeker een type zoals die Ukrainer. Maargoed niet iets waar ik me aan stoor, vind het nog steeds de beste serie die ik in tijden heb gezien, baal elke keer weer als de aflevering bijna afgelopen is :p

Die indiaan zag er ook onheilspellend uit op het eind

Terug
Naar boven