XXL Nutrition

Serie: Banshee

• Topic Starter Topic Starter
Duurde idd wel iets te lang, vind sowieso een vrouw die het van een man wint ongeloofwaardig, zeker een type zoals die Ukrainer. Maargoed niet iets waar ik me aan stoor, vind het nog steeds de beste serie die ik in tijden heb gezien, baal elke keer weer als de aflevering bijna afgelopen is :p

bedankt jongens... :o

ik was pas bij nr 6

Kijk nu net season 5 van trueblood hierna banshee eens downloaden

kijken jullie de aftiteling trouwens af? komt daarna nog altijd een scene..

Ik dacht dat daarna een preview van de volgende aflevering kwam, maar dat is dus niet zo?

Ik kwam er per ongeluk achter ( bij ep 1 haha) , kijk de series meestal uit bed en was te lui om op te staan. Kijk van episode 3 het stukje na de aftiteling is.

Mijn favoriete personage moet nog in actie komen, we zagen een sneak preview in aflevering 3.

• Topic Starter Topic Starter
ik zou zeker met rebecca

Dat gevecht was inderdaad overdreven, en ook raar dat Lucas Hood er zo even een paar uur vandoor lijkt te gaan. Blijft een goede serie maar dat konden ze wel wat beter doen.

Ja dat wel, zou hem normaal ook niet tegenhouden toch? Maar hij hoefde die chick helemaal geen lift te geven, gewoon zeggen dat het nu niet uitkomt en hij haar later wel opzoekt ofzo. Je gaat op dat moment, dat het wijf waar je van houdt en waarvoor je bent teruggekomen samen is met die andere kerel, niet even een chick wegbrengen? Ik vond het nogal vergezocht in ieder geval. En vervolgens een gevecht dat weet ik het hoelang duurt waarbij die chick het ook nog eens wint was echt over the top

Ja dat wel, zou hem normaal ook niet tegenhouden toch? Maar hij hoefde die chick helemaal geen lift te geven, gewoon zeggen dat het nu niet uitkomt en hij haar later wel opzoekt ofzo. Je gaat op dat moment, dat het wijf waar je van houdt en waarvoor je bent teruggekomen samen is met die andere kerel, niet even een chick wegbrengen? Ik vond het nogal vergezocht in ieder geval. En vervolgens een gevecht dat weet ik het hoelang duurt waarbij die chick het ook nog eens wint was echt over the top

Misschien, maar het is wel zijn dekmantel waar het om gaat, mocht Rebecca alsnog naar binnen gaan en die Olek daar vastgebonden zien zitten dan is het einde verhaal, zelfde als met die dude die em later tegen hield, ik dacht ook even van die gaat klappen krijgen maar dan is het gelijk einde verhaal met zijn dekmantel aangezien die man al aan em twijfelde.

Dat gevecht duurde wel lang indd, ze zal best wel goed kunnen vechten maar op een gegeven moment ga je gewoon KO.

Nouja, doe de deur op slot ofzo dan :p Dat die gast geen klappen kreeg begrijp ik nog wel, is FBI ofzo toch?

Grappig stukje dat me opviel: Als Wood op het eind terugkomt trapt hij de deur in, als hij vervolgens weg gaat is de deur weer netjes :)

Blijft een goede serie hoor en kijk er ook graag naar, maar was net iets te deze keer.

Hij kon haar er toch niet bij hebben, stel hij zou haar wegsturen dan zou ze waarschijnlijk alsnog weer terugkomen. Aangezien hij haar zo graag doet, en dan zo'n reactie krijgen dan voel je toch dat er iets aan de hand is.

nieuwe ep weer

Die trut mag sowieso wel dood. Vond de laatste aflevering indd wat k*t. Beter had die olak dr helemaal doodgemept

Ep 8 is echt HNNNGGGGGGG

Weet ook pas sinds 2 ep. dat er na de aftiteling nog een scene komt, denk dat die zoon van die indiaan geen zaken wil doen met Kai.

Terug
Naar boven