XXL Nutrition

Serie: Banshee

ep9 shit hits the fan

geen nieuw ep vandaag?

Season final, ik ben benieuwd.

Focking veel zin aan, eerst trainen dan kijken :)

dang nu al gedaan, veel te kort

mooi einde! heel benieuwd hoe het nu in s2 verder gaat.

Tot ep 3 nu gezien.

Me hooked.

Die k*t n*ger in ep3. Mooie wijf met dikke tits zo in elkaar beuken. No racisme. Maar damn zulke tits. Wou dat ik die in real life kon beet pakken. Hnngg

Sad zo lang wachten :(, ep3 en the albino fight waren voor mij toch echt de hoogtepunten van dit seizoen.

wie was die jason hood op einde? en die lijken wtf waren die dan?

wie was die jason hood op einde? en die lijken wtf waren die dan?

ehm heb je zo de eerste aflevering gezien, waar die ene kerel in de bar wandelt, er ene sheriff Lucas Hood binnenkomt die neergeschoten wordt door 2 gangsters, waarop die ene kerel die 2 gangsters afmaakt, ze allemaal samen begraaft met de hulp van een zwarte barman en dan de identiteit van de sheriff overneemt.

kan zijn dat je dit gemist hebt hoor, is helemaal niet belangrijk voor de hele verhaallijn

ehm heb je zo de eerste aflevering gezien, waar die ene kerel in de bar wandelt, er ene sheriff Lucas Hood binnenkomt die neergeschoten wordt door 2 gangsters, waarop die ene kerel die 2 gangsters afmaakt, ze allemaal samen begraaft met de hulp van een zwarte barman en dan de identiteit van de sheriff overneemt.

kan zijn dat je dit gemist hebt hoor, is helemaal niet belangrijk voor de hele verhaallijn
nee weet het nu weer maar wie is die jonge op het einde dan ???

nee weet het nu weer maar wie is die jonge op het einde dan ???

Zoon van de doodgeschoten sherrif belt om te kijken of alles goed is met zijn vader (die sherrif van banshee zou moeten zijn)

telefoniste zegt "ja natuurlijk".

Zoon kijkt op youtube en ziet heel iemand anders als sherrif zijnde bij een filmpje met "Sherrif banshee kicking ass oid".

• Topic Starter Topic Starter
Zoon van de doodgeschoten sherrif belt om te kijken of alles goed is met zijn vader (die sherrif van banshee zou moeten zijn)

telefoniste zegt "ja natuurlijk".

Zoon kijkt op youtube en ziet heel iemand anders als sherrif zijnde bij een filmpje met "Sherrif banshee kicking ass oid".

die dude was Jason Hood, inderdaad zoon van... en in de titel van dat filmpje stond zelfs de naam Lucas Hood

einde was wel heerlijk over the top..... wel zin in een nieuw seizoen, maar eerst lekker breaking bad!

oh ja nu snap ik het bedankt jongens

wanneer begint breaking bad trouwens

juli

Een beetje vaag, ze hadden toch nog helemaal uitgezocht of die Hood geen familie enzo had? En nu heeft ie ineens een zoon.

Laatst bewerkt:
die dude was Jason Hood, inderdaad zoon van... en in de titel van dat filmpje stond zelfs de naam Lucas Hood

einde was wel heerlijk over the top..... wel zin in een nieuw seizoen, maar eerst lekker breaking bad!

Die Proctor opgeblazen had? Nu snap ik het ff niet meer.

Terug
Naar boven