XXL Nutrition

Serie: Dexter

En hoe heeft dexter dat autowrakstuk zo snel kunnen opruimen ?
Binnen een uur was daar politie.
Die moeten die auto vinden, nasporen en zien dat het op dat tijdstip gestolen was vlakbij de crimescene met liddy

lag volgens mij ver genoeg van dat kamp, anders hadden ze wel beelden laten zien van debra die eerst die auto onderzoekt. verder zijn moordzaken en autodiefstal zijn 2 verschillende departementen dus is het weinig waarschijnlijk dat iemand die link zal leggen tussen dexter en die vigilantes:P)

Goeie ep, niet teveel gerekt met dat jordan gedoe. Dat Lumen ineens weg wil vond ik wel minder. Quinn is te zwak voor Dexter. Doakes was een toffe gast

lag volgens mij ver genoeg van dat kamp, anders hadden ze wel beelden laten zien van debra die eerst die auto onderzoekt. verder zijn moordzaken en autodiefstal zijn 2 verschillende departementen dus is het weinig waarschijnlijk dat iemand die link zal leggen tussen dexter en die vigilantes:P)

Dat is wel heel vergezocht :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

u mad

Lag op het terrein van het kamp. Je ziet hem namelijk eerst onder het bord door rijden en vervolgens crashen.

Die reet ziet er wel een btje opgevuld uit...

• Topic Starter Topic Starter
ik heb net season 1 gedownload, cool old days

ep 1 zo kijken bij het avond ete

geef hem is ongelijk

would motorboat

Heeft ie wel 'n beetje 'n geen-titten-fetish.

Vond het einde wel weer vet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje zit te wachten op het moment dat iemand Dexter ontdekt. Ben benieuwd hoelang ze dit interessant kunnen houden.

ho, sinds 2 weken begonnen met deze serie... nu nog 2 afleveringen te van seizoen 2 te gaan. seizoen 1 was brutal, 2 valt me een beetje tegen. ik heb gehoord dat seizoen 3 wel weer heel vet is met de trinity killer? true or false, dbb homies?

Terug
Naar boven