XXL Nutrition

Serie: Dexter

als je dat al erg vind, wacht maar tot seizoen 5:D

haha dat zegt iederen ind

Kerel, het blijft een serie he..

klopt... maar toch

Meeste informatie die we opnemen wordt niet opgeslagen in onze hersens, dus zo verbazend is dat niet. Ook is hij nooit gelinkt echt gelinkt aan Dexter, Dexter heeft er gewoon wat tegen gezegd. Als je vertrouwen in series verliest kijk The Wire of Breaking Bad :p.

mwah, ik vond het niet echt kloppen met de rest van de serie... ze voelen bij alles en iedereen iets fouts aan, dan opeens niet.. hmmzz.

Als je 4 k*t vindt dan zou ik gewoon stoppen met dexter. Kvond alle seizoenen steengoed (tuurlijk, het plot is niet waterdicht zoals je aangeeft) behalve seizoen 5. Wat was Lumen een gedrocht zeg, slecht acteerwerk, ongeloofwaardige plot en ze is focking lelijk (maar zou haar wel doen).

mmm oke, misschien moet ik dat dan maar doen... vond seizoen 1 echt heel erg goed trouwens. seizoen 3 had ook een hoop flaws imo... bijvoorbeeld:
die broer van miguel, de eerste afleveringen is hij heel erg aanwezig, dan nemen ze op een bepaald moment zijn badge en gun in, vervolgens hoor of zie je totaal niks meer van die gast! tot de laatste 2 afleveringen ofzo... serieus? enne... opeens die eerste aflevering is Quinn er... ehm.. wtf.. pas na een paar afleveringen maken ze het duidelijk dat hij overgeplaatst was naar miami metro

de grootste plotgaten zitten altijd in de laatste afleveringen van elk seizoen. Ze maken er dan zodanige "oplossing" van voor de vragen van dat seizoen, maar ze doen dit op een manier waardoor dexter enorm verdacht wordt.
Je denkt vervolgens, hoe gaat hij hier zich het volgende seizoen voor verantwoorden als het stof een keer is opgewaaid?
Maar het volgende seizoen wordt hier gewoon 0.0 melding nog van gemaakt. ELK SEIZOEN OPNIEUW.
Nu kunnen ze dit echter niet meer doen nu Quinn alles weet over Dexter dus vraag me af wat ze zullen doen.

Laatst bewerkt:
Nu kunnen ze dit echter niet meer doen nu Quinn alles weet over Dexter dus vraag me af wat ze zullen doen.

ben zeker dat ze gewoon weer doen alsof seizoen 5 nooit heeft plaatsgevonden:)

en dan heb je nog niet die auto vernoemd die hij had gestolen op de plaats waar liddy vermoord is, en mee gecrashed is in dat kamp van jordan chase

Laatst bewerkt:
haha inderdaad... die laatste 2 afleveringen van seizoen 4 maakt hij er echt een extreme bende van... dat zegtie dan zelf ook "im making a mess... boohoohoohoo"... slaat nergens op hij dan nog steeds niet de lul is :roflol:

Spoilers S5

Probleem van S5 was imo vooral dat het gemarket werd als het sterkste seizoen tot nu toe en er een nog bruter einde als dat van S4 zat aan te komen, de plot en episodes waren opzich niet slecht voor een season-based serie, maar het bouwde naar een climax die er dan niet kwam. Hoe de Quinn plot werd afgesloten was gewoon idioot, en de Debra-scene opt eind was imo niet een scene voor in een S5 van een serie die ergens heenwilt, waardoor ik het gevoel heb dat Showtime de serie gaat willen uitmelken en nooit ergens laten heengaan.

Laatst bewerkt:
Ik snap echt helemaal geen reet van jouw zin.

BAMN, helemaal vergeten :D

Godnondeju,

Laat maar is fake, 2 oktober pas!

Ik ga even wachten met het kijken van seizoen 6, en later lekker veel afleveringen achter elkaar kijken :)

Hij is fake, 2 okt pas op tv.

Neejoh, hoe komen jullie hieraan?

Op nieuwsgroepen kan ik er niks van terug vinden.

• Topic Starter Topic Starter
720p en 500mb, dat hoort niet. Gewoon Divx dus.

Maar hoe de derp komen jullie aan aflevering 1, leaked zo te zien?

Terug
Naar boven