- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
haha dat zegt iederen ind
klopt... maar toch
Meeste informatie die we opnemen wordt niet opgeslagen in onze hersens, dus zo verbazend is dat niet. Ook is hij nooit gelinkt echt gelinkt aan Dexter, Dexter heeft er gewoon wat tegen gezegd. Als je vertrouwen in series verliest kijk The Wire of Breaking Bad.
mwah, ik vond het niet echt kloppen met de rest van de serie... ze voelen bij alles en iedereen iets fouts aan, dan opeens niet.. hmmzz.
Als je 4 k*t vindt dan zou ik gewoon stoppen met dexter. Kvond alle seizoenen steengoed (tuurlijk, het plot is niet waterdicht zoals je aangeeft) behalve seizoen 5. Wat was Lumen een gedrocht zeg, slecht acteerwerk, ongeloofwaardige plot en ze is focking lelijk (maar zou haar wel doen).
mmm oke, misschien moet ik dat dan maar doen... vond seizoen 1 echt heel erg goed trouwens. seizoen 3 had ook een hoop flaws imo... bijvoorbeeld:
die broer van miguel, de eerste afleveringen is hij heel erg aanwezig, dan nemen ze op een bepaald moment zijn badge en gun in, vervolgens hoor of zie je totaal niks meer van die gast! tot de laatste 2 afleveringen ofzo... serieus? enne... opeens die eerste aflevering is Quinn er... ehm.. wtf.. pas na een paar afleveringen maken ze het duidelijk dat hij overgeplaatst was naar miami metro

.