Fitness Seller

Serie: Dexter

true, zeker true, zeker zeker true.
Seizoen 4 en 5 zijn ook baas.

Seizoen 6 komt in september weer.

september? VERY NICE!

ho, sinds 2 weken begonnen met deze serie... nu nog 2 afleveringen te van seizoen 2 te gaan. seizoen 1 was brutal, 2 valt me een beetje tegen. ik heb gehoord dat seizoen 3 wel weer heel vet is met de trinity killer? true or false, dbb homies?

Seizoen 3 vond ik juist minder. Seizoen 4 is met Trinity, die is wel weer vet idd. Twee vond ik zelf ook nog wel goed.
Was zelf wel erg fan, maar het wordt wel minder. Het laatste seizoen was slecht geschreven, alleen Dexter zelf is nog interessant, de rest boeit helemaal niets. Zoals in het laatste seizoen, waren ze met een zaak bezig met rituele moorden. Dat wordt helemaal niet afgemaakt volgens mij. Ik hoop dat seizoen 6 wat wordt, maar ik ben bang op een teleurstelling.

mmmmmmm oke, vandaag seizoen 2 afgerond... vond het het toch wel een beetje een groot minpunt dat Doakes nu pleiten is... die gast droeg echt veel bij aan de serie. ah well.. we shall see... seizoen 3, here we come

Seizoen 3 vond ik juist minder. Seizoen 4 is met Trinity, die is wel weer vet idd. Twee vond ik zelf ook nog wel goed.
Was zelf wel erg fan, maar het wordt wel minder. Het laatste seizoen was slecht geschreven, alleen Dexter zelf is nog interessant, de rest boeit helemaal niets. Zoals in het laatste seizoen, waren ze met een zaak bezig met rituele moorden. Dat wordt helemaal niet afgemaakt volgens mij. Ik hoop dat seizoen 6 wat wordt, maar ik ben bang op een teleurstelling.

Het laatste seizoen is inderdaad een stuk minder. Dexter zou weer terug moeten naar de basics; het ombrengen van tuig dat het verdient. Het liefst elke aflevering 1tje :D

seizoen 3 was een beetje magertjes... nu eigenlijk al grotendeels vergeten. zet zo tijdens het eten deel 10 van seizoen 4 aan... vind dit seizoen wel erg boeiend.

S5 was echt veruit het slechtste seizoen tot nu toe!

Lijkt me wel lache als er een Nederlandse dexter serie komt hier in Nederland. Vraag me dan af welke bevolkingsgroepen deze Dexter het meest afslacht. :trollface:

campers dus

pfffff wat een ruk einde weer bij seizoen 4..... ik begin mijn vertrouwen te verliezen in series. het lijkt wel of ze allemaal maar 1 echt goed seizoen kunnen maken... zelfde verhaal bij Sons Of Anarchy.

films pwnen gewoon duidelijk series.

waar slaat dit nou op... Dexter staat gewoon op zijn werk een heel intens gesprek te voeren met de Trinity killer, nadat trinity zomaar door die kamer met al die foto's kon lopen (!!!!???? yeah right...)... NIEMAND spreekt hem daar op aan, van: "yo wat was er?". terwijl ze de rest van de afleveringen allemaal "Cop hunches" hebben en de meest retarted dingen aan elkaar kunnen koppelen. vervolgens halen ze dat huis van Trinity leeg, waar ook foto's staan met hem erop. maar omdat Batista (die zelfs langs hem liep), Quinn, Debra, LaGuerta of whatever hem allemaal zogenaamd niet hebben gezien op de werkvloer, komen er geen vragen richting Dexter? it doesnt make sense.

Laatst bewerkt:
pfffff wat een ruk einde weer bij seizoen 4..... ik begin mijn vertrouwen te verliezen in series. het lijkt wel of ze allemaal maar 1 echt goed seizoen kunnen maken... zelfde verhaal bij Sons Of Anarchy.

waar slaat dit nou op... Dexter staat gewoon op zijn werk een heel intens gesprek te voeren met de Trinity killer, nadat trinity zomaar door die kamer met al die foto's kon lopen (!!!!???? yeah right...)... NIEMAND spreekt hem daar op aan, van: "yo wat was er?". terwijl ze de rest van de afleveringen allemaal "Cop hunches" hebben en de meest retarted dingen aan elkaar kunnen koppelen. vervolgens halen ze dat huis van Trinity leeg, waar ook foto's staan met hem erop. maar omdat Batista (die zelfs langs hem liep), Quinn, Debra, LaGuerta of whatever hem allemaal zogenaamd niet hebben gezien op de werkvloer, komen er geen vragen richting Dexter? it doesnt make sense.

als je dat al erg vind, wacht maar tot seizoen 5:D

Kerel, het blijft een serie he..

Toen ik topic titel las dacht ik aan:

Omelet du Fromage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:) Toch maar eens seizoen 1 downloaden ...

Meeste informatie die we opnemen wordt niet opgeslagen in onze hersens, dus zo verbazend is dat niet. Ook is hij nooit gelinkt echt gelinkt aan Dexter, Dexter heeft er gewoon wat tegen gezegd. Als je vertrouwen in series verliest kijk The Wire of Breaking Bad :p.

Als je 4 k*t vindt dan zou ik gewoon stoppen met dexter. Kvond alle seizoenen steengoed (tuurlijk, het plot is niet waterdicht zoals je aangeeft) behalve seizoen 5. Wat was Lumen een gedrocht zeg, slecht acteerwerk, ongeloofwaardige plot en ze is focking lelijk (maar zou haar wel doen).

Welke seizoen en serie was het dat Dexter een donkere collega opsloot in een kooi. Hij verdacht hem van moord.

Als je 4 k*t vindt dan zou ik gewoon stoppen met dexter. Kvond alle seizoenen steengoed (tuurlijk, het plot is niet waterdicht zoals je aangeeft) behalve seizoen 5. Wat was Lumen een gedrocht zeg, slecht acteerwerk, ongeloofwaardige plot en ze is focking lelijk (maar zou haar wel doen).

de grootste plotgaten zitten altijd in de laatste afleveringen van elk seizoen. Ze maken er dan zodanige "oplossing" van voor de vragen van dat seizoen, maar ze doen dit op een manier waardoor dexter enorm verdacht wordt.
Je denkt vervolgens, hoe gaat hij hier zich het volgende seizoen voor verantwoorden als het stof een keer is opgewaaid?
Maar het volgende seizoen wordt hier gewoon 0.0 melding nog van gemaakt. ELK SEIZOEN OPNIEUW.

Waarom zo'n scenario schrijven vraag ik me dan af, niemand wordt er beter van -_-'

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jul 2011 om 16:45 ----------

Welke seizoen en serie was het dat Dexter een donkere collega opsloot in een kooi. Hij verdacht hem van moord.

seizoen 2, en hij verdacht hem niet van moord, maar die "donkere collega" wist dat dexter allemaal criminelen vermoord had:)

Terug
Naar boven