XXL Nutrition

Serie: Dexter

dvdscreener

Ika kan niks terug vinden over 2 oktober seizoen 6.
In de tv gids dan!

seizoen begint dan in amerika !

Iemand een goede kwaliteit torrent?

Eerste aflevering was weer lekker. De humor in de dialoog tussen Angel en Dexter (over het geloof) vind ik echt heerlijk om te zien. Verder nog niet veel schokkende gebeurtenissen, maar weer een vertrouwde Dexter-aflevering. Ik zit er alweer helemaal in!

btw: torrent is gewoon te vinden op de piraten baai.

Idd. Er was wel een grote fu naar gelovigen in deze aflevering, vond het wel leuk maar het mocht wel wat subtieler. Nu was het gewoon een ordinaire bashing.

Ik wacht wel tot het hele seizoen uit is.
Kan ik zelf beslissen wnn ik de afleveringen zie.
altijd zo ****ing spannend :p

Jep, dit aflevering was weer baas!

Word een nice seizoen schat ik!

Jep, dit aflevering was weer baas!

Word een nice seizoen schat ik!

heb episode 1 op pc staan, maar wil wachten op alle afleveringen

68at.jpg

Leuke eerste aflevering.

Alleen jammer dat de rest van het seizoen over geloof zal gaan :(

Eigenlijk wel voorspelbaar ja.

Aflevering 1 = Dexter basht ongenuanceerd het geloof.
Aflevering 10 = Dexter denkt, eigenlijk toch niet zo erg om ergens in te geloven, het geeft je kracht, ook al is het niet helemaal waar, Dexter leert weer wat nieuws erbij.

Dexter is een focking moordenaar en moet vervolgens de kijker wat bijbrengen over het geloof, get real. Laat ons gewoon genieten van de serie zonder al dat onzin.

Ik vind Dexter echt zo'n serie waarin het geloof juist op de hak wordt genomen. Kijk alleen al naar de dialoog tussen Dexter en Angel in ep 1. Ik kan me niet voorstellen dat Dexter gaat leren dat het geloof prima is of iets in die trant. Ben benieuwd welke kant dit opgaat en of TeamSjonnie gelijk krijgt.

Ik vind Dexter echt zo'n serie waarin het geloof juist op de hak wordt genomen. Kijk alleen al naar de dialoog tussen Dexter en Angel in ep 1. Ik kan me niet voorstellen dat Dexter gaat leren dat het geloof prima is of iets in die trant. Ben benieuwd welke kant dit opgaat en of TeamSjonnie gelijk krijgt.

+1

Ben iig zeer benieuwd naar afl 2 en dat zegt al genoeg!

ligt eraan, is showtime een christelijk gefundeerde zender?:D

Terug
Naar boven