- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Het is Amerika, het land waar 90% gelovig is.ligt eraan, is showtime een christelijk gefundeerde zender?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is Amerika, het land waar 90% gelovig is.ligt eraan, is showtime een christelijk gefundeerde zender?![]()
Dan moet je toch wel een sicke mind hebben om dat te verzinnen 
episode 2 was weer ****ing awesome
(hoop dat we de tet*en van die intern van masuka nog krijgen te zien dit seizoen)
Geil chickie.. Masuka blijft toch wel een held haha.. Anyway einde van de laatste episode waren wel gruwelijke beelden. Ik kijk al uit naar die van volgende week!Waarvoor zou ze dat bewijsstuk meenemen? Gewoon omdat ze het leuk zit lijkt me niet.
Zou me niet verbazen dat zei misschien nog wel Dexter in de problemen gaat brengen door onderzoek ofzo. Ze zei eerder nog dat ze continue met die zaak van de icetruck killer bezig was geweest.

+++Hahaha.. ja dit gaat gek worden. Spannend, elke maandagochtend heb ik iig de download aan!!
Hehe, van ze vader wist ik het. Maar wie weet heeft die wel een 2de tweeling broer. Van zijn 1ste broer wist ook niemand het.
Het was natuurlijk wel bekend hoeveel kinderen er in de container zaten toen hun moeder was vermoord he. Het is nu meer zo dat zijn vader altijd komt met goed advies, en zijn broer is kwaadaardiger en die zal Dexter dus wel aan gaan sporen om helemaal los te gaan. Denk ik 
Was echt even bang dat Dexter Nick daadwerkelijk zou vergeven. Had de hele serie verdoet.