Fitness Seller

Serie: Dexter

• Topic Starter Topic Starter
Holy ****, er zit wat leuks aan te komen :eek:

episode 2 was weer ****ing awesome:eek:

(hoop dat we de tet*en van die intern van masuka nog krijgen te zien dit seizoen:wanker:)

Holy shit, dat einde :roflol: Dan moet je toch wel een sicke mind hebben om dat te verzinnen :D

Moet zeggen dat dit seizoen veel sneller van start gaat dan de andere seizoenen. Waar de andere seizoen pas spannend werd bij aflevering 10 ongeveer, moet zeggen dat het nu al een hele goeie spanning heeft opgebouwd. Vooral als ik net het einde/trailer stukje zag van deze aflevering.

episode 2 was weer ****ing awesome:eek:

(hoop dat we de tet*en van die intern van masuka nog krijgen te zien dit seizoen:wanker:)

Zou wel nice zijn ja :D Geil chickie.. Masuka blijft toch wel een held haha.. Anyway einde van de laatste episode waren wel gruwelijke beelden. Ik kijk al uit naar die van volgende week!

Ik denk dat Masuka haar door heeft, maar dat wordt later pas onthuld. Ouwe snoepert, maar dat wijf is echt een uberslet. :d

Waarvoor zou ze dat bewijsstuk meenemen? Gewoon omdat ze het leuk zit lijkt me niet.

• Topic Starter Topic Starter
Waarvoor zou ze dat bewijsstuk meenemen? Gewoon omdat ze het leuk zit lijkt me niet.

Zou me niet verbazen dat zei misschien nog wel Dexter in de problemen gaat brengen door onderzoek ofzo. Ze zei eerder nog dat ze continue met die zaak van de icetruck killer bezig was geweest.

De ****.

Dexter begint nu toch wel echt goed te worden, holy mofo zeg.
Spoiler epsiode 6 the end.
Ik neem aan dat die broer van hem die op het einde zag van deze aflevering, nep is. Duuh retorische vraag maar moet het zeker weten. Daarnaast in het wilde westen schieten, da **** dexter gone wild. Word een aardig gek seizoen zo te zien.

Hahaha.. ja dit gaat gek worden. Spannend, elke maandagochtend heb ik iig de download aan!!

Zijn broer is nep ja net als zijn vader steeds.

Haha dat zou wel echt dom zijn dan :p Het was natuurlijk wel bekend hoeveel kinderen er in de container zaten toen hun moeder was vermoord he. Het is nu meer zo dat zijn vader altijd komt met goed advies, en zijn broer is kwaadaardiger en die zal Dexter dus wel aan gaan sporen om helemaal los te gaan. Denk ik :p

Ja dat zag je ook in het voor stukje voor aflevering 7. In het wilde westen schieten, en zonder voorzorgsmaatregelen vermoorden.

Mind was blown toen, dacht wait what. Is dit dexter?

Was echt even bang dat Dexter Nick daadwerkelijk zou vergeven. Had de hele serie verdoet.

Was echt even bang dat Dexter Nick daadwerkelijk zou vergeven. Had de hele serie verdoet.

Had het wel mooi gevonden, eindelijk een keer dat dexter niet iemand vermoord om de wens van zijn vriend te realiseren. Is niet het idee van de serie ofc, maar vond wel een mooie gedachte.

Terug
Naar boven