XXL Nutrition

Serie: Dexter

Hij wou het wel proberen natuurlijk, tot die Nick het voor zichzelf ging vernken en duidelijk liet merken dat ie niet ''goed'' was en het dus niet verdiende vergeven te worden. Wel risky om hem direct daar te vermoorden natuurlijk

De opkomst van de broer van dexter betekent dat dexter duisterder is geworden. Brian was helemaal gekleed in het zwart dit betekent duisternis. Nu heeft Dexter Brian als dark passenger in plaats van zijn vader. Dus gaat dexter wat zieke dingen doen

Was echt even bang dat Dexter Nick daadwerkelijk zou vergeven. Had de hele serie verdoet.

Nouja, verdoet.. als hij het niet gedaan had was er vast nog wel iets anders achter gekomen, dat hij met frustraties zit en domme dingen gaat doen enz.

maar ben wel blij dat hij hem wel gepakt heeft, pak ze dex! :D

net episode 6 gezien en preview van 7. Vrees ervoor dat ze weer te hard aan het opbouwen zijn en het nooit zullen kunnen waarmaken zoals in de andere seizoenen:(

http://tvbythenumbers.zap2it.com/20...rs+(TVbytheNumbers)&utm_content=Google+Reader

SHOWTIME® Renews Its Hit Drama Series For 7th And 8th Seasons

LOS ANGELES, CA — (November 18, 2011) SHOWTIME has ordered two more seasons of its award-winning, top-rated drama series DEXTER, starring Golden Globe® award-winning actor Michael C. Hall, it was announced today by David Nevins, President of Entertainment, Showtime Networks Inc. On the heels of Hall and SHOWTIME closing a new, two season deal for Hall to return to the series, production will begin on season seven in 2012 in Los Angeles. Seasons seven and eight will consist of 12 episodes each.

The Emmy®-nominated DEXTER opened its sixth season in October and continues to earn impressive ratings, most recently delivering its fifth consecutive week of growth. Season-to-date, the series is averaging 5.12 million weekly viewers on all platforms (including On Demand, replays and DVR), making it the highest rated season yet. Season six of DEXTER is executive produced by John Goldwyn, Sara Colleton, Scott Buck, Manny Coto and Michael C. Hall.

"DEXTER's enormous success is a real tribute to the great achievements of its cast, producers, and the powerhouse performance of Michael C. Hall,” said Nevins. “The series is bigger than it’s ever been in its sixth season, both in terms of audience and its impact on the cultural landscape. Together with Michael, the creative team on the show has a very clear sense of where they intend to take the show over the next two seasons and, as a huge fan, I’m excited to watch the story of Dexter Morgan play out.”

Michael C. Hall added, “On behalf of the entire DEXTER family, we relish the invitation to delve ever deeper into Dexter's world."

One of the most acclaimed shows on television, DEXTER stars Hall, who has earned multiple Emmy nominations as well as a SAG award for his role as a complicated and conflicted blood-spatter expert for the Miami police department who moonlights as a serial killer. The show has received multiple Emmy and Golden Globe nominations for best television drama series, as well as a prestigious Peabody Award in 2008, and was twice named one of AFI’s Top Ten television series. The series also stars Jennifer Carpenter, Desmond Harrington, C.S. Lee, Lauren Vélez, David Zayas, and James Remar.

Ben zeer benieuwd, hoop dat ze het spannend houden en niet gaan uitmelken zoals Chuck en Prison Break.

Seizoen 6 vind ik tot nu toe wel tof, het begon zeer snel in tegenstelling tot de andere seizoen. Al is het denk niet beter dan Trinity, of de ITK (Ice truck killer)

Laatst bewerkt:
awesome, hoewel ik de volgende 2 seizoenen wss niet kan kijken:P

Want?

tegen dan ben ik wss dood (srs)

Oke dan?

Ook bezig met een dexter killing spree?

ik heb 2 dingen:

Wie denken jullie dat laguerta belde?

En denken jullie dat die oude man Travis zijn dark passenger is en dat hij niet bestaat?

kom op mensen ik wil er over praten

ik heb 2 dingen:

En denken jullie dat die oude man Travis zijn dark passenger is en dat hij niet bestaat?

Ik denk dat de gene die laguearta belde is de baas van haar. Die ouwe geile die wou gewoon even avondje fun hebben.

Hoe bedoel je met dark passenger? Wie bestaat niet?

Ik denk dat de gene die laguearta belde is de baas van haar. Die ouwe geile die wou gewoon even avondje fun hebben.

Hoe bedoel je met dark passenger? Wie bestaat niet?

Kijk Dexter heeft z'n vader als imaginary en laatst had hij z'n broer als imaginary

Denk jij niet dat het zo kan zijn dat die oude man, Gellar ook zo'n persoon voor Travis is? Dat hij ook gewoon skitzo is net als Dexter?

ik heb 2 dingen:

Zou nergens op slaan, aangezien die ontsnapte 'h**r' twee mannen qua stem identificeerde en er bestaan gewoon gegevens over professor Gellar, dus waar zou die dan aan overleden zijn en waarom is zijn overlijden dan niet bekend bij de politie?

Kijk Dexter heeft z'n vader als imaginary en laatst had hij z'n broer als imaginary

Denk jij niet dat het zo kan zijn dat die oude man, Gellar ook zo'n persoon voor Travis is? Dat hij ook gewoon skitzo is net als Dexter?

Oh dat Gellar niet bestaat? Wil je dat ermee suggeren?
Of dat hij wel echt bestaat maar de rustige kant van Travis, en dat Travis zelf helemaal skitzo is. Ik denk sowieso dat Travis de rustige kant is, dan zou het imaginary persoon Gellar dan de broer moeten spelen als je het wilt vergelijken met dexter en die vlieger gaat niet op. Je ziet duidelijk dat Gellar een vader rol heeft ten opzichte van Travis.

Nope, ik denk van niet omdat: Het dan niet klopt met Brother Sam, hij liet travis gaan in samenhang met het verhaal van Brother Sam.

Al zou het wel zo zijn, dan is het op het einde 1 grote middelvinger naar het geloof toe van vertrouw het niet. Dat zie ik die amerikanen niet doen.

Zou nergens op slaan, aangezien die ontsnapte 'h**r' twee mannen qua stem identificeerde en er bestaan gewoon gegevens over professor Gellar, dus waar zou die dan aan overleden zijn en waarom is zijn overlijden dan niet bekend bij de politie?

over die gegevens zou ik denken dat Travis die oude man heeft vermoord, voor dat andere heb ik geen verklaring

ik vind toch dat het in veel opzichten toch wel past hoor

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:34 ----------

Oh dat Gellar niet bestaat? Wil je dat ermee suggeren?
Of dat hij wel echt bestaat maar de rustige kant van Travis, en dat Travis zelf helemaal skitzo is. Ik denk sowieso dat Travis de rustige kant is, dan zou het imaginary persoon Gellar dan de broer moeten spelen als je het wilt vergelijken met dexter en die vlieger gaat niet op. Je ziet duidelijk dat Gellar een vader rol heeft ten opzichte van Travis.

Nope, ik denk van niet omdat: Het dan niet klopt met Brother Sam, hij liet travis gaan in samenhang met het verhaal van Brother Sam.

Al zou het wel zo zijn, dan is het op het einde 1 grote middelvinger naar het geloof toe van vertrouw het niet. Dat zie ik die amerikanen niet doen.

Ja dat Gellar inmiddels dood is en niet meer bestaat, ja.

Ik nam dexter op als voorbeeld, ik snap ook wel dat dexter zn vader en Gellar niet overeen komen.

Dat laatste snap ik niet, hij liet travis gaan ja maar waarom zou het dan niet kunnen kloppen?

Dat lijkt me niet nee. Travis zat toch vast aan kettingen en toen ging Dexter achter die man aan? Hij zet zichzelf toch niet vast omdat zijn dark passenger dat wil? Lijkt me allemaal heel sterk in ieder geval. En enige waar ik aan dacht die La Guerta belde was dan Angel omdat die eerder ook met een h**r ging? Maar denk t niet

over die gegevens zou ik denken dat Travis die oude man heeft vermoord, voor dat andere heb ik geen verklaring

ik vind toch dat het in veel opzichten toch wel past hoor

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:34 ----------

Ja dat Gellar inmiddels dood is en niet meer bestaat, ja.

Ik nam dexter op als voorbeeld, ik snap ook wel dat dexter zn vader en Gellar niet overeen komen.

Dat laatste snap ik niet, hij liet travis gaan ja maar waarom zou het dan niet kunnen kloppen?

Denk sowieso wel dat Gellar bestaat, je hebt inderdaad een goed punt het zou kunnen. Maar denk het niet.

Hij liet travis gaan omdat hij 'geloofde' in de bijbel, dat doet travis ook. Dat kwam door Brother Sam. Travis heeft mensen vermoord, hij zou hem zonder die bijbel sowieso vermoorden door Brother sam niet. Als het blijkt dat Travis wel de bad guy is dan is het een grote middelvinger naar het geloof want dan zegt dexter eigenlijk vertrouw het geloof niet.

Denk sowieso wel dat Gellar bestaat, je hebt inderdaad een goed punt het zou kunnen. Maar denk het niet.

Hij liet travis gaan omdat hij 'geloofde' in de bijbel, dat doet travis ook. Dat kwam door Brother Sam. Travis heeft mensen vermoord, hij zou hem zonder die bijbel sowieso vermoorden door Brother sam niet. Als het blijkt dat Travis wel de bad guy is dan is het een grote middelvinger naar het geloof want dan zegt dexter eigenlijk vertrouw het geloof niet.

Ik weet het ook niet hoor, zou me niks verbazen als hij gewoon bestaan alleen denk ik wel dat het plausible is

Terug
Naar boven