XXL Nutrition

Serie: Dexter

Ik denk ook dat Gellar de dark passenger is van Travis.

Dexter die vaak herhaalt dat Travis een dark passenger heeft.
Gellar die gewoon op straat rondloopt nadat zijn foto in de krant staat.
We hebben Gellar nog nooit met iemand anders dan Travis zien praten.
Dexter ziet hem twee maal net niet op het einde van de aflevering in de kerk.
En dan nog die aflevering over Dexter zijn dark passenger die opeens de vorm aanneemt van zijn broer.

Misschien is het niet zo maar het is allesinds leuk dat ze het insinueren. :)

Da ****, beste aflevering so far. Echt uber brute stukken zaten in deze aflevering, en bobby10 heeft gewoon gelijk. Zat heel de aflevering al te kijken of bobby10 gelijk zou kunnen hebben of niet.

Uber nice stuk met quin en die dochter, dat hij eigenlijk die moeder had gedaan. Ook het gene wat zich afspeelde in die college zaal, tof om te zien.

Die creep die date met de dochter van Batista. Ben benieuwd wat die nou allemaal van plan is.

En vooral het einde, waarin je ziet dat Gellar eigenlijk gewoon nep is. Was deels te verwachten (Achteraf) maar zeer tof om te zien. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!

Damn, wat een episode inderdaad. :D

Ik meot zeggen dat ik ook steeds zat te kijken of bobby10 gelijk zou hebben. Het valt dan wel meer op dat het klopt wanneer je Gellar ziet en Travis eigenlijk de enige is die hem ziet. Dexter die Gellar een paar keer achter elkaar mist etc.

Ik vind de combinatie Quinn en Batista echt tof. Samen maken ze funny shit mee. (aflevering waarin ze een Joint smoken, of stuk dat ze naar die assistent van Gellar gaan en dan het stuk van de laatste aflevering met Quinn die z'n gun moet halen).

**** spoilers, had een oude versie van tapatalk die spoilertags standaard liet zien.

**** :(

Da ****, beste aflevering so far. Echt uber brute stukken zaten in deze aflevering, en bobby10 heeft gewoon gelijk. Zat heel de aflevering al te kijken of bobby10 gelijk zou kunnen hebben of niet.

Uber nice stuk met quin en die dochter, dat hij eigenlijk die moeder had gedaan. Ook het gene wat zich afspeelde in die college zaal, tof om te zien.

Die creep die date met de dochter van Batista. Ben benieuwd wat die nou allemaal van plan is.

En vooral het einde, waarin je ziet dat Gellar eigenlijk gewoon nep is. Was deels te verwachten (Achteraf) maar zeer tof om te zien. Ben benieuwd naar de volgende aflevering!

awww yeahhh bobby heeft gelijk

nu iedereen zeggen dat ze dat al beetje dachten

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

awww yeahhh bobby heeft gelijk

nu iedereen zeggen dat ze dat al beetje dachten

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Helemaal niet sukkel. Die man heeft zich snel verstopt in die vrieskist om Dexter voor de gek te houden. Volgende aflevering springt ie eruit en gaan ze vechten

Het is toch wel wat anders als bij Dexter zeg. Dexter kan tenminste nog zelf beslissingen maken. Bijvoorbeeld dat bloed in de badkamer wat Travis er met moeite afkreeg dat kwam echt als een schok voor hem en dat had ie ook niet gedaan voor Dexter. Lijkt meer op schizofrenie dit

Het is toch wel wat anders als bij Dexter zeg. Dexter kan tenminste nog zelf beslissingen maken. Bijvoorbeeld dat bloed in de badkamer wat Travis er met moeite afkreeg dat kwam echt als een schok voor hem en dat had ie ook niet gedaan voor Dexter. Lijkt meer op schizofrenie dit

Wil je hiermee zeggen dat dexter wel 100% mentaal helemaal in orde is. Vind het wel een mooi aspect van de show, en vooral in dit seizoen laat zien wat geloof/physische aandoeningen met je kunnen doen. Dexter geloofde dat Travis het niet was.

Nee Dexter is natuurlijk niet helemaal in orde maar weet wel precies wat hij doet en waarom. En bij travis is dit toch anders, met dat bloed op de muur bv dat heeft hij dus zelf gedaan toch terwijl hij daarna verbaasd is erover. En ook een keer bij hem thuis is hij helemaal van strreek omdat gellar langs kwam maar hier was het dus zijn verbeelding? Ik vind het niet helemaal kloppen dus

Nee Dexter is natuurlijk niet helemaal in orde maar weet wel precies wat hij doet en waarom. En bij travis is dit toch anders, met dat bloed op de muur bv dat heeft hij dus zelf gedaan toch terwijl hij daarna verbaasd is erover. En ook een keer bij hem thuis is hij helemaal van strreek omdat gellar langs kwam maar hier was het dus zijn verbeelding? Ik vind het niet helemaal kloppen dus

True, heb je gelijk in.

Vandaar dat ik het ook niet had verwacht wat bobby10 zijn omdat Gellar zo echt leek.

Andere dingen lijken logisch. Hoe wist Gellar dat de zus van Travis met de politie sprak? Dat wist alleen travis bijv.

Ja aan de ene kant klopt het maar aan de andere kant niet, beetje jammer. Hetzelfde geldt voor dat travis zichzelf aan kettingen legt en doet alsof gellar het deed, om vervolgens zolang dat spel te spelen om uiteindelijk Dexter in de val te lokken? Had al veel eerder gekunt dan. Apart verhaal iig, miss snap ik het gewoon niet helemaal

Ja van dat bloed vond ik ook maar raar, waarom zou hij dat doen als Dexter het toch niet ziet?

Maarja wie weet zijn dat wel kenmerken/gewoontes van zijn aandoening/denkwijze. Net zoals dexter een stappenplan heeft om iemand te vermoorden zal Travis dat ook wel hebben.

Ik denk dat Travis in het begin zich als slachtoffer rol voordeed was om Dexters vertrouwen te winnen. Als dexter wist dat Travis het in ze eentje was, was Travis bij de 1ste ontmoeting al meteen dood. Toen Travis erachter kwam dat Dexter weet waar die woont/werkt en wat die doet wist Travis dat hij zich even stil moest houden (Vandaar dat hij die vrouw vrij liet) om vervolgens weer in de slachtofferrol te kruipen om zo Dexter in de val te lokken.

Ik hou het er gewoon op dat ie soort van schizo is en de dingen die 'gellar'' doet travis doet zonder dat ie het weet, anders zou die toch ook nooit zijn zus zo vermoorden. Dus zijn alter ego schreef op fe muur wat hij moest doen. Zoiets :p

Zijn zus is vermoord omdat zij met de Politie sprak. Maar 100% zal die niet zijn nee :D

Hoe kan dexter gellar dan de kerk hebben zien inlopen voordat zij uitstapten en ook naar binnen liepen..? Klopt iets niet.

Laatst bewerkt:
Dat is wat hij zegt. Waarvoor zou Dexter naar binnen lopen als Gellar niet bestaat? Zover ik het mij kan herinneren stond hij even te wachten, zag de kijker Gellar en ging toen naar binnen.

Weet niet waar die exact zit. Iemand?

Dat is wat hij zegt. Waarvoor zou Dexter naar binnen lopen als Gellar niet bestaat? Zover ik het mij kan herinneren stond hij even te wachten, zag de kijker Gellar en ging toen naar binnen.

Weet niet waar die exact zit. Iemand?

Dexter keek niet in zijn richting. Travis zei dat Gellar daar was, Dexter kijkt, maar ziet hem niet en veronderstelt dat hij net dat gebouw is binnen gegaan.

Terug
Naar boven