MuscleMeat

Serie: Prison Break

ik heb de eerste aflevering gezien en krijg de rest binnenkort op dvd.. ik ga het zeker kijken.. lijkt me veelbelovend..

brute serie, heb net aflevering 6 en 7 gezien, was eerst van plan alleen zes te kijken maar moest gewoon de volgende zien.

Veel beter dan ik had ingeschat. Ben bij deel 15 en op een paar minpuntjes na vind ik de serie helemaal top!

het enige boute aan zo'n series vind ik dat er in geen één aflevering iets afsluitends inzit. Het blijft gewoon open einde tot open einde, terwijl dat niet zou hoeven. Dat vind ik een beetje zonde aan zo'n series.

RubenSossa zei:
het enige boute aan zo'n series vind ik dat er in geen één aflevering iets afsluitends inzit. Het blijft gewoon open einde tot open einde, terwijl dat niet zou hoeven. Dat vind ik een beetje zonde aan zo'n series.

:rolleyes: och menneke

dat is juist de bedoeling ;) zo blijven mensen kijken en het volgen ;)

heren..ik heb de torrent gedownload..maar hij opend m niet in mediaplayer..welke codec is hiervoor vereist?

Pak VLC player.

Niks te danken

dank u!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren was aflevering 4 erop, ik volg em vooralsnog gewoon op tv.
Nu hebben ze zo'n psychopaat bij hem in de cel geplaatst, die nooit slaapt :eek: , wordt lastig graven dan. Ben benieuwd hoe ie dat gaat oplossen, misschien een ongelukje op de trap ??

En zal onze held zich nog anaal laten vernederen door die ene kerel, die ze gister in mekaar hebben geschopt.. ik denk dat ie hier geen last meer van zal hebben.

Er komen nog wel meer cliche momenten :)

16 is al uit ^^
alleen beetje slechte kwaliteit (screener)

heb inmiddels t/m 16 op dvd
is absoluut anders dan OZ

op bitsoup.org staan ze ook. Op torrentspy staan tegenwoordig veel fakes.
Ik kijk ze met BS player. Ik haal de ondertitelingen van www.nlondertitels.com (nederlands) of van www.forom.com (engels). effe invoegen en gaan met die banaan.

Heeft iemand seizoen 1 en 2 van de 4400 ook al gezien?

Heb een klein stukje op tv gezien. Zag er inderdaad goed uit.

Ben er nu 3 dvd's van aan het downloaden :D

16 is nog niet uit, was een 1 april grap. Ben er toch mooi ingetrapt

SPOILER!!

Bij ep 16, bij het stuk dat de docter die jongen op straat ziet liggen, is die jongen niet de zoon van de gevangeniswaard?

hoeveel afleveringen zijn er in totaal? heb nu tot en met 13 gezien en van mij mag het wel is eindigen nu :P ben nu t/m 16 aan het downloaden, komt er nog meer daarna?

Er komt een compleet nieuw seizoen!

Terug
Naar boven