Fitness Seller

Serie: Prison Break

18 komt morgen pas op Fox tv in de V.S. Dus dinsdag of woensdag zal die wel te downloaden zijn!

Er is "een" aflevering 18. Dit blijkt echter een gelekte episode 19 te zijn.

Elke maandag wordt er een nieuwe aflevering uitgezonden in de vs, dit betekent dat je de aflevering op dinsdag binnen kunt hebben. De subs zijn er meestal dezelfde week rond donderdag/vrijdag.

Screeners downloaden doe ik niet. Gewoon wachten totdat je de hdtv-lol versie tegenkomt.

Die gelekte 19 heb ik, in de naam van ht bestand staat aflevering18, maar in het begin (previously on prison break....) zie je dingen die nog niet gebeurd zijn in 17. Is btw wel hdtv :)

Food zei:
Die gelekte 19 heb ik, in de naam van ht bestand staat aflevering18, maar in het begin (previously on prison break....) zie je dingen die nog niet gebeurd zijn in 17. Is btw wel hdtv :)

Ja leuk is dat :mad:

Het zuigt wel dat je nu voortaan elke keer een week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik heb de 1e 17 binnen 2 weken gekeken en nu schiet dat dus echt niet op.

Ben nu bij aflevering 9 en hij heeft nog steeds niet dat lekkere doktertje gepaald. Beetje jammer.

Dat irriteert mij op het moment ook behoorlijk :mad:

Ik hoorde iets over een nieuwe serie 'Heist' ?

over een bankoverval ofzo, iemand mee bekend?

Prisonbreak

Seizoen 1 telt 13 afleveringen.. want ik heb em nou op dvd namelijk..
Het is helaas een openeind.. dus een komt seizoen 2..
Ik heb van geruchten gehoord dat er 4 seizoenen komen met 67 afleveringen???

Dus het zal me benieuwen

seizoen 1 gaat gewoon door hoor. Is alleen een korte stop geweest. 14 t/m 17 zijn al te downloaden.

Iemand 18 al gedownd? Heb 19 btw wel al gezien, beetje jammer..

Ik heb vandaag aflevering 18 en 19 gekeken!
Ik zal niets verklappen maar op het eind van aflevering 19 wordt het echt spannend! hehe
Hopelijk lekt 20 snel uit.. anders 2 weken wachten :S

Waar heb je 18 dedownload?

Ik heb 18 en 19 nu ook, morgen eens checken.

Staat de goeie 18 op torrents? Pm mag altijd ;)

aflevering 17

heeft er iemand een link naar een goede torrent file van aflevering 17? ik heb er namelijk 1 die het niet doet. alle andere afleveringen 1-16 en 18 heb ik al wel

@ Rob G, Thanx !

@ Andries, zoek op torrentspy gewoon naar Prison.Break.S01E17.HDTV.XviD-LOL

iemand een werkende link voor 19?

Ik vind hem ff niet op torrents, alleen een van 175 mb, terwijl ie 345 moet zijn.

De 'gelekte' 19 heet bij mij Prison.Break.S01E18.DVDSCR.XviD-ViSi0n

oeh ya prison break ruled !!
wel spijtig da da effe gestopt was ma nu ist eindelijk terug bezig ^^

@FOOD: heist gaan ze cancelen der zijn maar 5 eps uit
kmoet ze nog zien

greetz

Terug
Naar boven