AndroidHealthClinic

Serie: Prison Break

en hoeveel afleveringen heeft seizoen 1 is dat al bekend?

aflevering 16

Ik heb net aflevering 16 gedownload maar volgens mij klopt er geen reet van! hij gaat namelijk over de tijd waarin er nog niks (moord, gevangenisstraf enz enz) aan de hand is:mad: !! het is meer een soort preview. Wie heeft aflevering 16 gezien en kan mij vertellen of ik wel de juiste versie heb???

dat is gewoon een terugblik, ze laten zien hoe de nu 'bekende' mensen uit de serie in de gevangenis terecht zijn gekomen

aflevering 16

ja ok, maar is dat nou idd aflevering 16? want wanneer gaan ze door met het "normale"verhaal?? dit slaat in principe nergens op. 15 afleveringen toewekren naar de datum van de executie en dan opeens weer terug in de tijd....

Andries zei:
ja ok, maar is dat nou idd aflevering 16? want wanneer gaan ze door met het "normale"verhaal?? dit slaat in principe nergens op. 15 afleveringen toewekren naar de datum van de executie en dan opeens weer terug in de tijd....

ja klopt wel heb ze ook al allemaal gezien seizoen 1 heeft als het goed is 16 afleveringen, nu wachten op seizoen 2......

aflevering 16

ok bedankt ! dus als ik het goed heb gaat het verhaal weer verder in seizoen 2? en is seizoen 2 al begonnen in Amerika?

Als ik het goed heb begrepen is het maar 1 seizoen met een tussenpauze (dus imo 2 seizoenen).
En hij loopt door tot aflevering 22 met een open einde. Dus als ze ooit willen kunnen ze er nog mee doorgaan, maar de contracten zijn er nog niet voor afgesloten!

Als ik het goed heb begrepen is het maar 1 seizoen met een tussenpauze (dus imo 2 seizoenen).
En hij loopt door tot aflevering 22 met een open einde. Dus als ze ooit willen kunnen ze er nog mee doorgaan, maar de contracten zijn er nog niet voor afgesloten!

Het 2e seizoen was afgelopen week bekend gemaakt op de officiele site.

Ik heb toevallig gisteren de 1e 3 afleveringen gekeken. Idd wel een vette serie. Heb vandaag ook ff lost en band of brothers series gedownload, die ook eens checken.

• Topic Starter Topic Starter
Lost vond ik de ballen aan, Band of Brothers is daarentegen weer een magnifieke serie.

Heb aflevering 16 gisteren gekeken en is idd een terugblik van de personages. Zit weer te popelen op aflevering 17.

Iemand al die 17 heeft weten te downen??

17 en 18 zijn er al een tijdje man :p

maurice86 zei:
SPOILER!!

Bij ep 16, bij het stuk dat de docter die jongen op straat ziet liggen, is die jongen niet de zoon van de gevangeniswaard?

Jep, dat volgens mij idd het zoontje van de gevangenisdirecteur. Je merkt dat tussen iedereen een bepaalde band heerst. Iedereen heeft uiteindelijk met elkaar op een bepaalde manier te maken.

kakaa zei:
17 en 18 zijn er al een tijdje man :p

17 heb ik ook al weten te vinden (maandag)

Maar 18 die stond ook op de nieuwsgroepen maar dat bleek 18 helemaal niet te zijn. toen ik hem ging kijken na 17, waren ze een heel stuk verder ???
Voor zo ver ik heb gezien is de goede 18 nog niet te vinden?

18 is er nog niet idd, nog wachten tot volgende week. 19 was al uitgelekt onder de naam van 18.

Is aflevering 18 er nu al? Ik heb t/m 17 gezien en ben nu die aflevering aan het dowloaden welke eigenlijk 19 is (onder de naam van 18).

Darn ik wil aflevering 18!!!

Terug
Naar boven