AndroidHealthClinic

Serie: Prison Break

whhaha, die Bellick ligt daar toch met een bult op z'n kop! Die scofield moet gewoon dat wijffie goed palen ipv zo b*ch sneaky te doen

hahaha, echt lachen ja, dat dikkop Bellick daar ligt..:roflol:

Einde vind ik wel heel gewaagd moet ik eerlijk zeggen. Benieuwd hoe Michael zich daar uit gaat redden..

Morgen weer deel 21 ! gaat hard.. zitte bijna op het einde

begin het een beetje langdradig allemaal te vinden...

Zo net aflevering 21 gezien!
DAMN als je deze ziet wordt je helemaal gek zo spannend is het!
Nu gaan ze echt ontsnappen zeg maar :cool:

het schijnt dat het volgende seizoen nog veel spannender wordt met een ontsnapping door de bossen enzo. aflevering 21(laatste van dit seizoen) zal wel weer een super spannend einde hebben en dan moet je weer wachten tot eind 2006:( maja dat zal je altijd wel houden bij dit soort series

asdasda zei:
het schijnt dat het volgende seizoen nog veel spannender wordt met een ontsnapping door de bossen enzo. aflevering 21(laatste van dit seizoen) zal wel weer een super spannend einde hebben en dan moet je weer wachten tot eind 2006:( maja dat zal je altijd wel houden bij dit soort series

Dit seizoen heeft 22 afleveringen.

21 was echt puntje van je stoel materiaal!

Damn ga snel 21 downloaden! :D

Ik had al eerder gepost, maaruh zeg nog ff, LOST is ook echt wel een toffe serie vind ik, zekers de moeite waard om te downloaden!

yes, 21 is super spannend maar wel bevredigend!

Kom niet wachten om weer verder te kijken.

Was idd een vette aflevering. Volgende week de laatste, ben benieuwd!

hehe dik spannend 21 :thumbs: jammer dat die ouwe het niet redt, en ja die dikke had wat meer aan de weights moeten hangen:D.

woow was echt spannend, jammer voor die ouwe dat die het nie haalde

asdasda zei:

wat zeg je nou????

eind 2006?

een half jaar wachten?

:eek:

Is aflevering 21 de ****ing laatste??? Dat meen je niet?!

Op IMDB staat nog

Season 1, Episode 22: Flight
3 March 2006

als laatste van het seizoen.

Maarja dat kan natuurlijk niet kloppen want dat is ruim 2 maanden geleden...

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een linkje naar info over season 2?

Want op deze site zie ik alleen nog maar season 1 staan.
[Link niet meer beschikbaar]

en Rob G
Dit vind ik over aflevering 22
22 Flight 5/15/2006

Dus gewoon volgende week dus;)

Mooi, ik hoop het!

Ik heb nu alle afleveringen van LOST ook gezien dus daar moet ik ook voort elke week op wachten :( Denk dat ik maar eens 24 ga downloaden ofzo.

damn ik zag toevallig gister een stuk van de prison break,

leek me wel oke,

jmmr dat, ik voor de rest niet weet hoe de serie gaat

Rob G zei:
Mooi, ik hoop het!

Ik heb nu alle afleveringen van LOST ook gezien dus daar moet ik ook voort elke week op wachten :( Denk dat ik maar eens 24 ga downloaden ofzo.

Haha je lijkt mij wel
Ik kijk ook LOST Prison break en 24!
Zo heb ik elke week wel paar afleveringen te kijken haha en dat verzacht het wachten.
Maar lost duurt idd wel erg lang nu steeds.

Maar 24 is zeker aan te raden hoor!
Dat vind ik zelf nog steeds 1 van de beste van de 3 ;)

Terug
Naar boven