XXL Nutrition

Serie: Prison Break

RubenSossa zei:
Is toch hopelijk heel anders dan Oz, of niet?

vond oZ altijd wel grappig. Prison Break heeft zeker een veel groter budget, en er gebeurt meer in. Concept is toch wel een beetje hetzelfde. Allen in Prison Break zie je ook wat erin de buitenwereld afspeelt.

die dokter zal nog wel een keer hard gepaald worden Brutez, ik denk door beide broers, en T-Bag zal dan ook wel mee willen doen hehe

ParadiseFold zei:
vond oZ altijd wel grappig. Prison Break heeft zeker een veel groter budget, en er gebeurt meer in. Concept is toch wel een beetje hetzelfde. Allen in Prison Break zie je ook wat erin de buitenwereld afspeelt.

Hoe kijk jij naar series? Het enige dat ze overeenkomen is dat het om een gevangenis draait. Maar daar houdt dan ook echt elke vergelijking op.

Iemand al een gekraakte episode 20 gezien??

k*t he? :(

Sow nogal!!
Zwaar verslavende serie!:rolleyes:
Zit al andere serie's te zoeken om wat afgeleid te worden! hahah:o

jow jow, morgen komt episode 20 uit in de V.S.!!

Iemand die al een rip heeft?

Ik kijk die gare rips niet meer, met aflevering 19 ook gedaan maar ik had liever gewacht op de HD-rip. Morgen zal 20 wel uitkomen, ben iig erg benieuwd.

Heb nu lost bijna binnen voor wat afleiding tijdens het wachten op prison breaks.

Ben Lost nu aan het kijken. Op zich ook wel een vette serie denk ik, ben nu bij aflevering 4. Soms is het allemaal wel wat te cliche zeg maar, maar kan nog wel vet worden. Ook toevallig dat er zo goed als alleen maar lekkere wijven op dat vliegtuig zaten.

iemand al episode 20? :D

jow, iemand al episode 20 gezien?

goddamn, kan het nog nergens vinden.. Recap op de site staat er ook nog niet op..

Ik heb hem al gezien op de newsgroups!
en gister ook gelijk gekeken! einde is nogal spannend! hehe

ik heb hem lekker al!!! staat gewoon op torrentspy, eerst even 19 kijken om weer in te komen.....

Goddamnit! Op Limewire is ie nog niet te downen!! :(

ik ben deze titel van Torrent nu aan t downen:

Bones.S01E20.HDTV.XviD-LOL.avi

Klopt dit? Heet de aflevering Bones?

Thx Rob! karma for you.

Kan haast niet wachten.. Vind het wel irritant eigenlijk, de hele tijd zo spannend maken. maakt je verslavend en daar hou ik niet van! :(

Vooral dat je constant een week moet wachten, er frustrerend. Bijna net zo frustrerend als je vriendin je eerst lekker maakt met coïtus, maar uiteindelijk tegenkrabbelt.. :mad:

Ja idd, had beter kunnen wachten tot het helemaal afgelopen was en dan alle shit in 1 keer achter elkaar kijken. Dat wachten is idd muf.

tnx voor de link, 20 net gezien en teringspannend idd, weer een week wachten:(.

Terug
Naar boven