Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Game of Thrones

Gekeken, opzich wel toffe serie.
Alleen eerste paar afleveringen waren wat saai.

Valt me tegen dat ik hier nog niemand over [IMDB]Luck[/IMDB] hoor, erg vet, net bezig!

Ben nu begonnen met Alcatraz kijke of het wat is.

Game of Thrones gekeken. Ben wel helemaal fan van de serie geworden. Goed dat er in april alweer een nieuw seizoen komt.
Wel ****ing veel personages etc dus in het begin was me soms ff niet compleet duidelijk wie en wat dus dan googelde ik ff en wist ik het weer. Maar dan kom je er wel goed in te zitten. Goede verhaallijn ook, veel verrassende wendingen. En een boel lekkere wijven.

En qua fantasy gehalte vind ik het nog meevallen, veel minder dan Lord of the Rings bijvoorbeeld.

Nog steeds bezig met boston legal, de ene episode heeft meer charmes dan de andere. Maar overall een goede serie :).

Raising hope vandaag ook weer een nieuwe episode, jammer genoeg kijken er veel te weinig mensen imo.

Game of Thrones gekeken. Ben wel helemaal fan van de serie geworden. Goed dat er in april alweer een nieuw seizoen komt.
Wel ****ing veel personages etc dus in het begin was me soms ff niet compleet duidelijk wie en wat dus dan googelde ik ff en wist ik het weer. Maar dan kom je er wel goed in te zitten. Goede verhaallijn ook, veel verrassende wendingen. En een boel lekkere wijven.

En qua fantasy gehalte vind ik het nog meevallen, veel minder dan Lord of the Rings bijvoorbeeld.

Heb ik twee weken terug ook beginnen zien en uitgezien. Top serie. Echt kwaliteit, lang geleden dat ik nog zoiets ben tegen gekomen. Geen homo gedoe zoals in LOTR oid. Ik wacht iig ook op het volgend seizoen.

The Wire, zoals eerder aangehaald, is inderdaad super. Voor mij blijft dat de beste serie die ik ooit gezien heb. Het is inderdaad niet te vergelijken met Game of Thrones oid. Het is vooreerst ook een heel leerrijke serie en het realisme druipt er zo van af. Daarboven op zijn er zo veel scenarios, gebeurtenissen of scenes die mijn persoonlijk levensverhaal zo goed weergeven, dat het echt intens was om naar te kijken.

Maar ik zit laatste tijd dus zonder iets om naar te kijken en ben ik op zoek. Als iemands iets aan te raden heeft.. Het mag wel niet te somber ofzo zijn, maar liefst wel kwaliteit of gwn humor mag ook.

Laatst bewerkt:
Ik vind The Wire ook geweldig omdat iedereen zich wel kan identificeren met de personages. Hoe dan ook, ik heb begrepen dat The Shield ook echt een aanrader is als je The Wire kan waarderen. Vanaf volgende maand ga ik dus The Shield kijken, nu ff te druk.

Daarnaast 'Oz'. Meest briljante en realistische gevangenisserie.

Agreed :). Fantastische serie, kan niet wachten op seizoen 2. Ik hoop wel dat ze er maar een stuk of 3 maken en dat het dan ook een keer eindigt bij 3. Het einde van seizoen 1 is echt volledig open, bleef toch wat op mijn honger zitten.

Verder vind ik suits de beste serie die ik al gezien heb :). Nu bezig met the sopranos te bekijken.

Eerste aflevering van The Wire gekeken maar had er wel wat meer van verwacht na al die positieve geluiden.
Of moet je er gewoon wat meer van zien?
Meeste series die ik heb gekeken boeiden me al heel erg vanaf de eerste aflevering

Game of Thrones vind ik trouwens ook goed, maar heb daar nog maar 3 afleveringen van gezien

Had dit ook met the wire, eerste aflevering stond me niet zo erg aan en ben dan maar op een andere serie over gegaan.

Breaking bad na seizoen 2 ook gestopt met kijken, het werd me echt te langdradig.. Misschien best nog eens verder kijken als ik ergens nog tijd vind :D.

Laatst bewerkt:
Iemand die [imdb]Awake[/imdb] volgt dan?

Agreed :). Fantastische serie, kan niet wachten op seizoen 2. Ik hoop wel dat ze er maar een stuk of 3 maken en dat het dan ook een keer eindigt bij 3.
Er zijn 5 boeken geschreven, er komen nog 2 en het eerste seizoen van de serie gaat alleen over het eerste boek.. (en een aantal boeken zijn gesplitst in 2 delen vanwege de grootte)

Ik kijk al 16 jaar Southpark, maar ik vraag mij echt af of ik die traditie wel in ere moet houden. Wat is het een inspiratieloze boel om naar te kijken. Laatste aflevering merkte je gewoon overduidelijk dat ze niet genoeg content hadden om een episode te vullen.

Kan iemand mij vertellen welke series weer gaan beginnen met hun seasons binnenkort?

Terug
Naar boven