- Waardering
- 761
Ari uit entourage is gwn top! Entourage is zeker een 8.
Is seizoen 9 al te streamen?
Seizoen 8 was het laatste. Komt (gelukkig) geen nieuw meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ari uit entourage is gwn top! Entourage is zeker een 8.
Is seizoen 9 al te streamen?
Game of Thrones gekeken. Ben wel helemaal fan van de serie geworden. Goed dat er in april alweer een nieuw seizoen komt.
Wel ****ing veel personages etc dus in het begin was me soms ff niet compleet duidelijk wie en wat dus dan googelde ik ff en wist ik het weer. Maar dan kom je er wel goed in te zitten. Goede verhaallijn ook, veel verrassende wendingen. En een boel lekkere wijven.
En qua fantasy gehalte vind ik het nog meevallen, veel minder dan Lord of the Rings bijvoorbeeld.
Game of Thrones gekeken. Ben wel helemaal fan van de serie geworden. Goed dat er in april alweer een nieuw seizoen komt.
Wel ****ing veel personages etc dus in het begin was me soms ff niet compleet duidelijk wie en wat dus dan googelde ik ff en wist ik het weer. Maar dan kom je er wel goed in te zitten. Goede verhaallijn ook, veel verrassende wendingen. En een boel lekkere wijven.
En qua fantasy gehalte vind ik het nog meevallen, veel minder dan Lord of the Rings bijvoorbeeld.
. Fantastische serie, kan niet wachten op seizoen 2. Ik hoop wel dat ze er maar een stuk of 3 maken en dat het dan ook een keer eindigt bij 3. Het einde van seizoen 1 is echt volledig open, bleef toch wat op mijn honger zitten.
. Nu bezig met the sopranos te bekijken.Eerste aflevering van The Wire gekeken maar had er wel wat meer van verwacht na al die positieve geluiden.
Of moet je er gewoon wat meer van zien?
Meeste series die ik heb gekeken boeiden me al heel erg vanaf de eerste aflevering
Game of Thrones vind ik trouwens ook goed, maar heb daar nog maar 3 afleveringen van gezien
.Breaking bad na seizoen 2 ook gestopt met kijken, het werd me echt te langdradig.. Misschien best nog eens verder kijken als ik ergens nog tijd vind.

Er zijn 5 boeken geschreven, er komen nog 2 en het eerste seizoen van de serie gaat alleen over het eerste boek.. (en een aantal boeken zijn gesplitst in 2 delen vanwege de grootte)Agreed. Fantastische serie, kan niet wachten op seizoen 2. Ik hoop wel dat ze er maar een stuk of 3 maken en dat het dan ook een keer eindigt bij 3.