Bill Splate
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben inmiddels bij season 4 van boston legal, geniale serie. Zeker een aanrader
Ik kijk nu Game of Thrones, Nikita, Person of interest en The Walking Dead maar daar moet nog een nieuw seizoen komen..
Person of interest is wel een aanradar, vind het best leuk om te zien.. Alhoewel elke episode 'iets nieuws' gebeurt en het geen echte rode draad heeft.
Season 2 is net afgelopen, vette serie het is anders gelopen dan ik dacht dat wel. Maar wel leuk als een serie het over een compleet andere boeg gooit
, komt er nog een s3?Ja bij Nikita download ik bewust niet vooruit xD, ik kijk deze gewoon op zondag op de bank.
Maar volgens mij nadert het einde ook al, komt er nog een s3?
. Maar ik ga niks verklappen als je heel seizoen 2 nog niet hebt gezien.Ik vind dat juist heel interessant. Walt is in principe een hele aardige gedecideerde man, maar heeft buien dat hij he-le-maal doorflipt. Ik vind die worsteling, die hij als persoon doormaakt echt tof om te zien. Het moment dat hij bij zijn zoon in huilen uitbarst vond ik bijvoorbeeld tekenend voor zijn gemoedstoestand. Hij is constant een karakter aan het spelen. Lieve huisvader, stoere drugsbaas en soms haalt 'ie die zelfs door elkaar. Thuis tegen zijn vrouw te flippen: "I'm not the one who opens the door, I'm the one who knocks" - Zo ****ing briljant. Maar ook bijvoorbeeld door als een vaderfiguur voor Jesse op te treden en alles voor hem te doen.
Overigens wel met je eens dat het vreemd is dat er nog maar een seizoen komt. In principe is de show nu helemaal op z'n kop gezet en gaat er hele nieuwe fase beginnen. Daarom zou het logischer zijn om nu te stoppen, of om er nog drie seizoenen aan vast te plakken waarin deze fase wordt uitgelegd.
Maargoed.. tot nu toe zijn we nog niet teleurgesteld, dus er is altijd het voordeel van de twijfel.

Je vergeet de legendarische aflevering genaamd: "Fly" ( volgens mij S3 ) Waarin ze kosten wat het kost die vlieg uit het lab moeten verwijderen. Heb me echt kapot gelachen man.![]()
Ja er komt een season 3, daarom had ik het ook over een andere boeg. Maar ik ga niks verklappen als je heel seizoen 2 nog niet hebt gezien.
Dat was inderdaad een erg goede aflevering.
Overall blijf ik er toch bij dat de serie erg overrated is. Ben Breaking Bad beginnen kijken na Sopranos en het verschil in kwaliteit is echt reusachtig.
... , maar Sopranos is simpwelweg een meesterwerk, denk dat je misschien iets te snel BB bent gaan kijken.
.Ik heb ondertussen season 2 al helemaal gezien! Weet je de release date van seizoen 3 toevallig? En hoe bedoel je over een andere boeg?
Bedoel je dat Ryan nu Division runt of?

ik had gedacht dat de hele serie zou draaien om persie te pakken, gezien het feit dat hij weer de leiding heeft.
Als het goed is begint het na de zomervakantie weer. Hopelijk iig![]()

Ik zou het echt niet weten wat ze nou doen, gogol is in principe in 'goede handen' nu. Ryan is nu baas bij Division... Hmm misschien een nieuwe vijand ofzo. Ik vind het wel baas dat ze nu een heel team hebben! Alex, Michael, Nikita, Ryan, Birkhoff en Sean
Trouwens miss gaan ze die 'groep' waar Percy zo graag bij wilde pakken?
Kan btw ook niet wachten op een nieuw seizoen Nikita![]()

Bump.
Ben een tijdje terug begonnen aan The Shield. Deze serie zou mij wel moeten bekoren, aangezien ik the Wire heel vet vond. Hoewel ik the Wire met afstand een betere serie vind wat betreft diepgang en realisme, kan ik mij toch zeker vermaken met The Shield.