- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Sopranos blijft een toppertje, en ik vond de afsluiter van die serie ook echt geniaal.
Qua breaking Bad, ik vind het idd vreemd dat er nog een season komt, en dan ook slechts 1 (dat is teminste het gerucht). Als er nog een paar meer komen zou dat logischer zijn imo.
Ik denk zelf dat de spanningen tussen Hank en Walt gaan groeien. Walt zou idd wel een kingpin worden, ik hoop het. Hank komt steeds dichter bij, een confrontatie lijkt onvermijdelijk te worden.
Ik vond de serie btw echt staan en vallen bij de bad-assery van Walt. Als hij in zijn **** the word modus was ging die serie echt als een speer. Helaas waren er ook veel momenten waarop hij domme keuzes maakte of simpelweg een p*ssy was. Dan kon het echt frustrerend kijken zijn. De hele tijd ofwel Walt ofwel Jessy die de boel verdoet. Hoop dat dat wat minder wordt.
Ik vind dat juist heel interessant. Walt is in principe een hele aardige gedecideerde man, maar heeft buien dat hij he-le-maal doorflipt. Ik vind die worsteling, die hij als persoon doormaakt echt tof om te zien. Het moment dat hij bij zijn zoon in huilen uitbarst vond ik bijvoorbeeld tekenend voor zijn gemoedstoestand. Hij is constant een karakter aan het spelen. Lieve huisvader, stoere drugsbaas en soms haalt 'ie die zelfs door elkaar. Thuis tegen zijn vrouw te flippen: "I'm not the one who opens the door, I'm the one who knocks" - Zo ****ing briljant. Maar ook bijvoorbeeld door als een vaderfiguur voor Jesse op te treden en alles voor hem te doen.
Overigens wel met je eens dat het vreemd is dat er nog maar een seizoen komt. In principe is de show nu helemaal op z'n kop gezet en gaat er hele nieuwe fase beginnen. Daarom zou het logischer zijn om nu te stoppen, of om er nog drie seizoenen aan vast te plakken waarin deze fase wordt uitgelegd.
Maargoed.. tot nu toe zijn we nog niet teleurgesteld, dus er is altijd het voordeel van de twijfel.

.