MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ik bleef inderdaad ook hangen bij de eerste vier afleveringen. Op aanraden van vrienden toch verder gekeken en zit nu halverwege seizoen 4. Echt ****ing episch. Behoort gelijk tot mijn favoriete series aller tijden. Vooral seizoenen 2 en 3 zijn heel vet.

Vond zelf wel dat season 3 weer een erg trage start had. Season 2 en 4 waren voor mij toch wel het tofste, en dan met name season 4.

Tweede seizoen is inderdaad wel beter dan het eerste (heb nu net het tweede gezien), maar ik vind het toch nog steeds erg gehyped. Gisteren terug begonnen met Sopranos (seizoen 5) en dat blijft imo pakken beter.

iemand een paar NZB's van goede kwaliteit HArdcore pawn en/of pawnstars?

ik vind alleen slechte kwaliteit

Heeft The Wire een lange instap periode of zit je er meteen in? Ben wel een beetje verplicht die serie tr zien geloof ik.

The Wire is niet een sensatie serie als veel anderen. De serie heeft een hoog niveau en houdt dit vast. Je zit er meteen in, maar je moet geen heavy cliffhangers verwachten. Ben er zelf ook aan begonnen, halverwege season 1 nu. Had season 1 tijden geleden al eens gezien, maar nu weer van voren begonnen samen met mijn vriendin. Top serie. Jammer dat het in 4 bij 3 geschoten is. Zou graag een 16 bij 9 blueray versie gezien hebben :)

Breaking bad FTVOFW !

For The Very Obvious ****ing Win !

:trollface:

Net Breaking Bad S04 afgekeken. Man man man wat legendarisch. Achteraf gezien vond ik S04 wat tam beginnen, maar het tweede gedeelte is echt fantastisch. Ook mooi om te zien dat S05 het laatste seizoen wordt en ze het niet uit gaan melken.

Samen met Dexter en Game of Thrones absoluut mijn favoriete serie. Bril-jant.

Zo ver ben ik al, maargoed, ik zal nog even doorkijken ;) (PS: misschien is het voor anderen fijner als je spoilers gebruikt wat betreft details)

(romanzo)
Heb nog 5 afleveringen gekeken, tis wel een fijne serie voor de zondag als je echt niet van de bank kunt komen, maar verder niet echt bijzonder imo..

Net Breaking Bad S04 afgekeken. Man man man wat legendarisch. Achteraf gezien vond ik S04 wat tam beginnen, maar het tweede gedeelte is echt fantastisch. Ook mooi om te zien dat S05 het laatste seizoen wordt en ze het niet uit gaan melken.

Samen met Dexter en Game of Thrones absoluut mijn favoriete serie. Bril-jant.
Het einde van Seizoen 4 is zo perfect het is zo geniaal opgezet.

Geen enkel andere serie kan aan zo'n einde tippen.

Van de week trouwens 'I Just Want My Pants Back' gekeken, nieuwe serie, nu 3 afleveringen onderweg over een groepje van begin twintig, dat een baan/vriendin/etc zoekt etc.. Leuke serie, humor, coïtus, goed!

iemand alcatraz gezien? best vette serie

iemand alcatraz gezien? best vette serie

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje gay. Ik kijk het ook, maar het is zo suf. Die blonde chick kan totaal niet acteren, en Mr. Jurassic Park heeft ook zijn beste tijd wel gehad.

En toch kijk ik het :o

Het einde van Seizoen 4 is zo perfect het is zo geniaal opgezet.

Geen enkel andere serie kan aan zo'n einde tippen.

Dat vind ik dan er wat ver gaan, maar het was idd een toffe afsluiter. Had ook prima als afsluiter van de gehele serie door kunnen gaan imo.

Dat sowieso. Paar mensen die ik gesproken heb waren ook echt verbaasd dat er nog een seizoen werd gemaakt.
Maar ik heb er wel vertrouwen in, vind Breaking Bad goede serie tot nu toe :)

Ik heb zo het vermoeden dat Walter voor zichzelf gaat beginnen met Jesse. Zijn carwash is daar natuurlijk ideaal voor, aangezien ze daar ook met al die chemicaliën werken.

Ben ik trouwens de enige die Jesse Pinkman (b*ch) echt een geweldige acteur vind? En die Skyler komt elk seizoen 15kg aan volgens mij :roflol:

Ik dacht eerst ook dat dat het einde van de show was, leek t echt op. Voor zover ik weet had The Shield de beste finale van alle shows die ik heb gezien, maar is wel weer een tijd terug dus weet niet eens meer hoe t nou eindigde. Weet alleen nog dat ik zwaar onder de indruk was

iemand een paar NZB's van goede kwaliteit Hardcore Pawn en of pawnstars?

ik vind alleen slechte kwaliteit

Heeft iemand hier The River al gekeken? Nieuwe serie, drie afleveringen geweest. Man, echt action-packed gewoon. Een soort mix tussen Paranormal Activity en Blair Witch Project over een vermiste Crocodile Dundee en zijn gezin die samen met een TV crew achter hem aangaan.

Net de eerste drie afleveringen gekeken en zat met ingehouden adem te kijken. Ik vond het echt vet. Overigens gewoon niet te kritisch kijken op de flaws.

Laatst bewerkt:
Net zoals bij The Walking Dead, maar ik trok het niet, stoorde me er aan

Haal nu The Sopranos en Sons of Anarchy in 720p binnen.

Duurt even maar dan heb je ook wat, iets van 200GB ongeveer.

Sopranos blijft een toppertje, en ik vond de afsluiter van die serie ook echt geniaal.

Qua breaking Bad, ik vind het idd vreemd dat er nog een season komt, en dan ook slechts 1 (dat is teminste het gerucht). Als er nog een paar meer komen zou dat logischer zijn imo.

Ik denk zelf dat de spanningen tussen Hank en Walt gaan groeien. Walt zou idd wel een kingpin worden, ik hoop het. Hank komt steeds dichter bij, een confrontatie lijkt onvermijdelijk te worden.
Ik vond de serie btw echt staan en vallen bij de bad-assery van Walt. Als hij in zijn **** the word modus was ging die serie echt als een speer. Helaas waren er ook veel momenten waarop hij domme keuzes maakte of simpelweg een p*ssy was. Dan kon het echt frustrerend kijken zijn. De hele tijd ofwel Walt ofwel Jessy die de boel verdoet. Hoop dat dat wat minder wordt.

Terug
Naar boven