Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

pijobf4e8h-t.jpg

nee niks kneus, zeg gewoon welke series je wilt weten.
Er zijn 100e series ongeveer.

Iemand die [imdb]Awake[/imdb] volgt dan?

Yup. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het idee erachter is wel nice, maar hoe het nu verder gaat lopen.. Hopelijk gaat er wel wat gebeuren en wordt het geen serie ala CSI oid. Acteur Jason Isaacs doet't ook wel goed en zijn vrouw in de serie..daar blijf je ook steeds naar kijken met der mooie ogen. :p

Kijkt iemand al de serie happy endings?

Is een komedie, een beetje zoals how i met your mother.

Ik ben echt verliefd op Alex (L)(L).

oeffffffffffffffff

As white trash as it gets.

dochter van Jack Bauer :)

Ben aan het twijfelen om the office (uk) te downloaden. De moeite of niet?

Ben aan het twijfelen om the office (uk) te downloaden. De moeite of niet?

Uiteraard.

Eergisteren de laatste aflevering van The Sopranos gezien. ****ing gek einde. Zalige serie. Voelde me daarna echt een beetje verdwaasd, wetende dat ik nooit meer een nieuwe aflevering van The Sopranos ga zien. :(

Ok, ik ga na dit topic serie's toch maar weer eens een kans ga geven. Heb er wel een paar gezien, alles van Lost en Family Guy, eerste seizoen van That 70s Show, paar seizoenen van Prison Break.

Kan het meestal niet echt volhouden om te kijken. Ben wel eens begonnen aan White Collar en The Shield, maar het wordt toch te doorzichtig ofzo op de een of andere manier. Misschien ook omdat ze bij die 2 series steeds 1 verhaaltje in 40 minuten probeerden te stoppen en er op die manier iedere scene wel weer een of andere doorbraak was.

Anyway, is Sopranos een goede om ( weer ) mee te beginnen?

Ok, ik ga na dit topic serie's toch maar weer eens een kans ga geven. Heb er wel een paar gezien, alles van Lost en Family Guy, eerste seizoen van That 70s Show, paar seizoenen van Prison Break.

Kan het meestal niet echt volhouden om te kijken. Ben wel eens begonnen aan White Collar en The Shield, maar het wordt toch te doorzichtig ofzo op de een of andere manier. Misschien ook omdat ze bij die 2 series steeds 1 verhaaltje in 40 minuten probeerden te stoppen en er op die manier iedere scene wel weer een of andere doorbraak was.

Anyway, is Sopranos een goede om ( weer ) mee te beginnen?

Hangt ervan af wat je goed vindt. Als Prison Break je 'reference point' is, ga je het waarschijnlijk niet echt goed vinden. Als je meer fan bent van HBO-achtige drama series (i.e. Sopranos, Wire, Boardwalk Empire), is het een van de beste series ooit.

Ik sluit mij aan bij Willem. Robbert als je Prison Break kon waarderen, dan adviseer ik je om eerst 'Oz' te kijken. Je merkt dan meteen waarom Oz veel beter is dan Prison Break. Bovendien geeft het je de kans om te wennen om de meer realistische insteek van HBO series.

Ik denk dat Sopranos nog even te ver uit je comfort zone is. Aan de andere kant, Lost vond ik een prachtige serie. Sinds die serie besef ik hoezeer ik character development waardeer. Als jij dat met mij deelt, dan zul je smullen bij Sopranos en ook bij The Wire.

Yup. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het idee erachter is wel nice, maar hoe het nu verder gaat lopen.. Hopelijk gaat er wel wat gebeuren en wordt het geen serie ala CSI oid. Acteur Jason Isaacs doet't ook wel goed en zijn vrouw in de serie..daar blijf je ook steeds naar kijken met der mooie ogen. :p

Ik vind het erg vermakelijk.

Oz uitstekende serie!!

Oz gedownload

Dan nog even Lost, Band of Brothers, Sons of Anarchy en The Wire kijken.
Dan wel tijd voor Oz.

Ben inmiddels bij season 4 van boston legal, geniale serie. Zeker een aanrader

Terug
Naar boven