- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan iemand mij vertellen welke series weer gaan beginnen met hun seasons binnenkort?
Kijkt iemand al de serie happy endings?
Is een komedie, een beetje zoals how i met your mother.
Ik ben echt verliefd op Alex (L)(L).
Ben aan het twijfelen om the office (uk) te downloaden. De moeite of niet?

Ok, ik ga na dit topic serie's toch maar weer eens een kans ga geven. Heb er wel een paar gezien, alles van Lost en Family Guy, eerste seizoen van That 70s Show, paar seizoenen van Prison Break.
Kan het meestal niet echt volhouden om te kijken. Ben wel eens begonnen aan White Collar en The Shield, maar het wordt toch te doorzichtig ofzo op de een of andere manier. Misschien ook omdat ze bij die 2 series steeds 1 verhaaltje in 40 minuten probeerden te stoppen en er op die manier iedere scene wel weer een of andere doorbraak was.
Anyway, is Sopranos een goede om ( weer ) mee te beginnen?
Yup. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het idee erachter is wel nice, maar hoe het nu verder gaat lopen.. Hopelijk gaat er wel wat gebeuren en wordt het geen serie ala CSI oid. Acteur Jason Isaacs doet't ook wel goed en zijn vrouw in de serie..daar blijf je ook steeds naar kijken met der mooie ogen.![]()
Kijkt iemand al de serie happy endings?
Is een komedie, een beetje zoals how i met your mother.
Ik ben echt verliefd op Alex (L)(L).