MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Die inleiding is al superepic. :D

Bedankt, Vlaamse Mioch!

Rambo: Last Blood

Een goede poging, maar helaas.. De filmrecensenten die hem afkraken hebben wat mij betreft gelijk: actiescenes, afslachtingen enz.. zijn m.i. slecht in beeld gebracht, geen leuke sfeermomenten & ook te veel drama voor een Rambo-film. De wraak van Rambo & het einde is ook allesbehalve echt bevredigend. Je registreert het gewoon allemaal zonder dat het je veel doet. Een gemiste kans, had zoveel meer kunnen zijn.

Vind het altijd wel apart die acteurs die je ineens in een Engelse film ziet waarvan je eerst dacht dat het Amerikanen zijn.

In Layer Cake weer eentje

Ken m van Law abiding citizen

Is trouwens een Ier

Moet wel een aansprekende film zijn te zien aan de namen van director en acteurs

‘Joker’ wereldwijd al meer dan 505 miljoen dollar opgebracht

1571383814953.png

Controverse was er genoeg rond Joker, de film over de bekende vijand van superheld Batman. Te veel geweld, onethisch… maar slechte reclame is ook reclame. Er wordt al gefluisterd over een Oscarnominatie voor hoofdrolspeler Joaquin Phoenix en de film bracht wereldwijd al 505 miljoen dollar op.

Ook in België heeft Joker succes. De film kwam twee weken geleden uit en lokte sindsdien al 300.000 bezoekers naar de bioscopen. “Bovendien staat Joker al sinds zijn première op nummer één”, klinkt het bij verdeler Warner Bros. Belgium. “In de tweede week evenaarde hij zelfs het bezoekersaantal van de eerste. Dat gebeurt haast nooit.”

Ik ga dinsdag eens zien of ik net als Gordon ook vroegtijdig de zaal ga verlaten. Ben fan van Joaquin. Ik kom overigens nog uit een tijd dat ik als 12-14 jarige naar faces of death keek, ik ga vooralsnog met vertrouwen heen!

Joker.

Knappe acteerprestatie. Phoenix draagt de hele film in zijn eentje. Dat is maar voor weinigen weggelegd. Zou mij niet verbazen als die hier een oscar mee wint.

Elke film waar Liam Neeson ooit in speelde of nog moet verschijnen is mijn favoriete scène de aftiteling.

Sowieso een vreemd idee.

Op The Sopranos kwam zogezegd een verkapte prequel film. Sommige personages uit de reeks zouden een kleine achtergrond rol krijgen. Dat blijkt nu, gezien de casting keuzes, onzin. Om één of andere reden willen ze niet vrijgeven wie welke rol speelt. De cast op basis van geruchten, speculaties en on set photos:

Corrado Soprano: Corey Stoll
Johnny Soprano: Jon Bernthal
Livia Soprano: Vera Farmiga
Tony Soprano: Michael Gandolfini (bevestigd)
Janice Soprano: Alexandra Intrator
Dickie Moltisanti: Alessandro Nivola (bevestigd)
Paulie Gualtieri: Billy Magnussen
Silvio Dante: John Magaro
Beansie: Spenser Granese (bevestigd)
Carmela Soprano: Carmela De Angelis
Young Tony Soprano: William Ludwig
Young Janice Soprano: Mattea Conforti
Young Artie Bucco: Matteo Russo (bevestigd)

Het zal een complete ramp worden bij hardcore Sopranos fans wanneer ze allerlei relevante personages achterwege laten.

Gisteren the Joker gezien. Op de een of andere manier erg indrukwekkende film. Ik vond hem geniaal, één van de beste films die ik afgelopen tijd heb gezien.

Vanmiddag naar midway geweest. Prima film, veel actie. Niet zo’n heel denderend verhaal maar verveelt niet door de spanning. Heel Hollywood heeft ongeveer een rol gekregen en is wel vermakelijk.

zag ook voorstukje van 1917. Lijkt me ook erg spannend!

Zei iemand Snatch?

It had previously occurred to me...

The Irishman.

Veel bekende acteurs, mensen die de Sopranos gekeken hebben zullen bekenden zien. Werd goed geacteerd moet ik zeggen. Pesci, Pacino, De Niro - wat een geweldige acteurs. Lange film maar niet storend. Blij dat ik 'm in de bios heb gezien, komt op een gigantisch scherm met geluid beter tot zijn recht denk ik.

The Irishman

Goede film. Veel bekende acteurs en karakters langsgekomen. Pacino heeft er wel eens slechter uit gezien. Speelde Hoffa uitstekend!

Iemand Parasite al gezien? Winnaar van IFFR-publieksprijs afgelopen weekend; m'n broer was erheen. Schijnt echt top te zijn. Tevens best bekeken Aziatische film in NL ooit. Als ik komend weekend tijd heb ga ik maar weer eens naar de bios denk ik.

Terug
Naar boven