AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Iemand die mij het laatste seizoen (seizoen 6) van Oz kan fixen MET subs. Die mogen uiteraard in het Engels zijn.

Edit: ook even de serie erbij gezet. :p

Laatst bewerkt:
Stellen jullie dat Sopranos beter is dan Breaking Bad?

Ik heb Sopranos niet gekeken.

Breaking bad vond ik persoonlijk niet geweldig. The Wire vind ik wel écht een topper. Daarnaast volg ik op dit moment ook Mad Men en Game of Thrones.

Ik kijk ook uit naar het nieuwe seizoen van Hell on Wheels en (in mindere mate) Suits.

Breaking bad vond ik persoonlijk niet geweldig. The Wire vind ik wel écht een topper. Daarnaast volg ik op dit moment ook Mad Men en Game of Thrones.

Ik kijk ook uit naar het nieuwe seizoen van Hell on Wheels en (in mindere mate) Suits.

Ik zit nu in seizoen 3 van Breaking Bad en ik vind het juist wel een geweldige serie. Stukken beter dan bijv. Game of Thrones, ondanks dat ze niet te vergelijken zijn :)

The Wire is idd een erg goede aanrader.

Ga nu beginnen aan Homeland.
Iemand deze serie al gezien? Zoja, aanrader?

Nu pas how I met your mother begonnen kijken, supah nice.

Nu pas how I met your mother begonnen kijken, supah nice.

Haha ja himym is zeker nice heb alles gezien.

Nu bijna aan het einde van season 3 van breaking bad, op de helft van season 2 begon het mijn interesse pas te trekken. Maar nu is het zeker een goeie serie maar imo niet de beste die ik gezien heb of de meeste vermakkelijkste

Mensen nog tips voor goede series?

Series die ik tof vond : Breaking Bad, King of Queens ( alle afleveringen wel 15x gezien), Everybody loves raymond, TAAHM,

Walking dead was vermakelijk maar niet super.

Series die ik echt niks vond: game of thrones, homeland, the wire.

Zit te denken Prison break te gaan kijken. Heb dat destijds toen dat helemaal hot was in 2005 nooit gekeken.

De dingen die je vet vond lopen erg uiteen :P.. Ik zou zeggen: entourage, how to make it in america, how i met your mother, of wat serieuzer Sopranos (al denk ik niet dat je dat wat vindt)

iemand al aan continuum begonnen? heb gister de eerste ep gekeken, heeft veel potentie!

Mensen nog tips voor goede series?

Series die ik tof vond : Breaking Bad, King of Queens ( alle afleveringen wel 15x gezien), Everybody loves raymond, TAAHM,

Walking dead was vermakelijk maar niet super.

Series die ik echt niks vond: game of thrones, homeland, the wire.

Zit te denken Prison break te gaan kijken. Heb dat destijds toen dat helemaal hot was in 2005 nooit gekeken.

How i met your mother, past enigzins in het straatje amerikaanse sitcoms. Nikita is vet, Monk is vet, Boston legal is vet. Genoeg keus :rolleyes:

Iemand die mij het laatste seizoen (seizoen 6) van Oz kan fixen MET subs. Die mogen uiteraard in het Engels zijn.

Edit: ook even de serie erbij gezet. :p

Als je series kijkt, bekijk ze dan via BS player. Ondertiteling wordt automatisch opgezocht en uit een lijstje kan je dan je taal kiezen. Verschuiven, groter en kleiner etc etc kan allemaal met die subs. Bespaart je veel werk en is meestal (99%) meteen gesynct.

Season 1 is erg goed, maar alsjeblieft kijk de rest van de seizoenen niet. Wat een bagger is dat. Srsly stoppen na seizoen 1.

Terug
Naar boven