AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Human Target, Leverage, NCIS LA, NCIS, Heroes, Burn Notice, Prison Break, Nikita, Lie To Me, Las Vegas, Suits, White Collar, Spartacus.

Net de finale van House gekeken. Erg teleurstellend.

Had liever een epische no-sound slomo van tien minuten gezien, van House, die zelfmoord pleegt. Dat zou ook veel beter bij hem passen. Nu heb je zo'n cheesy happily ever after einde waarin hij met zijn beste terminale vriend de zon tegemoet rijdt. Zwak, erg zwak.

Vind het einde best bevredigend eig.
Vind het typisch iets voor House om iedereen te laten denken dat ie dood is, de ultieme manier van bedotten.

Series kunnen me eigenlijk niet boeien.

Buiten Game of thrones, houdt me aan het scherm gekluisterd!

Breaking bad helemaal afgekeken, vette serie absoluut.

Nu begonnen met Happy endings, valt me toch enigzins tegen het werd vergeleken met himym maar lijkt er in de verste verte niet op. Toch blijf ik kijken, want er zitten toch leuke stukken in en genoeg chicks :)

-The mentalist: Hoofdpersonage is zalig om bezig te zien. Daarbij is het een extra vermakelijke zserie als je wat bezig bent met psychologie. Het hele red john concept in de serie vind ik ook boeiend. 9/10

-Prison break: Eerste serie die ik heb gezien. Sterk verhaal, jammer dat het na seizoen 1 wel sterk bergafwaarts ging maar gelukkig is seizoen 3 + 4 dan weer net beoeiend genoeg om het toch met plezier te volgen 8/10

-How i met your mother: Prachtige serie! Qua humor kan naar mijn mening geen enkele serie dit overtreffen, ook bij een film moet ik nog niet half zoveel lachen als bij deze serie. Onbegrijpelijk hoe je elke aflevering weer op nieuwe manier de kijker aan het lachen kan brengen!! 10/10

-Walking dead: Seizoen 1 volledig bekeken, vond het wel leuk (vernieuwend). Jammer genoeg werd ik wel al snel geirriteerd door het eentonige verhaal. Ook de dwaze beslissing die sommige personen telkens weer opnieuw nemen laten het voor mij ongeloofwaardig overkomen. Dan bedoel ik vooral die vrouw 'lori grimes' en hun zoontjé.. Na een paar afleveringen te bekijken van seizon 2 heb ik maar mee gestopt. 6/10

-Burn notice: De manier waarop deze serie word gepresenteerd spreekt me wel aan, ook de trucjes om iets gedaan te krijgen boeiden me ook altijd! Zelf een paar van geprobeerd en het lukte hah :d In het algemeen een zéér vermakelijke serie!! 8.5/10

-Boardwalk empire: Seizoen 1 met volle genot gezien. Dan met grote verwachtingen gewacht op seizoen 2. Jammer genoeg is seizoen volledig anders dan seizoen 1: Veel trager / minder actie / veel meer gepraat.. Al het sterke uit seizoen is er uit geslopen, zéér jammer! 7.5/10

De wire schijnt goeie serie te zijn maar tot nu toe nog geen goeie torrent gevonden om die af te halen..

Afgelopen week Suits gekeken. Eerste paar afleveringen zijn sterk (vooral de pilot), maar daarna zakt het wel iets af. Zoals bij vele series wordt het dan een soort van GTST, niet echt iets waar ik op zit te wachten. Alsnog, naar mijn mening, een sterke en goede serie. Zeker het kijken waard. 7,5/10.

kan er me iemand een link geven waar ik 'the wire' kan downloaden in fullscreen qualiteit?
De gene die ik nu downloade zijn telkens met een zwarte band aan beide zijden :(

The wire is volgens mij enkel in 4:3 formaat te krijgen.

Kan maar niet door walking dead heen komen eerste twee eps gekeken maar ben niet geboeid

Volgende week nieuwe seizoen breaking bad :):)

Hoe moeilikk het ook is, ik ga denk ik echt wachten tot het hele season binnen is. 1 episode per week is gewoon niet te doen.

Moet je jaar wachten he.

OT: Eerste twee seizoenen van The Wire gezien. Goede shit, laat je niet stoppen omdat je de eerste aflv. Denkt wtf is this shit. 8,5/10

The Wire was niet voor mij weggelegd.

Hoezo? 2013 komen de vlgnde 8aflv. Uit toch?

Ja maar seizoen 5 is 2x8.
De eerste 8 beginnen volgende week. De laatste 8 worden pas eind 2013 opgenomen. :mad:

Dacht toch echt dat de laatste 8 in de zomer van 2013 uitkomen?

Van Wiki: " The first half will premiere on July 15, 2012, with the second half premiering in summer[5]"

Gvd, begin nu aan seizoen 6 van The Sopranos en weet niet wat ik hierna moet kijken :(
Elke keer bang dat een serie niet gaat bevallen :p Heb Prison Break voor The Sopranos gezien, vond ik ook een goede serie. Maar na The Sopranos weet ik niet wat ik dan moet gaan kijken, altijd lastig om afscheid te moeten nemen van de personages :(

Terug
Naar boven