AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

meghan markle, I think I'm in love :heart:
overigens ook een van mijn favorieten!

Suits wordt wel beetje snel saai inmiddels.

Burn Notice is paar weken geleden weer beginnen. Na dit seizoen stoppen ze, maar allemachtig wat een goede afleveringen zitten er tussen.

Ben maar weer eens aan The Pacific begonnen, blijft epic.

Ik heb Bates Motel vorige maand bekeken en ik moet zeggen, het beviel mij wel! Trage opbouw maar telkens enkele afleveringen na elkaar bekeken waardoor het vlotte. Het gaat over de jonge Bates in zijn tienerjaren. (naar de bekende film van Alfred Hitchcock) Het idee achter de serie interesseerde me wel, hoe een tiener kan veranderen naar een medogenloze seriemoordenaar en de opstakels die hij in zijn leven tegenkomt. Toch wel een Aanrader!

ja vette shit:)

edit: 2e ep was een stuk minder,vooral het acteerwerk,hoop toch dat het nog beter wordt.

Had de trailer even gekeken, typisch zo'n serie die gecanceld gaat worden maar ben benieuwd, ik wacht tegenwoordig wel even voordat ik aan dat soort nieuwe series begin.

Had de trailer even gekeken, typisch zo'n serie die gecanceld gaat worden maar ben benieuwd, ik wacht tegenwoordig wel even voordat ik aan dat soort nieuwe series begin.

ja ik neem me ook telkens voor om te wachten,maar ik heb op het moment niet zoveel meer te kijken,dus dan begin ik er toch maar aan:)

Even kort lijstje dan maar:

Hannibal S01 gezien, mooie serie, mag van mij nog wel iets extremer. Einde van S01 vond ik een beetje slap en voorspelbaar. Doch zeer benieuwd naar S02.

House Of Cards bezig met S01, gave serie, vind EP 05-08 toch wel wat traag. Spacey speelt zijn rol wel voortreffelijk. Zal wellicht een Grammy Award in zitten voor hem.

Breaking Bad GVD wat duurt dat wachten lang op deel 2 van het laatste seizoen :mad: Wat een bazenserie! Mooi weergegeven sfeer en het ietwat neurotische en gefixeerde character Walter blijft enorm boeien.

Dexter Laatste Seizoen eindelijk weer begonnen :cool: Vond EP 1 wel ietwat tegenvallen. Hoop echt dat het nog wat beter wordt.

Verder heb ik The Following S01 en Bates Motel S01 gedownload.
Eerst maar eens House of Cards S01 afkijken, daarna weer rustig verder.

Nog tips voor andere kijkwaardige Series?

Even kort lijstje dan maar:

Hannibal S01 gezien, mooie serie, mag van mij nog wel iets extremer. Einde van S01 vond ik een beetje slap en voorspelbaar. Doch zeer benieuwd naar S02.

House Of Cards bezig met S01, gave serie, vind EP 05-08 toch wel wat traag. Spacey speelt zijn rol wel voortreffelijk. Zal wellicht een Grammy Award in zitten voor hem.

Breaking Bad GVD wat duurt dat wachten lang op deel 2 van het laatste seizoen :mad: Wat een bazenserie! Mooi weergegeven sfeer en het ietwat neurotische en gefixeerde character Walter blijft enorm boeien.

Dexter Laatste Seizoen eindelijk weer begonnen :cool: Vond EP 1 wel ietwat tegenvallen. Hoop echt dat het nog wat beter wordt.

Verder heb ik The Following S01 en Bates Motel S01 gedownload.
Eerst maar eens House of Cards S01 afkijken, daarna weer rustig verder.

Nog tips voor andere kijkwaardige Series?

Breaking bad staat toch al helemaal op internet??

Iemand hier Under the Dome al gekeken? Is het iets?

Covert affairs: Op dit moment ben ik bijna aan het einde van season 2 leuke serie, het is wel wat anders dan de gemiddelde CIA serie. Season 1 begon matig tegen het einde van het seizoen werd de rode draad door de serie ietwat versterkt. Season 2 is awesome, en ben benieuwd hoe het verder gaat. De release van season 4 is namelijk al over 11 dagen.

The shield: Ondanks dat ik nog maar bij aflevering 10 ben van season 1 durf ik wel te zeggen dat dit een top serie is. De personages worden geweldig neergezet, en de bijrollen word ook meer aandacht aan besteed dan de gemiddelde hedendaagse serie.

**** man THE WIRE is echt geniaal.

Season 1 was echt even inkomen. Wel erg tof maar had niet zozeer echt grip op me. Season 2 was echt al onwijs vet, daar begon de serie met echt te grijpen. Season 3 knalde daar echt hard overheen nog. Dat was echt ****ing epic. Season 4 was erg goed, maar toch niet zo vet als 2 en 3 imo. Ga nu beginnen aan season 5.

Al met al begint hij zeker in mijn top 3 beste series ooit te komen.

Ik heb nog een paar Zomerseries die de moeite waard zijn

Ray donovan ( eigenlijk 30juni eerste ep maar is al te vinden. Vond de eerste ep niet geweldig maar na het zien van de trailer van ep 2 weet ik zeker dat het awesome gaat worden)

King & Maxwell ( eerste ep was geweldig leuke humor en het verhaal steekt voor wat ik gezien heb aardig in elkaar )

Vond de 1e ep wel goed eigenlijk, goede personages en leuk verhaal, denk wel dat het nog beter gaat worden inderdaad.

Terug
Naar boven