Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** man THE WIRE is echt geniaal.
Season 1 was echt even inkomen. Wel erg tof maar had niet zozeer echt grip op me. Season 2 was echt al onwijs vet, daar begon de serie met echt te grijpen. Season 3 knalde daar echt hard overheen nog. Dat was echt ****ing epic. Season 4 was erg goed, maar toch niet zo vet als 2 en 3 imo. Ga nu beginnen aan season 5.
Al met al begint hij zeker in mijn top 3 beste series ooit te komen.
the wire ben ik nooit ingekomen, best wel raar omdat ik normaal gesproken van dat soort series houd.
Wire is inderdaad goede serie. Ben nu bij seizoen 1 nog maar vind hem wel vet.
The Wire Season 1, 2, 3, 4 & 5 Complete Collection DVD Box Set

**** man THE WIRE is echt geniaal.
Season 1 was echt even inkomen. Wel erg tof maar had niet zozeer echt grip op me. Season 2 was echt al onwijs vet, daar begon de serie met echt te grijpen. Season 3 knalde daar echt hard overheen nog. Dat was echt ****ing epic. Season 4 was erg goed, maar toch niet zo vet als 2 en 3 imo. Ga nu beginnen aan season 5.
Ik ben nu bij seizoen vier en vind het stiekem allemaal wat te traag. Eerste paar afleveringen van een seizoen zijn zelfs bijna saai. Seizoen 1 en 3 (vooral 1 denk ik) waren voor mij het leukst. Dat gedoe in die havens kon me maar matig boeien, te kleine rollen voor mijn favoriete personages ook.**** man THE WIRE is echt geniaal.
Zit breaking bad s5 te kijken, vorige aflevering werd er een kind doodgeschoten. Nu staat er op een briefje **** you, is het gecensureerd.![]()

the wire ben ik nooit ingekomen, best wel raar omdat ik normaal gesproken van dat soort series houd.
Echt voor gaan zitten, trust me.
Wordt alleen maar vetter en vetter. Vooral season 2 is weer vetter dan 1, en season 3 veegt echt alles van de kaart.

Idem. Ik hoorde enorm veel goeds over deze serie maar na drie afleveringen gaf ik het op.
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 00:58 ----------
Ik zal het dan nog maar eens proberen.![]()
ik heb er wel meer gekeken maar toch kan ik er niet inkomen.
Castle vond ik leuk om naar te kijken, vooral de interactie tussen castle en beckett is top. Firefly zou je dan ook eens moeten bekijken.