TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben begonnen aan breaking bad. Episode 5 van season 1 nu, maar ik moet zeggen dat ik het wel erg traag vind alle allemaal. 95% drama. Ik kom er maar moeilijk doorheen. Start cooking meth already...
En? Al verder?
Komt wel goed. Tis geen dikke actie serie, maar zit wel genoeg in imo.

Zijn shameless en workaholics al genoemd? Vooral shamless vind ik erg goed, workaholics is gewoon grappig
Heb nu 4 afleveringen gezien van Romanza Criminale, maar kan er nog niet echt inkomen. Het is mij allemaal wat te traag, gebeurt te weinig, karakters ontwikkelen zich amper.. Komt dat nog?
Pijamose Roma!Ja ik ben er wel op terug gekomen. Direct bij episode 6 van season 1 begon het badass te worden. Ben nu bij ep 6 van season 2 en het is nu zeker vet. Gelukkig heb ik door die 1e 5 afleveringen heen gezeten.
Ik bleef inderdaad ook hangen bij de eerste vier afleveringen. Op aanraden van vrienden toch verder gekeken en zit nu halverwege seizoen 4. Echt ****ing episch. Behoort gelijk tot mijn favoriete series aller tijden. Vooral seizoenen 2 en 3 zijn heel vet.