MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Deze week begonnen met Raising hope. Leuke serie maar je moet er van houden :)

Justified ook een aanrader

Ben begonnen aan breaking bad. Episode 5 van season 1 nu, maar ik moet zeggen dat ik het wel erg traag vind alle allemaal. 95% drama. Ik kom er maar moeilijk doorheen. Start cooking meth already...

En? Al verder?

Komt wel goed. Tis geen dikke actie serie, maar zit wel genoeg in imo.

En? Al verder?

Komt wel goed. Tis geen dikke actie serie, maar zit wel genoeg in imo.

Ja ik ben er wel op terug gekomen. Direct bij episode 6 van season 1 begon het badass te worden. Ben nu bij ep 6 van season 2 en het is nu zeker vet. Gelukkig heb ik door die 1e 5 afleveringen heen gezeten.

- The Pillars of the Earth
- Revenge
- The Borgias
- Wilfred
- The Tudors

Over The Tudors heb ik in het verleden al eens een topic aangemaakt maar er was geen interesse leekt het en dat terwijl het echt wel tot de beste series behoord.

:mad:

Zijn shameless en workaholics al genoemd? Vooral shamless vind ik erg goed, workaholics is gewoon grappig

shameless idd , humor, drama en ****ed up situaties

nog een aanrader is peep show, te kijken op youtube. Je kijkt door de ogen van de hoofdpersonen. Het is humor maar er zit echt een partij plaatsvervangende schaamte bij.

Laatst bewerkt:
Heb nu 4 afleveringen gezien van Romanza Criminale, maar kan er nog niet echt inkomen. Het is mij allemaal wat te traag, gebeurt te weinig, karakters ontwikkelen zich amper.. Komt dat nog?

Heb nu 4 afleveringen gezien van Romanza Criminale, maar kan er nog niet echt inkomen. Het is mij allemaal wat te traag, gebeurt te weinig, karakters ontwikkelen zich amper.. Komt dat nog?

Romanzo Criminale is van het beste wat ik ooit gezien heb. Maar inderdaad die eerste vier afleveringen moet je erdoor komen en dan ontploft het van zodra ze het geld van de ontvoering op de baron gaan herinvesteren in drugs ;) Pijamose Roma!

Zo ver ben ik al, maargoed, ik zal nog even doorkijken ;) (PS: misschien is het voor anderen fijner als je spoilers gebruikt wat betreft details)

Why using spoilers brah?
Are u spoilerbrah?
:trollface:

Inmiddels klaar met Raising hope, maargoed de serie zal nog wel de nodige epi's+ seizoenen verder gaan.

Nu begonnen met Boston legal, dit gaat nog wel een tijdje duren voordat ik door 100epi's ben van 41mins per stuk.

Band of Brothers voor het eerst gezien, heel goed. Daarna Pacific, nu op 3/4 bijna, een heel stuk minder. Zeker als je net band of brothers hebt gezien.

Bob is echt veel beter ja, moet iedereen sowieso gezien hebben

Sons of Anarchy
Dexter
Spartacus

beste series atm!

season one van game of thrones deze week gekeken. Zeker aan te raden!

Iemand tips over een serie wat actie bevat en toch ook het drama gedeelte etc.
Het liefst zoals the walking dead, the game of thrones, spartacus etc. iig niet van die series zoals NCIS enz elke aflevering moet opvolgend zijn etc. ;) Bedankt alvast!

Prison Break?
Dexter?
Breaking Bad?
Breakout Kings?
The Wire?
Flashforward?
Person of Interest?
Rookie Blue?
The Event?

Dit zal ik aanraden, de een heeft wat meer actie/drama dan de ander maar merendeel is wel combinatie van die 2.

Ja ik ben er wel op terug gekomen. Direct bij episode 6 van season 1 begon het badass te worden. Ben nu bij ep 6 van season 2 en het is nu zeker vet. Gelukkig heb ik door die 1e 5 afleveringen heen gezeten.

Ik bleef inderdaad ook hangen bij de eerste vier afleveringen. Op aanraden van vrienden toch verder gekeken en zit nu halverwege seizoen 4. Echt ****ing episch. Behoort gelijk tot mijn favoriete series aller tijden. Vooral seizoenen 2 en 3 zijn heel vet.

Ik bleef inderdaad ook hangen bij de eerste vier afleveringen. Op aanraden van vrienden toch verder gekeken en zit nu halverwege seizoen 4. Echt ****ing episch. Behoort gelijk tot mijn favoriete series aller tijden. Vooral seizoenen 2 en 3 zijn heel vet.

Vond zelf wel dat season 3 weer een erg trage start had. Season 2 en 4 waren voor mij toch wel het tofste, en dan met name season 4.

Heeft The Wire een lange instap periode of zit je er meteen in? Ben wel een beetje verplicht die serie tr zien geloof ik.

Terug
Naar boven