- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4000kcal? Het zal nog even duren voordat ik aan zo'n getallen kan komen....
Even ter informatie:
Voedinswaarde 'good noodle' (per portie 165gram)
Kcal: 350
eiwitten: 5.0
Koolhydraten: 40
vet: 18
Dat is toch niet slecht?
@ Lithum, als je bang bent vet te gainen en het rustig aan wilt doen kijk dan eens in mijn log, ik weeg 64,5..
Volgens mijn schema zit ik vandaag op 2429 Kcal! Dat moet toch voldoende zijn om bij te komen?
) dus ga maar voor die 4000 kcal.
) rondlopen...lilium en spanksta, meer eten. 3000 kcal is het minimale dat je nodig hebt. Maar zo aan jullie posts te zien zijn jullie 2 druktemakertjes (niet slecht bedoelt hoor) dus ga maar voor die 4000 kcal.
2400 is gewoon te weinig en misschien zelfs wel onder onderhoud.
Als je bang bent om vet te gainen, dan moet je minder vet gaan eten. En nee, die noodles zijn dus niet heel erg goed voor je. Dat kun je beter gaan eten als je volgens je schema (te) weinig vet binnen krijgt en nog wel wat naar binnen wil/kan werken.
Neem bijvoorbeeld sharpsafer zijn eetschema. De eerste 2 weken zal je kotsmisselijk zijn en elke 3 uur moeten poepen, maar dat moet je maar voor lief nemen.
Als Body Building makkelijk en lekker eten zou zijn, zouden er nu alleen maar opgepompte kereltjes (en wellicht vrouwtjes) rondlopen...
Niet te snel vooruit denken jij.
Wie weet hoe hun stofwisseling is. 2800 cals kan dus prima een onderhoud zijn voor veel mensen met dagelijkse behoefte erbij gerekend...
Dus dan is rond de 3000cals als een cleanbulk.
Als ik bvb een jaar lang op 4000 cals ga eten weeg ik 95kg met 80% vet extra