AndroidHealthClinic

Sharp's Road to 8%

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet het beperk de iname tot max.1 kg per dag, zou graag voorarmen hebben als popeye :D....Ja de vriendin heb ik voor een keuze gezet, dit weekend moet ze beslissen of ze het aanvaard of niet!

Ik denk van mijn 6 weeks buffelen gewoon door te trekken tot de vroege lente van 2010...Bf op 12% houden en gewoon massa kweken...heb beseft als ik ook een wedstrijd wil meedoen moet ik meer massa winnen...Cutten kan je in 16weken op wedstrijd shape staan, massa kweken daarin tegen duurt jaren...!

Jep, daar hebje gelijk in! Ik doe denk ik met je mee! Ik ga tot 17/18 procent, sta nu op 11

Jep, daar hebje gelijk in! Ik doe denk ik met je mee! Ik ga tot 17/18 procent, sta nu op 11

Ik zou zeker niet zo hoog gaan mocht ik jou zijn, probeer je bf max. tot 14% te laten oplopen zeker niet hoger, bulken hoeft niet bepaald vet worden zijn.

Word

mijne is nu ook te hoog, echt jammer:p

succes dude!

volgens mij kan je beter eerst wat meer massa pakken als je wedstrijd wilt doen.

Gisteren ziekelijke Training gehad, dankzij mede hulpje die kon helpen.
Heerlijk om niet alleen te hoeven te trainen.

Rug:

seated rows small grip
8*80(warm up)
8*90
8*95
8*100
7*110(fail)

v-bar pulldown naar chest
8*55
8*65
8*70
8*75(fail)

cable straight arm pulldown (knieen op de grond)
8*55
8*60
8*65
8*70

single arm dumbbell rows
8*44
7*44
8*44(fail)

triceps:
close grip bench
10*70
10*75
10*80

tricep seated lever pushdown
10*80
10*100
8*110

Dips.
10x(eigengewicht)
10x(eigengewicht + 10kg)

Word

mijne is nu ook te hoog, echt jammer:p

succes dude!

volgens mij kan je beter eerst wat meer massa pakken als je wedstrijd wilt doen.

Klopt, ga geen doel voor me stellen en zeker geen gewicht als streef punt.Gewoon beulen en buffelen en de spiegel laten spreken.

Goede training vriend ;)

Sterke training man!

Gewicht neemt huge toe, start vorige vrijdag op 82,9kg zojuist gewogen en nu 88,2Kg, zal wel groot deels vocht zijn die terug geladen is door het cutten geweest....Bf blijft ongeveer hetzelfde, alleen zie ik er buffer uit, abs zichtbaar bij opspannen... Ga volgende week es een foto posten want mn pa heeft mn cam mee op ski verlof

Blijf er buffer en buffer bij staan, kom zot! aders minder zichtbaar enz. Dus de beslissing is gemaakt om maandag te starten met het cut schema.

Voeding:

1. 4 hele eieren + 2 ei eiwitten + 50gr Ham

2. 50gr Whey + 25gr hazelnoten

3. 250gr Gebakken hamburger + 300gr Brocolli + 1 eetlepel olijfolie mayo

4. 50gr Whey + 25gr hazelnoten

6. 250gr Steak + 500gr Spinazie + 1 eetlepel olijfolie mayo

7. 50gr Caseine + 30gr hazelnoten

Tot: 2365Kcal 310Eiw 19Khd 112Vet

Iedere zaterdag avond tot zondag avond koolhydraten laden (800gr Khd)

Cardio word gedaan 45min Low intens (116-126rpm) NA de KT.
Dus 4x45min cardio na de KT.
Na de KT en Tussen Cardio Bcaa's iname.
Op rust dagen niks,tot de laatste 8-6weken dan word er 6x45 cardio gedaan.

Laatst bewerkt:
Je gaat dus keto dieet doen... ik zou de vetten opschroeven en eiwitten een klein beetje beperken....

Ratio van het keto dieet is overigens 35% eiwit, 5% carbs, 65% vetten.
Maar als jou dieet gaat werken voor jou dan is het naturlijk ook goed, wilde het alleen even mededelen:D

Thx voor je advies, maar sta imo niet aan de hoge kant met mn bf en ga echt moeten schrappen in mn voeding om een nog lager bf te verkrijgen....Ga daar mee starten...Mss eerst beginnen met 30min cardio na de KT en dan opschroeven naar gelang ik op een plateau zit of niet.

pfiew jij weet ook nog niet echt wa jewilt!

Is eerder Low carb dan Keto....

Terug
Naar boven