AndroidHealthClinic

Sharp's Road to 8%

Hey,

Op wat voor hartslag kan ik het beste cardio doen voor vetverbranding.

Ik ben bijna 23jaar.

Ik hou nu 140-145 aan, is dat te veel?

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Op wat voor hartslag kan ik het beste cardio doen voor vetverbranding.

Ik ben bijna 23jaar.

Ik hou nu 140-145 aan, is dat te veel?

Je moet imo lager gaan voor fat burning.Ik zit tussen de 116-127 rpm en ben 2j ouder dan jeVoor jou = 118 - 130 rpm

BB'ers maandag start ik met een clean bulk voor 6 weken tot eind april dus.Dan start ik met Keto van 3mei tot eind juni (cutten) op 2500Kcal (500 onder onderhoud) Ga proberen mn Bf gelijk te houden of max oplopen tot 12%...Hopelijk krijg ik nog wat massa bij ivm primen in de cut. Ga er animal pump bijnemen tijdens de clean bulk (3130Kcal) heb dan 2mnd en mn yca stack om 4% Bf kwijt te spelen tegen de zomer....

BB'ers maandag start ik met een clean bulk voor 6 weken tot eind april dus.Dan start ik met Keto van 3mei tot eind juni (cutten) op 2500Kcal (500 onder onderhoud) Ga proberen mn Bf gelijk te houden of max oplopen tot 12%...Hopelijk krijg ik nog wat massa bij ivm primen in de cut. Ga er animal pump bijnemen tijdens de clean bulk (3130Kcal) heb dan 2mnd en mn yca stack om 4% Bf kwijt te spelen tegen de zomer....

Toch terug keto kerel?

De vet verbranding is tog het zelfde als je boven die aanbevolen hart ritme zit
Of verbrand je dan minder vet?

Succes man.Ik wou dat ik al laag genoeg zat om ff een paar week clean te gaan bulken.
Maar goed ik heb vandaag een eetdagje die het wel redelijk goed maakt

Keto schema:

1. 4 eieren + 2ei-eiwitten + 50gr Magere ham.

2. 50gr Whey isolaat + 25gr Hazelnoten (of 250gr runder gehakt)

3. 250gr gebakken american + 300gr spinazie + 1 eetlepel mayo

4. 50gr Whey isolaat + 25gr Hazelnoten (of 250gr runder gehakt)

5. 250gr Biefstuk + 300gr Broccoli + 1 eetlepl mayo.

6. 50gr Casienne + 25gr hazelnoten.

Kom ik op 2508Kcal 330Gr eiwit 21gr carbs 120gr vet.

Zaterdag refeed dag

Dus tegen mn onderhoud bijna? mss een 40gr bij voegen?

Tijdens de clean bulk alleen cardio op niet KT dagen, dus 2x35min low intens per week

We gaan dat dan begin mei es proberen ;)Maar zie dat je op hetzelfde cut, ik weeg namelijk een stuk minder dan jou bro

mijn schema bestaat wel meer uit vast voedsel, en bij u haal je de helft van uw eiwitten uit shakes, en ik doe geen cardio slaap 10u per dag en op mijn werk zit ik gans de dag.

verder nog 1kg groenten die niet bijgerekend zitten dus komt op zo een 100kcal en nog de vetten waarin ik het vlees bak (olijfolie)

dus ik denk dat mijn schema tegen de 3000Kcal zit

Laatst bewerkt:
Ik ga ook misschien over naar keto...
lowcarb schiet niet op voor mij:p

succes

mijn schema bestaat wel meer uit vast voedsel, en bij u haal je de helft van uw eiwitten uit shakes, en ik doe geen cardio slaap 10u per dag en op mijn werk zit ik gans de dag.

verder nog 1kg groenten die niet bijgerekend zitten dus komt op zo een 100kcal en nog de vetten waarin ik het vlees bak (olijfolie)

dus ik denk dat mijn schema tegen de 3000Kcal zit

feit! nu nog ff buffelen en dan keto (2600kcal), blijf in de log posten.

Veel succes ermee. Komende 6 weken ff lekker veel zuivere massa zien te winnen.. ;)

Terug
Naar boven