MuscleMeat

Sharp's Road to 8%

• Topic Starter Topic Starter
BB'ers, Ik wil de brui aan m'n relatie geven, mn vriendin werkt enorm tegen ivm dieet en al wat met de sport te maken heeft, het lukt gewoon weg niet meer, we gaan op een weekend in mei, dit valt juist in mijn wedstrijd dieet, nu krijg ik het gezeik dat ik moet eten wat de pot schaft enz.... werkt echt op mn zenuwen...Ik kan me dan 100% focussen op mn training, voeding en rust, een opoffering dat ik helaas moet maken voor de sport.

overdenk en bepraat het nog 1 maal? Leg het gewoon uit hoe belangrijk het is.. en wat er erg aan is als jij iets anders eet..

overdenk en bepraat het nog 1 maal? Leg het gewoon uit hoe belangrijk het is.. en wat er erg aan is als jij iets anders eet..

Hehe praten.... ik ken ze al 3j en ze heeft al 3j een stijfkop, geen praten aan dus....Heb er eigenlijk toch meer dan genoeg van, en weinig tijd ook.

Bulk voer ligt al klaar voor morgen :p

Animal Pump
Vextrago
Whey Isolaat
Bcaa's Maxx Leucine

Dit worden de KT suplementen.

Volkoren brood.
Havermout pannekoeken.
Paarderoovlees
Kip beleg
Zuivere american.
Eieren
Kwark
Rijst.
Steak
Spinazie
............................en nog een shitload:D

Klinkt goed, wat eet je voorde vetten?

Zo ben een paar daagjes eerder aan het buffelen dan verwacht.Vanochtend woog ik 87.0Kg, dus het vocht zit weer op z'n plaats na de carbload en nu kan het buffelen terug starten. Hoop ik die 6weken 1 à 1.5kilo zuivere massa te winnen.Dan keto met om de 2weken een refeed...Doel is eind juni een wedstrijdje mee te draaien met de lichtgewichten :D

Zo ben een paar daagjes eerder aan het buffelen dan verwacht.Vanochtend woog ik 87.0Kg, dus het vocht zit weer op z'n plaats na de carbload en nu kan het buffelen terug starten. Hoop ik die 6weken 1 à 1.5kilo zuivere massa te winnen.Dan keto met om de 2weken een refeed...Doel is eind juni een wedstrijdje mee te draaien met de lichtgewichten :D

zozo, dat zijn aardige plannen. Ik ben benieuwd ...

Week schema:

Maandag: Borst,Bicpes
Dinsdag: 35min Low intens Cardio + 1u dans :D
Woensdag: Rug,Triceps.
Donderdag: Schouders, Traps.
Vrijdag: 35min Low intens Cardio.
Zaterdag: Benen, Buik.
Zondag: Rust

Voeding vandaag:

7u: 100gr Havermout pannekoeken + choco pasta zonder suiker + Whey.

9.45u: 100gr Volkoren brood + 100gr gehakt biefstuk + smeerkaas.

12.30u: 65gr rijst + 200gr Kip + 300gr brocolli + V8 groentensap 330ml

15u: 100gr Volkoren brood + 125gr paarderookvlees + smeerkaas.

15.50: Animal Pump
16.30: Bcaa's + KT
17.15: Vextrago + Bcaa's
17.30u: Whey.

19u: 350gr Kip + 125gr rijst + curry saus.

22u: Night protein + ei

Gisteren echt een super Borst en Biceps training gehad, komt wss door de animal pump die ik voor de eerste maal gebruikt heb....Voeding is nu optimaal op punt gesteld voor massa, borst is lekker stijf en mn benen doen nog pijn van aanstaande zaterdag tot max rpm te gaan....Vanavond lekker 35min cardio thuis en morgen terug knallen....Gewicht nu 86.9Kg....(ochtend)...Bf 11-12%......175cm

Voeding vandaag:

7.10u: 100gr Havermout pannekoeken met whey + 20gr choco pasta (suiker vrij)

9.45u: 100gr Volkoren brood + 100gr gemalen biefstuk + smeerkaas

12.30u: 65gr Volkoren pasta + 200gr kip + 300gr bloemkool.

15u: 100gr Volkoren brood + 125gr paarderookvlees + smeerkaas

17.30u: Whey 25gr
17.30u: Cardio.
18u: Bcaa's

19u: 350gr paardefilet + 500gr aardappelen + 1kg spinazie

22u: 500gr Magere Kwark + 1ei

Laatst bewerkt:
Krijg nu het gezeik zeg, komt een kereltje naar mij vandaag. Die vraagt me welke kuur hij moet nemen om zo wat breder te komen als ik :Dcitaat: "hey, ik wil ook zo breed worden, welke kuur moet ik pakken"....Damn ik kon niet meer van het lachen.

Krijg nu het gezeik zeg, komt een kereltje naar mij vandaag. Die vraagt me welke kuur hij moet nemen om zo wat breder te komen als ik :Dcitaat: "hey, ik wil ook zo breed worden, welke kuur moet ik pakken"....Damn ik kon niet meer van het lachen.

:roflol:

respect man!

Heb net ongeveer je hele log gelezen en ik doe echt m'n petje af voor je.
Hou vol man, weet zeker dat je alles kan bereiken met zulk doorzettingsvermogen.

Avond maal wat aangepast:

350gr paardesteak + 500gr aardappelen en 750gr spinazie.

Moest jammer genoeg 250gram afstaan aan m'n moeder:D

Anders had dat mensje geen groenten binnen...

Straks, 500gram Kwark met 1xxl EI en dan lekker slapen

Ik had ergens gelezen dat kwark voor het slapen niet goed is, maar ook weer ergens dat het WEL goed was. Ik had gelezen dat het goed zou zijn voor het slapen omdat er 'langzame eiwitten' in kwark zouden zitten. Iemand anders zei dat het slecht was, omdat er suikers in kwark zouden zitten.

wat is jou mening hierover?

Ik had ergens gelezen dat kwark voor het slapen niet goed is, maar ook weer ergens dat het WEL goed was. Ik had gelezen dat het goed zou zijn voor het slapen omdat er 'langzame eiwitten' in kwark zouden zitten. Iemand anders zei dat het slecht was, omdat er suikers in kwark zouden zitten.

wat is jou mening hierover?

Ik neem kwark met een minimum aan melk suikers (2.4gr per 100gr)Zo'n 12gr per pot van 500gr, Kwark gebruik ik steeds in opbouw. Als ik aan het cutten ben neem ik dan Night Protein met 1 xxl ei voor het slapen.

Gaat allemaal goed man! Alleen jammer van je relatie op deze manier. Doet me denken aan een tv programma van vorig jaar ''help mijn man heeft een hobby'' (in belgie niet te ontvangen) Was hetzelfde princiepe als jij hier vertelt :P

Trouwens, kijk uit met teveel spinazie he, daar zit echt veel nitraat in.. dat is in grote hoeveelheden erg schadelijk ;)

Terug
Naar boven