XXL Nutrition

shit ben ziek in mn 6e week van me kuur

jong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
de titel zegt het al,

Ik ben zondag dus ziek geworden en zit in de 6e week van me kuur. gisteren ben ik nog te trainen geweest maar nu is dat echt niet meer te doen heb keiharde hoofdpijn oren zitten verstopt neus is dicht en ik heb koorts. Eten lukt nog wel maar natuurlijk veelste weinig. Hoe kan ik hier mee om gaan?
voel me zwaar facktap want begin nu me gains al een beetje te verliezen..

1e kuur en meteen dikke vette pech

dikke bullshit. je gains verlies je niet als je tijdens een kuur een week verkouden bent en niet gaat trainen. misschien dat er wat vocht verdwijnt. je lichaam blijft in anabole staat door de AS. als je een week goed rust en je je verzorgt, kan je volgende week weer beginnen trainen en ga je gewoon weer verder. maak niet de fout door nu absoluut te willen gaan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
okee het zal dan vocht zijn idd want ik zweet als een malle, gisteren te trainen geweest en denk dat ik daarom nog zieker ben geworden ik ga nu me rust pakken proberen een beetje te eten en hoop dat het gauw over zal gaan

Jup, wat Dirk zegt. Ik ben in me nakuur ook ziek geworden en was er ook bang voor. Ja je training lijd eronder, maar als je blijft eten is er niets aan de hand en hou je je gains wel.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is wel een probleem dat eten want ik eet wel een maaltijd minder

eiwitten hou ik wel zo hoog mogelijk zit nu nog rond de 300 ofzo

niet eten tijdens je kuur = ripped worden.

nooit gaan trainen als je ziek bent, je verergert het dan alleen maar ;) rust 3-5 dagen uit!

Terug
Naar boven