AndroidHealthClinic

ShorTyke's Examenlog

• Topic Starter Topic Starter
Nette pr op MP
Ik zit op de paardemarkt, hogeschool antwerpen. Moet er dringend invliegen :p heb zo al wat wiskunde gedaan maar vertrek 2e week op skivakantie dus moet ik nu toch al wel wat doen. Chemie is wel een imens pak, vooral als je het middelbaar gewoon bent :gay: :D

Thanks... En graaf dan zit je achter den hoek bij mij... Aleja ik woon daar 5 minuten fietsen van :P Ik ga wel fitnessen in Wilrijk aangezien ik daar op school zit :) En njah de aanpassing van middelbaar naar Hoge School of Universiteit is wel even wennen...

P.S. 2de week op skiverlof gaan in den blok is a big No No! :finger:
Ik ga in de semestervakantie boarden :D
Magoed :) Good Luck!

Mja heb er zelf ook niet echt voor gekozen maar is de enige manier om men opleiding tot initiator ski van bloso te vervolledigen. Maar als ik echt alles geef moet dit toch te doen zijn :D Wiskunde zie ik wel zitten want is grotendeels toch gewoon herhaling, maar die chemie is mega veel en had op een oefentest 7/20 :( t*ring nomenclatuur pwnde me :eek:

Vet initiator ski...

Anyway: Training of today:
Leg Curl: 10x20, 10x30, 8x40, 5x50 (opwarmingske)

Squats: 10x40, 5x60, 5x80, 5x90 (kreeg last van men been dus ben hier maar opgehouden qua gewicht) ,8x70

Bench Press: 10x20, 8x30, 5x40, 5x50, 5x55, 3x67.5 (PR), 8x50

Dumbbell Lunges: 2 setjes van 18kg in elke hand. 6 Reps per been (eerste keer dat ik dit deed)

Leg Extensions: 10x20, 8x30, 5x40, 5x50

Dumbbell Flyes: 10x12, 10x14, 8x14

Weighted Chin Ups: aangezien ik geen belt heb, halter van 8kg (eerste keer dat ik weighted doen) tussen men voeten gehouden... 3 setjes van 6

Barbbell BORS: 10x20, 5x30, 5x40, 5x50, 5x60 (PR), 8x40
Kdacht van even zot doen en gewoon eens zien wat 60kg geeft... ging uiteindelijk wel :d

Rotary Calf: 10x20,10x40, 10x50 (kreeg last van been, gaat stillaan weer beter echter.)

Grtz and Merry X-mas!!!!!!!

Bench gaat goed :kerst:

Je bench gaat zeker goed!

Nu men gewicht nog... :( Ik kom echt veel te traag bij naar mijn zin...
Majah :)

Thx by the way ;-)

Een tijd iets meer gewogen (64.2) dan 2 weken het echt TE druk gehad en slecht gegeten en ben toen terug naar 63,4 gegaan... nu ben ik zowa aan het rondzweven op 63.8... Nu dat blokperiode begonnen is probeer ik echt zoveel te eten als ik maar kan :D En ben ook weer aan de melk gegaan :) Mijn doel was 65 te wegen tegen eind dit jaar maar een kilo op een week is wat teveel denkik... :(

Training van gisterenavond:
Squats: 10x40, 8x60, 5x80, 5x100, 8x70

Chin Ups: (tussen de squats) 3 sets van 6x BW

Incline Bench Press: 8x30, 5x40, 5x50, 3x55 (PR), 8x40

Bench Press: 5x50, 5x60

Dumbbell BOR's: 5x12, 5x20, 5x24, 5x26, 5x30 (PR) (gewicht per hand)

Rotary Calf: 10x20, 10x30, 10x40, 8x55

Leg Curls: 10x20, 10x30, 5x40, 5x50, 5x55

Pull Downs (machine): 10x40, 10x50, 8x60, 5x70, 5x75

Was wel lekkere training... Zo 's avonds laat heb je wel behoorlijk wat energie na de vreetpartijen van de uren daarvoor :D

Grtz

Lekkere BOR

volhouden kerel en bulke :burger::bierbang::zuip::brew::klink::meal:

Working on that :)

waar train je erges in wilrijk? kwoon daar haha ..

Sterke kerel voor jouw gewicht :thumb:
Zeker die MP, die owned gewoon je incline bench :D

Sterke kerel voor jouw gewicht :thumb:
Zeker die MP, die owned gewoon je incline bench :D

Hehe thanks... spijtig genoeg ownt mijn squats mijn deadlift terwijl het andersom zou moeten zijn... maar 's altijd zoveel werk om die deadlift klaar te zetten...
(moet olympische stang van de losse bench press nemen, alle gewichten bijeen zoeken, terwijl allemaal manne zitte zien kijken van wa gaat dien kerel nu doen... tot ik ntk al 90kg de lucht in breng :p)

Mja heb ik ook een jaar getrained in zo'n healt city in wommelegem. Blij dat ik daar weg ben, maak er het beste van zou ik zeggen. Geen mogelijkheid om in Deurne te komen trainen?

Ik heb daar nu een jaar-abonnement... En paar vriendinnen van mij gaan daar ook :) Het is op't domein van mijn universiteit opt moment dus da maket wel heel gemakkelijk... Misschien na dit jaartje dat ik es in een "echte" gym gaan :)

Weeral een ervaring rijker..
Wilde gisteren gaan trainen om half 9... Kwam daar aan... alles toe :d
Note To Myself: Gym is closed on saterday at 19h :P
Vandaag dan misschien maar gaan :) alhoewel het morgen oudjaar is... en ik liefst niet stijf ben :P

Gewoon gaan trainen morgen:fire::fire::fire:

Terug
Naar boven