Fitness Seller

ShorTyke's Examenlog

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren na weekje rust weer beginnen trainen! Was wel een zware :)

Leg Curls: 10x30, 8x40, 8x40, 5x50, 8x40

Squats: 10x60, 6x80, 5x100, 8x80 (PR is 115 maar die 100 was al genoeg :s)
Ik had eveneens mijn benen eens anders gezet, vroeger stond ik altijd redelijk wijd en voeten wat naar buiten en iets voor de bar, nu er vlak onder en benen dichter bij elkaar...

Chin Ups: tussen elke squatreeks: in totaal 30xBW in setjes van 6 dus.

Bench Press: 8x30, 5x40 5x57,5, 5x65, 8x55

Barbbell Rows: 8x40, 5x50, 5x62,5 (met moeite :p), 8x50 (hels)

Leg Press: 10x60, 8x80, 8x110, 8x80

Extra reeks Chin & Pull ups: 12x BW

Damn de gym zat vol trouwens... Wel veel lekkeer meiden :d Hmm Hmm this can get intresting :)

Mooie complete training na een weekje rust;)

Je hebt veel gedaan deze training, netjes.
Die chins zijn ook nice.

Training van gisterenavond!

Leg Press: 10x60, 10x80, 8x100, 8x110, 10x80

Squats: 10x50, 8x60, 5x80, 5x105 (bijna trg oud niveau :) ), 8x80

Dumbbell Inclined Bench Press: 8x10, 8x14, 8x18, 8x20 PR denkik op Inlinced Dumbbell *-)

Chin Ups: (tussens de oefeningen door) 30x in totaal

Deadlift: 8x40, 8x60, 5x80, 5x90 (vroeger niveau nog haalbaar dus :d) 8x60

Rotary Calf: 10x30, 10x40, 8x50, 8x50

Dumbbell Curls: gewicht per arm, reps per arm: 8x10, 8x14, 6x16 (PR op reps)

C'est ça :-) Morgen weer gaan trainen. ^^
Heb wel last van men rechterheup... Terwijl ik vorige week last had van men linker... Ik denk dat het te wijten is aan de squats die ik nu met andere beenstand doen... Ochja een nachtje slaap weer en dat is terug weg :)

Grtz

Mooie squats en Incline dumbbell press man! Maar je deadlift moet hoger kunnen vergeleken je squat, succes ermee!

Njah die 5x90 gingen dan ook zonder het gevoel van bijna-failure dus die zullen wel hoger kunnen. Had eerst geprobeerd met overhand grip maar na 2 reps gleed de bar gewoon uit mijn handen bijna... Met mixed ging het vlotjes...

Heb zojuist handschoenen gekregen en ben eens benieuwd of ik met behulp daarvan meer grip gaan hebben... Ik hoop het :d

Laatst bewerkt:
Neem geen handschoen kerel zo stel je het probleem enkel uit. Doe static hold en train je grip extra, met coc's en dergelijke. Zie in de PL sector staat een sticky om je grip te verbeteren ;)

Neem geen handschoen kerel zo stel je het probleem enkel uit. Doe static hold en train je grip extra, met coc's en dergelijke. Zie in de PL sector staat een sticky om je grip te verbeteren ;)

Wat veranderen handschoenen nu aan grip ? Kracht die je zet met of zonder handschoenen blijft dezelfde .
Straps kan je gebruiken maar als je dan je grip niet gaat trainen en je gaat wat hoger in kilos dan kan het wel ns zijn dat die bar de grond op tottert . Ikzelf gebruik talkpoeder en dat werkt prima !

Mooie squats!

Wat veranderen handschoenen nu aan grip ? Kracht die je zet met of zonder handschoenen blijft dezelfde .
Straps kan je gebruiken maar als je dan je grip niet gaat trainen en je gaat wat hoger in kilos dan kan het wel ns zijn dat die bar de grond op tottert . Ikzelf gebruik talkpoeder en dat werkt prima !

gewoon grip trainen en niet b**chen :p

Njah het is niet zozeer te weinig grip denkik, mijn handen zweten gewoon pokkehard dan :P Of het is misschien wel grip... I don't know :D

Kzal wel wat static holds gaan doen :)
Beste met barbbel zeker? Of met 2 dumbbells?

Ik heb ze net met BB gedaan. Neem gewone en geen mix grip. Ik nam 80 en dacht oow easy, na 20 sec begonnen men handen echt af te zien. :p

Ik weet niet,eerste maal dat ik het deed :p

Juist terug van training... Men laatste voor de komende week (te stressy examens, simpelweg géén tijd, en neenee geen gedoe van "stop bitchin'" tis serieus :D)
Wel zotte mooie training :)

Squats: 10x50, 10x60, 6x80 (alle 3 ATTG bijna), 5x100, 5x110 PR op reps!, 8x80

Tussen de squatsetjes, Chin Ups: totaal dus 30x (setjes van 6)

Bench Press: 8x40, 5x50, 5x60, 5x67.5 PR op reps, 8x50

Deadlift: 8x50, 5x60, 5x80, 5x100 DIKKE PR, vorige was 5x90 in Bill Starr schema , 8x60 de PR wel met mixed grip, bij laatste set van 8x60 op het einde Static Hold gedaan van +- 15 sec

Weighted Sit-Ups: 20xBW, 12xBW+10kg in de nek, 12xBW+10kg in de nek

Rotary Calf: 10x25, 10x35, 10x45, 8x45

Zotte PR op deadlift... maargoed:D nu aan mijn 500gr kwark bezig :D

Grtz

Nette training met 3 PR's op de 3 compounds :thumbs:
niet b**chen maar gewoon gaan traine volgende week :P

Mooie training, bench gaat goed, deadlift ook, en squat gaat al helemaal goed,
Ga zo door!!

Gaat goed man, vooral mooie PR's op squat en deadlift:cool:

Terug
Naar boven