- Waardering
- 3.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, nog nooit geprobeerd. Wel met de side lateral raises.Wel eens arm voor arm geprobeerd terwijl je je met je vrije hand ergens aan vast houd? Ik kon op die manier een stuk meer drukken met goed resultaat.
Niet behind the neck pressen.Wat doe je wanneer je BTN drukt en je traps net zo hoog komen als je oren laag zitten ?
Wat doe je wanneer je BTN drukt en je traps net zo hoog komen als je oren laag zitten ?

Had de grootste moeite met 45 kilo.....Vergelijkend warenonderzoek?Waarom zou je ook na elkaar doen? Beide belasten voornamelijk voorkant schouders en zijn wat dat betreft hetzelfde.

Wat het beste werkt is voor iedereen natuurlijk ook heel persoonlijk.Ik doe enkel dumbell shoulder press en shoulder press in de smith machine. Beide ga ik niet heel diep en stoot ik ook net niet volledig uit. Dankzij een pijnljke schouder gaat dit ook niet.
Idd, maar dit is dus hoe ik het doeWat het beste werkt is voor iedereen natuurlijk ook heel persoonlijk.

Daarnaast maakt het natuurlijk ook heel veel uit hoe je de dumbbell press uitvoert. Met de barbell heb je niet zoveel verschillende mogelijkheden alleen maar hoe diep je zakt, maar met de dumbbell kan dat wel. Je kunt ze verder voor je houden of meer naast je.Volgens mij is dat een schrijffout in het artikel, want boven de de samenvattings-opsomming stond nog:
"When it came to the 1RM strength test, the standing barbell press was 7% greater than the standing dumbbell press 10% greater than the seated dumbbell press".
Onderbouwt mijn reactie dusVolgens mij is dat een schrijffout in het artikel, want boven de de samenvattings-opsomming stond nog:
"When it came to the 1RM strength test, the standing barbell press was 7% greater than the standing dumbbell press 10% greater than the seated dumbbell press".
Ja, dat is ook logisch qua gewicht.Dan is het toch logisch dat de tweede oefening en stuk zwaarder gaat dan wanneer je deze als eerste zou doen en dus niet te vergelijken.