XXL Nutrition

Shredded Waterpoloer :)

je blijft wel 'k'utten?

• Topic Starter Topic Starter

Ben alweer een tijdje aan t bulken, blijf voor me gevoel alleen een beetje hangen qua gewichten. Eens proberen of ik ze omhoog kan krijgen.
Heb nu al een lange tijd geen weighted dips gedaan terwijl ik daar echt veel kracht van kreeg. MAar weer eens mee beginnen:)

oja vannochtend 6x180 1x200 sq :D

impressive squat! - maar heb je zo niet het gevoel dat je het cutten steeds maar weer uitsteld? Ik meen te herinneren dat je toch echt onder die 10% eens wou komen..aan de hand van die foto, not even close. 11-12% zal je daar zijn geweest?

overigens al met de winny begonnnen? zo ja, ben benieuwd welke gains je die zal opleveren en of je alsnog wat in bf dropt. - clen hellemaal klaar mee nu?

impressive squat! - maar heb je zo niet het gevoel dat je het cutten steeds maar weer uitsteld? Ik meen te herinneren dat je toch echt onder die 10% eens wou komen..aan de hand van die foto, not even close. 11-12% zal je daar zijn geweest?

overigens al met de winny begonnnen? zo ja, ben benieuwd welke gains je die zal opleveren en of je alsnog wat in bf dropt. - clen hellemaal klaar mee nu?

Ik cut veel te lang en hoeveel cardio ik ook doe het lijkt wel niet te willen droppen. Ik zit er wel eens aan te denken om alleen nog maar cardio te doen kijken hoe me lichaam er reageert. Ik heb k*t genen om droog te staan maar ga t eerdaags zeker weer proberen. In de winter kan ik de clen het best nemen aangezien ik t sowieso al warm heb en er dus minder last van heb in die tijd van t jaar.
Er is een gast bij mij in de gym die maar 86kg weegt en op 8/9% staat en op een andere manier dan ik traint. Veel bw oefeningen, compounds en zelde isolatie behalve voor armen. Zat er aan te denken om dat te doen maar mijn probleem tijdens cutten is dat ik het gewoon zo naar vind om kracht en ook wat massa te verliezen. Me moeder heeft verder wat aan dr schildklier en moet daar medicijnen voor nemen, schijnt in de familie te zitten. Als ze die medicijnen niet neemt komt ze ook zo een paar kg aan. Hoop niet dat ik t overgenomen heb:(

Nu even bulken voor een aantal maanden en dan zie ik wel verder, massa pakken gaat me tot nu toe goed af:)

Ben verder nog niet met winstrol begonnen. Dat wil ik in december gaan doen, of misschien een echte kuur met test er bij maar denk t niet. Een keer om te proberen was eigenlijk mijn insteek, that's it;)

Duidelijk! - njah als het genetisch niet meezit moet je inderdaad andere manier proberen, zowel voeding als training. Ik zelf zou experimenteren met carbs/vetten (vanzelf sprekend). Qua cardio kan je dan bijv. 2-3 dagen normale cardio doen, voor 20-45min. opbouwend na verloop van tijd. En 1-2 keer p.week een HIIT cardio sessie.
Zijn allemaal maar ideëen;) - ochtend cardio is ook een optie, of 2maal daags cardio. Dit heb ik zelf ook een tijd effectief gedaan.

Ik denk dat ik het op de manier moet doen hoe ik ook massa pak, op kracht trainen, weinig reps en een aantal isolatie 8-12 om zo ook massa te blijven houden.

Zwem nu een aantal keer in de week om bf niet te snel te laten stijgen, hiit wil ik idd gaan doen weer, kreeg er ook een lekkere conditie op:)

true, ik zelf heb ook geen gekke dingen gedaan met me trainingen tijdens m'n cut - stick to the team zoals ze zeggen. zwemmen moet ik ook echt weer mee beginnen, was ook goed voor me huid merkte ik in combi met 10min. sauna.

Ik cut veel te lang en hoeveel cardio ik ook doe het lijkt wel niet te willen droppen. Ik zit er wel eens aan te denken om alleen nog maar cardio te doen kijken hoe me lichaam er reageert. Ik heb k*t genen om droog te staan maar ga t eerdaags zeker weer proberen. In de winter kan ik de clen het best nemen aangezien ik t sowieso al warm heb en er dus minder last van heb in die tijd van t jaar.
Er is een gast bij mij in de gym die maar 86kg weegt en op 8/9% staat en op een andere manier dan ik traint. Veel bw oefeningen, compounds en zelde isolatie behalve voor armen. Zat er aan te denken om dat te doen maar mijn probleem tijdens cutten is dat ik het gewoon zo naar vind om kracht en ook wat massa te verliezen. Me moeder heeft verder wat aan dr schildklier en moet daar medicijnen voor nemen, schijnt in de familie te zitten. Als ze die medicijnen niet neemt komt ze ook zo een paar kg aan. Hoop niet dat ik t overgenomen heb:(

Nu even bulken voor een aantal maanden en dan zie ik wel verder, massa pakken gaat me tot nu toe goed af:)

Ben verder nog niet met winstrol begonnen. Dat wil ik in december gaan doen, of misschien een echte kuur met test er bij maar denk t niet. Een keer om te proberen was eigenlijk mijn insteek, that's it;)

Mijn moeder precies zo, ik geloof dat het wel beter word door gestructureerd eten. Ik geloof dat ik nog sterker afhankelijk ben van BW dan jij, maargoed als je doel cutten is zou ik niet vol in de bulk knallen. Vooral niet omdat je moeder het heeft en je bang bent dat jij het ook hebt. Als je dan iets doet zou ik het clean houden en je vet percentage niet teveel op laten lopen, want het cutten bulken cutten bulken is ook niet bepaald goed imo.

Inmiddels al weer een tijdje geleden de laatste update..druk met school/werk/trainen. Heb een nieuwe gym en er zit inmiddels ook weer een aantal kg aan. Inmiddels op de 105 met 13/14%..als ik nog even doorga is het het zwaarste wat ik ooit gewogen heb. Trainen gaat echt lekker, nieuwe gym heeft veel machines van o.a. technogym en kan ik zo zwaar gaan als ik zelf wil. Geeft me veel nieuwe motivatie :)

Zal eerdaags eens wat pics posten, hoor wel reactie van mensen die me een tijdje niet gezien hebben dat ik weer gegroeid was. Niemand geloof meer dat ik natty ben:p dat ben ik NOG wel;)

greetz!

Ben benieuwd..

hey man, heel lang nie gesproken, ken je me nog ?

Hoe gaat het ermee? ik zag iets over winstrol!?

sicke kracht stats man jellyyy

Je bent toch ook niet meer natty? Je had toch klein kuurtje gepakt?

waterpoloer:mad:

Inmiddels al weer een tijdje geleden de laatste update..druk met school/werk/trainen. Heb een nieuwe gym en er zit inmiddels ook weer een aantal kg aan. Inmiddels op de 105 met 13/14%..als ik nog even doorga is het het zwaarste wat ik ooit gewogen heb. Trainen gaat echt lekker, nieuwe gym heeft veel machines van o.a. technogym en kan ik zo zwaar gaan als ik zelf wil. Geeft me veel nieuwe motivatie :)

Zal eerdaags eens wat pics posten, hoor wel reactie van mensen die me een tijdje niet gezien hebben dat ik weer gegroeid was. Niemand geloof meer dat ik natty ben:p dat ben ik NOG wel;)

greetz!
1m80 en 105kg, zeker, goed eten en trainen met bcaa natuurlijk :)

Lol heeft zelfs een paar fotootjes uit z'n galerij verwijderd, waaruit je duidelijk kon afleiden dat hij met bcaa's begon:(

Terug
Naar boven