tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt ben alweer tijdje bulken en wat voller, ook hoger in carbs en op deze foto hou ik wat vocht vast. Maar abs zijn er nog![]()

Wat meten ze? Dikke massa op je UB. Jammer van je kuiten maar we sukkelen er (bijna) allemaal mee. Als je ze niet trainde wordt het wel dringend tijd.
Denk dat je ook gewoon niet echt gemaakt bent om op een laag bf% te staan, zal idd wel helpen als je on bent.
. Heeft AAS een voordeel voor kuiten btw? ( zoals schouders en traps goed reageren op AAS door de androgene receptoren).dikke delts man !
en doe eens een shirt aan zonder mouwen, die tanlines op je armen![]()
. 1 dag tomorrowland in een T shirt en heb er al 2 weken tanlines van
.Goed bezig water! bijna alles lijkt goed in orde.. kuiten iddheb ik ook last van.. maar jouw onderbenen lijken ook iets lang.. miss komt het daardoor?

THnx ouwe, me quads zijn niks mis mee, lijken idd wel verdwenen op deze pic maargoed. Ook meer op ub gericht dan lb![]()
Ik pak ze nu zelf gewoon minimum 2x per week. Standing calf raises, toe presses op de legpress en goed zwaar. Het helpt wel iig. Maar het is echt niet vergelijkbaar met wat squats bijvoorbeeld voor je bovenbenen doet.
Zit eraan te denken om toch eens 100 gewichtloze calfraises per dag te doen. Er is hier ooit een topic voorbij gekomen van iemand die het ging proberen maar het dan toch neit gedaan heeft. Onlangs wel ergens gelezen van een kerel die het gedaan heeft en 1,5 inch erbij heeft gekregen , wat dus best veel is.
Als ik het doe meet ik het op en laat ik het je weten bro. Heeft AAS een voordeel voor kuiten btw? ( zoals schouders en traps goed reageren op AAS door de androgene receptoren).
---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 13:31 ----------
Bij mij is het nog erger. 1 dag tomorrowland in een T shirt en heb er al 2 weken tanlines van
.
I am disappoint 
benen wat verwaarloost? das wel jammer hoor water, je maakt zowat 2x zoveel test aan als je benen iedere week knalt, dan als je die niet traint. Vergeet dat niet he, door knallende been trainingen gaat je progressie met alles sneller, dus ook armen etc door meest test.

dacht even dat je benen verwaarloost had haha.. maar die kan je hier ook niet goed zien
Nee maar je zei dat je meer op UB richttedacht even dat je benen verwaarloost had haha.. maar die kan je hier ook niet goed zien
![]()