MuscleMeat

Shredded Waterpoloer :)

• Topic Starter Topic Starter
1e kuur?

Nice brah ga zeker volgen dit!!

Succes! Vergeet je de progressie pics niet? :)

:rolleyes:

Betekend niet dat je minder respect krijgt hoor, fysiek is goed, daar gaat het om. Succes

Ik heb nog nooit gekuurd grote vriend;)

Training van vandaag, benen rustig aan gedaan, eerst even wat pomp werk voor de borst, gekeken of ik nog last had van me blessure. Gelukkig voel ik hem nog nauwelijks en probeer ik morgen me borst weer lekker te kunnen trainen. Training verder was niet heel veel bijzonders, squats, daarna zware legg extensions 6 sets en legg curls, en vervolgens kuiten met 4 setjes.

Succes maar houdt goed in het hoofd dat uw eerste kuur vaak NIET uw laatste zal zijn.. De winstrol zal kracht opleveren dus dat zal je zeker ferm bijblijven..

Succes maar houdt goed in het hoofd dat uw eerste kuur vaak NIET uw laatste zal zijn.. De winstrol zal kracht opleveren dus dat zal je zeker ferm bijblijven..

Thnx! I know, maar ik weet mijn doelen. Het gaat mij om het fysiek, niet om de kracht (wel leuk natuurlijk). En ik doe het ook om een keer mee te maken hoe het is om ON te zijn. Winstrol stelt vrij weinig voor en daarom best geschikt.

Thnx! I know, maar ik weet mijn doelen. Het gaat mij om het fysiek, niet om de kracht (wel leuk natuurlijk)
Ik weet dat ook wel maar iedereen die gekuurt heeft weet hoe het voelt na de eerste kuur.. De drang naar één tweede is rap gegrepen.. Zeker bij producten waarbij je bloated wordt en dan na de kuur veel vocht verliest.. Waardoor je dan terug lijkt te vermageren.. En ga je grijpen naar volgende kuur omdat je uu small voelt(bigorexia).. Maar goed ik spreek je totaal niet tegen, wil je gewoon duidelijk maken dat je van mening zou kunnen veranderen door roids

jij gaat een biggie worden bro, je hebt ook echt een droomfysiek om mee te gaan kuren! Ik vind het een goede keuze, over een paar maandjes gaan we maar weer eens samen trainen, eens kijken hoe groot je bent geworden :)

Ik weet dat ook wel maar iedereen die gekuurt heeft weet hoe het voelt na de eerste kuur.. De drang naar één tweede is rap gegrepen.. Zeker bij producten waarbij je bloated wordt en dan na de kuur veel vocht verliest.. Waardoor je dan terug lijkt te vermageren.. En ga je grijpen naar volgende kuur omdat je uu small voelt(bigorexia).. Maar goed ik spreek je totaal niet tegen, wil je gewoon duidelijk maken dat je van mening zou kunnen veranderen door roids

Ik ben met zwaardere kuren veel te bang dat er dingen mis gaan, en wil trouwens ook helemaal niet zo groot worden. Ik ga voor de ripped look ;)

jij gaat een biggie worden bro, je hebt ook echt een droomfysiek om mee te gaan kuren! Ik vind het een goede keuze, over een paar maandjes gaan we maar weer eens samen trainen, eens kijken hoe groot je bent geworden :)

Thnx man, eindelijk iemand die niet negatief is!:o Het is eenmalig om me doel te halen. Ik wacht eerst de clen af hoe ik er bij sta daarna kan ik altijd nog bepalen of ik echt begin of niet. Ik vindt clen al heel wat..:p

Waardoor kwam de keuze om voor clen+winny te gaan ipv. test+winny, clen is dan wel een fatburner maar heeft veel bijwerkingen. Ben zelf ook benieuwd naar de resultaten van clen dat wel. Winny word al gepakt voor vvm en wat scherper te staan nog in cycles, denk dat ook een prima keuze was geweest.

mensen maken clen allemaal veel spannender dan dat het is, ik heb ook wel eens clen gepakt, het wordt pas link als je te veel neemt. Ik flipte de pan uit met 6 tabs van 0.5 per stuk. Als ik niet hoger 4 pillen neem is er niks loos, lekker zweten en een beetje onrustig was ik. Elk lichaam is natuurlijk anders maar ik blijf er bij dat er veel personen zijn die maar een schreeuw in de ruimte doen, dus grote verhalen over clen hebben maar zelf nooit genomen.

tumblr_m4e3oqxsKc1qmlxse.jpg

Ik volg zelden logjes, maar deze ga ik volgen :D

Waardoor kwam de keuze om voor clen+winny te gaan ipv. test+winny, clen is dan wel een fatburner maar heeft veel bijwerkingen. Ben zelf ook benieuwd naar de resultaten van clen dat wel. Winny word al gepakt voor vvm en wat scherper te staan nog in cycles, denk dat ook een prima keuze was geweest.

Ik wil geen injects, met winstrol behaal ik mijn doel. Ik zie daarom ook geen reden om te overwegen test te pakken. Ik heb nog genoeg test van mezelf hehe. Ik laat trouwens ook een leverreiniger mee lopen tijdens winny, want orals zijn nou eenmaal niet best. Ik heb heel hard moeten werken voor het fysiek wat ik nu heb. Clen zorgt er ook voor dat je anti katabool bent, ideaal voor in de cut.

mensen maken clen allemaal veel spannender dan dat het is, ik heb ook wel eens clen gepakt, het wordt pas link als je te veel neemt. Ik flipte de pan uit met 6 tabs van 0.5 per stuk. Als ik niet hoger 4 pillen neem is er niks loos, lekker zweten en een beetje onrustig was ik. Elk lichaam is natuurlijk anders maar ik blijf er bij dat er veel personen zijn die maar een schreeuw in de ruimte doen, dus grote verhalen over clen hebben maar zelf nooit genomen.

Precies, ik neem ook niet meer dan 2 tabs per dag. Vet er af gaat nog steeds niet vanzelf, het is gewoon keihard werken. Ik ben nog nooit echt ripped geweest, een klein hulpmiddel daarbij moet kunnen om het waar te maken.

Ik volg zelden logjes, maar deze ga ik volgen :D

Welcome broski's:D:D

In.
pics?
(no homo)

Terug
Naar boven