MuscleMeat

Shredded Waterpoloer :)

Als ik dit(aantal sets) in de bulk zou doen zouden al mijn gewrichten er af scheuren en zou ik juist spiermassa en kracht in gaan leveren. Laat staan tijdens het cutten. Damn..

• Topic Starter Topic Starter
Als ik dit(aantal sets) in de bulk zou doen zouden al mijn gewrichten er af scheuren en zou ik juist spiermassa en kracht in gaan leveren. Laat staan tijdens het cutten. Damn..

Haha, me lichaam is onderhand wel wat gewend. Zoveel sets doe ik normaal ook nooit omdat dit misschien de 2e keer is dat ik borst en rug samen pak:p

hoelang ben je bezig geweest met deze training haha? dat je nog zin hebt om rug te knallen na zo'n bench sessie!

lekker bezig makker, zoals gewoonlijk bad ass training!

water!:(:(:( goed bezig jij!:D

Abbo op deze, ben best nieuwsgierig hoe jij er bij staat op 6-8% zeker gezien je nog naturel bent en het altijd spannend is hoe iemand reageert op de AAS zeker als er al een net fysiek met enkel een jasje is, succes met je eerste kuur.

Abbo op deze, ben best nieuwsgierig hoe jij er bij staat op 6-8% zeker gezien je nog naturel bent en het altijd spannend is hoe iemand reageert op de AAS zeker als er al een net fysiek met enkel een jasje is, succes met je eerste kuur.

Thnx, wanneer ik de winstrol neem weet ik nog niet. Ik denk dat het handiger is dit in de winter te doen om maximaal te gainen. Of ik moet zo droog staan na clen dat ik deze zomer nog begin met een flinke bulk. Ff kijken hoe ik reageer op clen;)

Laat het allemaal weten hier ;)

Erg sterk ben je wel, kan je is je preciese voeding neerzetten?

welke clen heb je brah? Ik vind zelf die van genesis erg goed, daar heb ik er niet zo veel van nodig om te gaan shaken:) Ga er binnekort zelf ook weer ff aan, moet ff wat vet wegbranden namelijk, haha

welke clen heb je brah? Ik vind zelf die van genesis erg goed, daar heb ik er niet zo veel van nodig om te gaan shaken:) Ga er binnekort zelf ook weer ff aan, moet ff wat vet wegbranden namelijk, haha

En gewoon cutten en wat cardio doen is niet goed genoeg? Nee, dat gaat niet snel genoeg en kost te veel moeite natuurlijk... :rolleyes:

Ik krijg die van generic supplements, 50 mcg per tab:) ga het wel rustig opbouwen:p die effecten heeft iedereen last van maar zou na een aantal dagen verdwijnen

men = man :) eerst nog even naar school gaan (dit leren 12-jarige kinderen?) en dan Engels proberen te spreken dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet in mijn log:(

wil ook later clen of eca nemen, even kijken hoe het gaat met jouw hier

wil ook later clen of eca nemen, even kijken hoe het gaat met jouw hier

Dus als ik sterf aan een hartaanval doe je het niet? ben ik nu gewoon een proefpersoon?:( lekker dan:mad:

Clen is gewoon veilig als je je aan de normale doseringen houd, er zijn ook mongole die veel te veel nemen en dan krijg je zulke dingen:rolleyes:

Dus als ik sterf aan een hartaanval doe je het niet? ben ik nu gewoon een proefpersoon?:( lekker dan:mad:

Clen is gewoon veilig als je je aan de normale doseringen houd, er zijn ook mongole die veel te veel nemen en dan krijg je zulke dingen:rolleyes:
hoeveel zal je nemen per dag? clen heeft wel een hele lange halfwaardetijd he :p

Terug
Naar boven