Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik dit(aantal sets) in de bulk zou doen zouden al mijn gewrichten er af scheuren en zou ik juist spiermassa en kracht in gaan leveren. Laat staan tijdens het cutten. Damn..

Abbo op deze, ben best nieuwsgierig hoe jij er bij staat op 6-8% zeker gezien je nog naturel bent en het altijd spannend is hoe iemand reageert op de AAS zeker als er al een net fysiek met enkel een jasje is, succes met je eerste kuur.

welke clen heb je brah? Ik vind zelf die van genesis erg goed, daar heb ik er niet zo veel van nodig om te gaan shakenGa er binnekort zelf ook weer ff aan, moet ff wat vet wegbranden namelijk, haha

En gewoon cutten en wat cardio doen is niet goed genoeg? Nee, dat gaat niet snel genoeg en kost te veel moeite natuurlijk...![]()
whahaha nee klopt ik doe niet genoeg cardio... funny men you arewhahaha nee klopt ik doe niet genoeg cardio... funny men you are
eerst nog even naar school gaan (dit leren 12-jarige kinderen?) en dan Engels proberen te spreken dus.men = maneerst nog even naar school gaan (dit leren 12-jarige kinderen?) en dan Engels proberen te spreken dus.
bedankt voor je leswelke clen heb je brah? Ik vind zelf die van genesis erg goed, daar heb ik er niet zo veel van nodig om te gaan shakenGa er binnekort zelf ook weer ff aan, moet ff wat vet wegbranden namelijk, haha
ga het wel rustig opbouwen
die effecten heeft iedereen last van maar zou na een aantal dagen verdwijnenmen = maneerst nog even naar school gaan (dit leren 12-jarige kinderen?) en dan Engels proberen te spreken dus.

men = maneerst nog even naar school gaan (dit leren 12-jarige kinderen?) en dan Engels proberen te spreken dus.

wil ook later clen of eca nemen, even kijken hoe het gaat met jouw hier
lekker dan

hoeveel zal je nemen per dag? clen heeft wel een hele lange halfwaardetijd heDus als ik sterf aan een hartaanval doe je het niet? ben ik nu gewoon een proefpersoon?lekker dan
Clen is gewoon veilig als je je aan de normale doseringen houd, er zijn ook mongole die veel te veel nemen en dan krijg je zulke dingen![]()